ik heb deze thread geopend, zodat men elkaar kan helpen, als men een beetje vast komt te zitten bij pitfall, dus als je niet meer weet hoe je bij bepaalde dingen verder moet. ik begin alvast met een paar vragen en ik hoop dat iemand me verder kan helpen? 1) bij the battered bridge (in de jungle) zit een schat. er staan van die vogels eromheen,en ik kan niet bij die schat komen. iemand hier een oplossing voor? 2)waar kan ik een gasmasker vandaan halen of vinden? op de hoes van pitfall staat: BONUS! INCLUDES PITFALL! AND PITFALL II iemand er al uit hoe deze games kunt spelen/unlocken? als jullie ook vragen hebben, kan ik misschien ook wel antwoord geven?
1) Weet ik ook niet, heb alles geprobeerd. 2) Gasmasker krijg je vanzelf als je het verhaal volgt. Pitfall I heb ik even gespeeld. Deze kun je vinden bij de Punchau Shrine, achter de trappen die je m.b.v. 'buttons' omhoog moet laten gaan. Je vindt hier een spinnenweb die je weg moet branden met een fakkel. Ik heb ook nog een vraagje. In een sneeuw level in de bergen moet ik nog een idol vinden. Ik weet waar ie ligt maar kom er niet bij. Het gaat om een level met gebrokken bogen en ingevroren ruines. Je moet dan met je houwelen omhoog klimmen waar de idol in een statue ligt alleen hoe krijg je hem?
heej soulfly, stuur me anders effe een pm, waar ik die gasmasker kan vinden.welke wereld.. ik heb hem echt nodig.
Ik zit ook vast bij Pitfall: Even schetsen (want ik ken de naam van het level niet van buiten en heb mijn xbox niet bij de hand) Op het level waar die stenen schildpad staat kan je in een gaatje rollen (nadat je de prinses teruggebracht heb); dan kom je aan drijfzand. Er zijn hier 2 uitgangen: 1) je gaat naar links, langs 2 krokodillen en kan het water induiken,... maar eenmaal boven heb je een gasmasker nodig. (en dat heb ik nog niet) dus hier kan ik niet verder 2) Je kan ook een hendel verzetten en dan zie je een houten poort opengaan. Die blijft een aantal seconden open en gaat dan terug dicht. Hoe kan ik naar die poort ? Er hangen wel touwen, maar hoe hard ik ook probeer; het touw om naar de poort te springen kan ik nooit bereiken. Kan iemand me helpen ?
@Enygm Heb je al eens een double jump geprobeerd naar het touw die naar de poort gaat? Je moet eerst met dezelfde liaan terug als je gekomen bent en op een hogere platform springen wat zich aan de rechter kant bevindt. Vanuit hier moet je naar het andere hogere platform springen alwaar je naar de liaan kunt springen die naar de uitgang gaat. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Succes!
Ik moet alleen nog de Hard mode van de Tuco Shoot. Kan iemand mij hier tips voor geven want het wil me niet lukken.
Bedankt, het was eigenlijk eenvoudig, maar ik heb er constant overgekeken. Ben er nu wel voorbijgeraakt. Thx Sorry, ik heb nipt de medium gehaald. Er wordt wel gezegd dat je de 'extended sling' of de 'super sling' ofzoiets zou moeten hebben. Heb je die ?
Ja die heb ik. Maar ik heb het spel terug gebracht. Ik had hem toch uitgespeeld (op die ene idol na dan). Ik heb de savegame bewaard voor het geval dat. Als je nog iets wilt weten lees ik het wel, kan ook eventueel via PM.