Fatal Frame 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 15 mei 2004.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ooooow shit, het is officieel. Fatal Frame 2 komt naar de XboX!!! check Ga naar huis, sluit je ramen en deuren, schaf een stel luiers aan en onderga het vervolg op het meest enge spel aller tijden!!! Ik kan niet wachten!! 8) Check de website van Fatal Frame hier!. Check die muziek ook 8) 8) 8)

Fatal Frame/Project Zero was en is in mijn ogen dé beste survival horror game ooit. Je moet geesten verslaan met behulp van een oude camera. Dit levert een totaal nieuw spelprincipe op. Waarom? Omdat je het spel speelt vanuit de derde persoon. Net zoals Resident Evil kijk je dus op de hoofdpersoon neer. Echter, en dit is het geweldige van het spel, op het moment dat er een geest in de buurt is gaat je controller 'kloppen'. Je weet dat er dan een geest in de buurt is, maar waar??? Om daar achter te komen moet je terugschakelen naar de eerste persoon.

Het ellendige is: je 'kijkgebied' wordt gelimiteerd door je camera, je weet niet waar de geest is en je moet gaan zoeken zoeken zoeken. En dat levert keer op keer een ernistige beschadiging voor je hart op aangezien je je iedere keer weer doodschrikt als de geest ineens weer voor je neus staat! Eenmaal gevonden dien je de geest te verslaan door foto's van hem te maken. Je ammo zijn dus geen kogels, maar films. Een te gek gegeven wat ook briljant is uitgewerkt in deel 1. ik verwacht niet anders dat deel 2 ook een topper wordt!

Om ff wat warm te lopen, hier alvast wat screens :) (kan vooralsnog de écht enge niet meer vinden :mad:)

2. Alborz

Alborz Guest

sow sow we hebbeh hier egt een fan boy sie ik

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heb 1 niet gespeeld maar het lijkt me wel wat :) betere info
    @ Alborz - ja en?

4. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Je moet eens beter opletten bij de les Nederlands of minder breezers drinken.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik kan je deel 1 echt aanraden. IMO is het een van de beste spellen ooit. En sterker nog, het is véél enger dan alle Silent Hills en Resident Evils bij elkaar :) (maar da's natuurlijk mijn mening ;))

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind Silent Hill sowieso enger dan Resident Evil.

Project Zero heb ik nog nooit gespeeld wel eens zien liggen. Misschien eens voor een paar euro's op de kop tikken en ermee aan de slag gaan. Hoeveel uur gameplay heeft de game? Hoe is de moeilijkheidsgraad?

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    moeilijkheidsgraad is geweldig. niet te moeilijk, maar wel uitdagend. Het kostte me 16 uur om t uit te spelen, maar daarna unlock je nieuwe gametypes. Dit is een van de weinige spellen waarmee ik écht lang ben bezig geweest :) (en dat is dus ook een van de redenen dat ik m zo goed vind)

8. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Project Zero..ik vind het dus goed nieuws dat deel 2 ook voor de XBOX komt.

Ik ben nu bij "The Calamity" 3e nacht ofzo

9. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zulk goed nieuws dit!:D (Imo één vd beste nieuwtjes van de E3:p) Deel 1 heb ik nog steeds niet uitgespeeld! (te weinig tijd, teveel games :mad:) Maar ik was op de helft en wat ik ervan heb gezien deed me alleen maar hopen op meer. Resident Evil is vet ja, maar na het spelen van Project Zero absoluut NIET eng meer! Dat filmpje in deel 1 waar die jonge z'n camera trekt om voor het eerst een geest vast te leggen. Die plotselinge verschijning in combinatie met het geluid en het trillen van de controller. Doe dat midden in de nacht, alleen thuis met als enige verlichting in het huis een klein kaarsje in het midden van je kamer. Tip: vergeet idd je schone onderbroeken niet!8):p

Kanniet wachten op deel twee...let die scaring begin!_O_

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat wel een beetje jammer is is dat precies dezelfde geesten worden gebruikt van deel 1 (afgaande op verschillende filmpjes die ik gezien heb). Maar ow ow ow eng eng eng 8)

11. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had het concept wel eens gelezen. maar ik vond het foto's maken i.p.v. de klote schieten een beetje een suf idee.

Mischien toch maar eens wat meer info over vinden en deel 1 eens een keertje proberen.

12. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 gehad en die was wel vet, maar ik vind de Silent Hill serie toch meer die enge sfeer hebben

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Silent Hill heeft de gehele tijd een ziek sfeertje inderdaad. Project Zero heeft imo echter een beter verhaal. Naarmate je vordert in Project Zero en de puzzelstukken steeds meer in elkaar vallen, besef je je dat het zo ongelooflijk ziek is wat er in dat huis heeft plaatsgevonden. Ik heb me een paar keet afgevraagd of het verhaal van Project Zero niet een klein beetje té ziek was....

14. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    pre-ordered

Heey mensen,

Ik heb Project Zero 2 gepre-ordered bij gcshop . Deze prequel schijnt enger dan deel 1 te zijn en volgens bepaalde reviews van de USA versie daarmee het engste spel dat op de xbox uit gaat komen. Ik heb deel 1 ook en dat spel heb ik al moeite mee in me eentje.., ben eigenlijk wel gek dat ik Project Zero 2 besteld heb, maja, is voor mij dan een uitdaging om door te durven spelen :p.

Deel Deze Pagina