Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxart - Officiële website - Opmerkingen [gb]Prototype[/gb] ~~ Platforms Xbox 360, PS3 ~ Uitgever Vivendi Games ~ Developer Radical Entertainment ~ Genre Derde Persoons Shooter /Freeroaming ~ Release datum 12 juni 2009 [GB]Informatie:[/GB] ^top [GB]Screenshots:[/GB] ^top [GB]Trailers:[/GB] [GT]47312[/GT] [GT]47732[/GT] [GT]48379[/GT] ^top [GB]Achievements:[/GB] Spoiler ^top [GB]Boxart:[/GB] ^top [GB]Officiële website:[/GB] www.prototypegame.com/ ^top [GB]Opmerkingen:[/GB] Dit wordt awesome! Kusjes, Dulle ^top
Als het maar een goeie verhaal heeft! De game is best wel vet, in de trailer zag je hem springen en dat zag indrukwekkend uit, soort van Spiderman en andere superhelden ofzo
Fok het verhaal! Ik wil kunnen rondspringen, dingen opblazen, en hopelijk net zoals in Crackdown mijn krachten laten evolueren (steeds beter worden) Ow ja, ik wil ook Agility Orbs kunnen verzamelen
onze XBW orb hunter heeft de smaak te pakken...... het spel lijkt mij wel wat , even maar in de gaten gaan houden *bookmarked*
dammit man waar komen er zoveel titels aan die mij zooo vet lijken. Ik moet kappen met werken heb ik het idee en fulltime gaan gamen . Maar wat een vet spel kan dit worden ( ook al )
zo dit ziet er zeker vet uit!! dat springen en klauteren vond ik in crackdown al leuk maar ik denk dat het met deze game nog veel gekker word qua acties die je kan uitvoeren. echt vet
[patriottische modus] Chjeck die rood/wit/blauwe vlag in de trailer [/patriottische modus] Doet me denken aan x-men. Super powers e.d.
Mwja krijg eerder soort van Free roam idee ala crackdown, had meer een goeie single player verwacht. Wel vet trouwens!