Ik geef het toe, ik ben niet vaak onder de indruk. Meestal ben ik sceptisch over goede doelen, en heb ik het idee dat er van alles met mijn geld wordt gedaan, bejalve waar ik het voor geef (Foster parents, anyone?) Maar hier was ik echt van onder de indruk. Child´s play Child´s play was een actie van Penny arcade in samnewerking met amazaon, om onder het motto 'Show them that geeks like to give' zoveel mogelijk games en speelgoed te verzamelen voor ziekenhuizen, waar chronisch zieke en dodelijk zieke kinderen liggen. Hier een paar foto´s Ikzelf heb een Gameboy advance spel gekocht, en op gestuurd (Final fantasy Tactics advance) en mijn ouder waren zo onder de indruk van deze actie dat ze zo´n tonnetje lego hebben gekocht, en aangetekend hebben opgestuurd. Wat vinden jullie van dit soort acties?
goede actie, leuk dat je er aan mee deed, ik zal s kijken of ze nog wat nodig hebben, kopen ik top psin wel niet. ik vind het goed dat er om zieke kinderen gedacht wordt, het is vreselijk. zelf is het moeilijk voor te stellen hoe het is, en daarom vind ik het goed, dat je daar ook ff overnadenkt.
Vind dit wel een goede actie,je weet idd niet wat met je geld gebeurt en op deze manier stuur je geen geld maar gelijk de spullen waar het geld voor was.
En nou maar hopen dat er geen uitverkoop op de markt komt opeens. Nee zonder dollen het is een heel goed initiatief, net als het Ronald Mac Donald fonds.
hehe check al die nintendo gamecube controllers en al die games.. hehe als ik daar werke wist ik het wel hoor wel goeie actie maar om nu speciaal een game te kopen en daar naar op te sturen, nee dat gaat me toch iets te ver denk ik
lol toen ik de topictitel gelezen heb dacht ik dat er een spel met Chucky uitzalkomen,maar dit hier is toch heel wat anders maar zeker niet verkeerd