[KOTOR] Minigames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zoek je tactieken voor het swoop racen? Advies over Pazaak?
    Kortom: vraag hier alles wat je wilt weten over de vele minigames in het spel.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik dacht eraan om dit topic te openen, omdat ik zelf met een vraag zit: is Pazaak nog een beetje lucratieve business? Heb er op Taris geen aandacht aan besteed, ik zit nu op Tatooine, waar ik aan een deck (gratis :cool:) ben gekomen, en heb nu door hoe je het moet spelen. Maar ik heb alleen nog niet om credits gespeeld. Valt er een beetje geld te verdienen met Pazaak, of is dat verspilde moeite?
     
  3. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet echt... of je moet heeeel veel spelletjes spelen. Hoogste inzet is meestal 100 credits ofzo. Dat schiet niet echt op.
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ja en ik heb ook een vraag, op welke planten ken er allemaal SWOOP racing worden gedaan, ik heb het nu op Taris en Tatooine gedaan, maar daar ken ik allemaal niet meer racen, voor geld:9 dus waar ken het nog meer(als het nergens anders ken zou het wel jmmr zijn.
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige doen het voor 500 of meer, maar dan alleen als ze aan het verliezen zijn en je jezelf bewezen hebt. Een van deze mensen is volgens mij zo'n gast in de cantina op Tatooine. Die kan je zelfs blut spelen na een tijd. }:]

    Beste manier om aan geld te komen is volgens mij het swoop racen. Op Tatooine krijg je er na 3 keer racen 140 vouchers voor, die elk rond de 70 credits waart zijn. Reken maar uit! :) Daarbij is het nog erg leuk ook.

    Op Manaan kan je trouwens oneindig voor geld swoop racen.
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Iig op Manaan, misschien nog meer.
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Vraagje: is t mogelijk om voor je swoop bike nieuwe onderdelen te kopen? Ik zuig namelijk nogal in swoop bike racing, dus vandaar. :D
    En hoe kun je het snelst starten (dus bij welk licht moet je beginnen te gassen)
     
  8. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    bij groen licht, want bij de (middelste) geel geloof ik, ga je niet vooruit, je kan dus Niet je gas ingedrukt houden zoals bij de meeste race spellen :)
     
  9. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Pazaak verdient goed! zolang je een goede deck hebt, k heb al iets van 2000 credits eraan verdient :+
     
  10. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    maar het spel is saai als wat...
    Later heb je toch geen geld nodig aangezien iedereen ze shit ondertussen wel heeft en granaten,parts en spikes toch overal vind
     
  11. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld is zeker handig voor de duurdere dingen, op dantooine bijv en korriban ;)
    Goede handschoenen of maskers
     
  12. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zit nu op taris en heb een pazaak deck maar ik begrijp de regles niet echt, zou iemand ze mischien kunnen uitleggen in het nederlands, alvast bedankt
     
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je het beste naar die man aan 't begin van de Upper Cantina gaan, die verkoopt zijn deck voor 50 credits en dan krijg je ook nog een gratis les
     
  14. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    jah daar heb ik hem ook gekocht en die les gevolgd maar ik snap er nog niet veel van :mad:
     
  15. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Sun_Zize

    Met Pazaak moet je 1st een side-deck samenstellen (dat kunnen +1 t/m +5 of -1 t'm -5 dacht ik kan ook wel - 6 zijn)je moet 10 kaarten in je side-deck hebben als je dat hebt kan je beginnen. Je moet met het spel meer dan je tegenstander hebben (zoals je tegenstander heeft 17 en hij stopt moet jij proberen 18 of hoger te krijgen maar je mag niet over de 20 heenkomen anders ben je bust)als je precies 20 hebt dan ben je klaar en kan je geen kaarten meer inzetten en dan kan je tegenstander alleen nog proberen om 20 te krijgen anders heb jij gewonnen en als je 3 sets heb gewonnen ben jij de winnaar.Je kan ook in sommige winkels of mensen nieuwe kaarten kopen. (hopelijk heb ik ut een beetje goed uitgelegd anders zal iemand anders wel wat verbeteringen posten).En nog wat als je tegenstander 20 hebt en jij ook 20 is 't een tie.(hint probeer zoveel mogelijk afwisseling te maken in je deck zoals een paar + kaarten en een paar - kaarten zodat je als je over de 20 heenkomt je toch nog kan proberen om lager dan 20 te scoren)

    p.s. kan je ook aan een soort wedstrijden meedoen met pazaak of kan je gewoon sommige mensen aanspreken om een potje te doen.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2003
  16. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    kijk dat is duidelijk, bedankt! :)
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op Korriban (mijn eerste planeet na Dantooïne)
    Ik hou erg veen van Swoop-racen, maar ik heb het alleen nog maar op Taris gedaan :'-(
    Ik vind Tatooïne echt heel vet en ik hoor ook dat je daar kan Swoop-racen 8)
    Maar ik wil eerst met een andere planeet beginnen, dan kan erna nog op Tatooïne 8)8)8)8)
    Hopelijk word het daar vet.

    Iemand zei hier, dat hij zuigde in Swoop-racen.
    De eerste keer dat ik speelde duurde het een eeuwigheid... Ik heb het 3 maal moeten overdoen vooraleer ik won.
    En weet je waarom ? Ik duwde A-knop in en liet die nooit los.
    Later ontdekte ik dat je op A moest duwen terwijl je over zo'n krachtveld vloog.
    Ik vloog dus over het krachtveld maar ging niet vooruit :p
    Maar van het moment dat je zo snel gaat is het echt UBERVET
     
  18. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Pazaak is eigenlijk best makkelijk, mits je allemaal +- kaarten hebt. Met alleen maar plus kaarten zal je het niet ver schoppen iig. ;)
     
  19. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb mijn hele dek vol met +/- kaarten en win alles ;)
     
  20. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja werk dat? Ik vroeg me af wat de beste kaartjes waren, maar dat zijn die dus.
     

Deel Deze Pagina