Prince of persia help topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 19 feb 2004.

  1. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij die puzzel waar je vier lichtstaven moet aansluiten op je platform. ,maar ik kom er niet uit. Heeft iemand tips?

    <iframe src="http://gamercard.xbox.com/Prowler%20NL.card" scrolling="no" frameBorder="0" height="140" width="204"></iframe>
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nvm, je hebt de titel al geëdit.
     
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit ook al snel vast... zal wel aan mij liggen.

    Probeer het uit te leggen:
    Is best nog wel in begin.
    Na een heel stuk gevechten/rennen/etc.... moet je opeens 3 keer tegen de muur lopen omdat er gaten zijn. Daarna kom je in een 'grote' zaal. Je ziet er een soort van kristal of wat het ook is en wat pilaren.
    Ik weet niet hoe ik hier verder moet en wat ik moet doen.

    Weet iemand het?
     
  4. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah die lichtstaven...ja da's een redelijk ingewikkelde puzzel op het eerste gezicht. Toch valt hij wel mee. Probeer er eens een op je platform aan te sluiten. Als je niks hoort laat je hem zitten, als je die soldaat 'yes that's correct!' of 'yes, you've got the first one!' hoort roepen weet je dat je de eerste goed hebt en ga je de tweede pakken, als je dan de goeie pakt zul je hem weer horen schreeuwen :)
     
  5. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    he bedankt man. cool spel man he? Dat vechten is echt ubercool
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand het trouwens hoe ik hier voorbij kom en wat ik moet doen? :)
     
  7. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zag eerst farah wegrennen, als je daar heenloopt zie je een gat waar je gewoon doorheen kan lopen (bij een stapel stenen)
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit ook eigelijk al een paar weken vast (Heb hem weggelegd want ik kwam er niet meer uit.) Bij ongv 14% moet je met zo'n meisje vechten in een grote hal tegen wat monsters + 1 grotere monster. Maar die blockt alles. Nu had ik gehoord dat je moet slaan als hij ook net wilt slaan, maar dat lukt me niet :confused:
    Moet dit echt zo? Of is er nog een andere manier?
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb daar geloof ik nog geen Farah weg zien rennen. Ik denk dat je ergens anders bedoeld?
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu bij 2% en moet daar nadat ik van die afbrokkelende helling naar links ben gegaan op dat hele grote beeld klimmen om dat ding te pakken. Maar helemaal boven aan dat je tegen het hoofd + muur aan heen en weer omhoog meot springen dat lukt me echt niet............... elke keer als ik btje hoog kom glijd ie weg........... HELP??:)
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet goed timen.. Verzin maar een soort beat voor jezelf en zeg die desnoods hardop op en druk terwijl de knop in. :)
     
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe ok ik ga het proberen....... mn ouders zien / horen:9 me al zitten zeg haha:) maar ja als het maar helpt he
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heel simpel, je rent langs de muren en springt vervolgens naar dat kristal, dan ren je bij dat kristal (in dat kleine inhammtje) tegen de muren op. Dan kom je op die rand, en dan moet je zoreg ndat je op de linker rand ben. Dan ren je weer over de muren. Stop ondertussen wel bij die balkonnen. Ren daarna weer en je zal bij de gang komen die je in het begin zag.
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, had ik net al bedacht :) . Toch bedankt!
    Ben nu een heel stuk verder. Ren al een tijd achter Farah aan en ze ging net onder zo'n muur door en nu moet ik een grote kamer door.
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, wat moest je doen dan bij dat grote beeld van die vent waar je op moet klimmen? Want ik heb alles geprobeerd maar et lukt me maar niet :mad:
     
  16. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je van muur op muur springen. Eerst loop je met de rechter trekker omhoog en dan spring je heen en weer tot je boven bent. Beweeg wel mee met je linker analoog-stick.
    Succes.
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat vond ik vreemd genoeg het moeilijkste gevecht van het hele spel. Ik heb vorige week de Xbox versie uitgespeeld en ben dus echt geen moeilijker gevecht tegengekomen dan die op 14%.

    Wat je moet doen is alle vijanden verslaan tot alleen die sterke (je vader is dat trouwens! :)) is overgebleven. Dan zal hij niet meer alles blokken en is hij te verslaan door tegen de muur op te springen en je dan af te zetten met je zwaard in je knuisten :)
     
  18. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Leg mij nou is uit hoe je vorige week de XboX versie kon spelen als hij gister uit kwam ?
    (gister = 19-02-'04)
     
  19. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem 4 februari al ;)

    Legaal overigens.
     
  20. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en hoe dan ?
     

Deel Deze Pagina