Rallisport Challenge 3?! *screens op deze pagina zijn afkomstig uit Rallisport Challenge 2, en alles is op dit moment nog op geruchten gebaseerd* Developer: Digital Illusions (DICE) Publisher Microsoft Games Genre Rally (Arcade) Release Niet bekend Info Afgelopen delen RSC 1 +2 @ XBW Hoewel er nog eigelijk niks echt bekend is van de opvolger van persoonlijk mijn favoriete serie van "afgelopen" xbox gen, kan je er de donder op zeggen dat er een nieuw deel komt. Op deze link kan je al wel zien dat ze op die site verwachten dat aankomend jaar er een deel 3 zou kunnen komen, dit is niet officieel bevestigd nogmaals. Maar goed ik zelf koop alleen al voor Rallisport Challenge 3 een Xbox360. Ook kan je op verschillende sites links naar RSC 3 vinden, oftewel die gaan er ook wel vanuit dat er een nieuw deel aan gaat zitten komen. In deze topic kunnen we dan ook al een beetje speculeren van wat je aan de serie verbeterd wilt zien, of wat je hoop dat er in dit nieuwe deel komt. En aangezien de aanhang van RSC behoorlijk groot is, lijkt me een topic hierover niet zo'n slechte zaak. Screens van Rallisport Challenge 2
we hebben niks gehoord over rally sport challenge 3 dus.... maar het zal mij echt niet verbazen dat ie op de 360 komt
Vond deel 2 erg vermakelijk, de nachtraces en rally's in sneeuw (in tegenstelling tot ijsracen) wat minder, maar verder zeer geslaagd. Deel 3 wordt dan vast ook wel een pareltje.
Yups vond ik ook, die sneeuwraces moeten je liggen of niet, ik vond ze ook niet echt leuk om te doen. Het scheelde wel dat je niet verplicht was om ze te doen (naja als je dus je best deed op de andere onderdelen) in deel 2. Deel 2 was een erg goeie verbetering ten opzichte van deel 1 (vooral door de schade erin), hoewel ik deel 1 ook erg geslaagd vond. Alleen hoop ik wel dat deel 3 een hogere moeilijkheids graad heeft, want het was opzich niet echt een hele grote uitdaging.
Haha tja het is gewoon mijn favoriete serie , en aangezien het er toch wel een beetje op lijkt dat er een deel 3 gaat komen dacht ik laten we even discussieren over het 'aankomende' deel en wat er verbeterd moet worden enz.
Idd, en als er dan eerste echte info is, eerste screens kan je die nog altijd posten in de beginpost. En ik hoop dat bij de next gen eens echt superrealistische modder gaat zijn, dat mis ik enorm fel(altijd gemist). Zodat als je uit de bocht gaat, en in een modderpoel ofzo terecht komt, dat je echt vast kan zitten...allé, dat het toch niet makkelijk is om eruit te komen. En ik hoop ook op realistische schade, zodat als je tegen 200 op een boom vliegt je auto volledig "total" is. Maarja, misschien gaat rallisport challenge 3 iets meer arcade zijn...? maar dat kunnen ze natuurlijk ook enorm maken...
Arcade zal ie wel worden idd, net als de andere delen maar het schade effect vind ik zelfs beter als Colin. En denk dat het ook zeker wel wat realischtische elementen kent hoor, vond sowieso in deel 2 de weersomstandigheden, het wegdek, het snelheids gevoel etc. wel goed, aan de gameplay hoeven ze van mij part niet veel te veranderen, wel aan de moeilijkheidsgraad want het was gewoon veelste makkelijk. Ook jammer vond ik dat bij deel 1 had als je hem uitspeelde nog een extra modes om tegen de makers van het spel te racen erg leuk, in deel 2 was het einde minder boeiend. Maargoed ik hoop echt dat we op de X05 van deel 3 wat tehoren krijgen. @ fllix313 Die screens komen nog van deel 2 , er zijn nog geen screens van deel 3 jammer genoeg.
vond de 2e al erg tegenvallen... maar misschien als deze iets minder moeilijk is kan het voor mij wel wat worden
idd idd, want damn hoe goed moet je wel niet zijn als je RSC2 geen eens kan racen?. Deel 1 was zelfs nog iets pittiger...
Vond deel 2 ook niet zo bijster moeilijk. De eerste klasse/tour (of wat dan ook, zijn iig 3 onderdelen), won ik alles met gemak. Bij het tweede gedeelte won ik ook vaak alles red. eenvoudig en als ik niet won, kwam dat ongetwijfeld omdat ik niet hard genoeg mijn best deed om goed te racen. Laatste klasse ben ik niet meer aan begonnen, komt misschien nog wel eens.
hey komt hij echt ik had namelijk begrepen dat hij niet zou komen.. goed nieuws... de schreens lijken erg op deel 2 overigens
Ja ik zal er wel even wat groter bij zetten dat het screens van deel 2 zijn, want anders krijgen we elke keer mensen die denken dat deel 3 er zo uit ziet. Daarnaast weet ik niet waar appie21 dan gelezen zou hebben waarom deel 3 niet zou komen? Want alles wijst erop dat er welicht wel een deel 3 komt. Heel mischien word ie nog wel bekend gemaakt op de X05 (weet alleen niet hoeveel dagen die duurt) mischien bewaren ze dat nieuws wel tot de laatste dag, aangezien het toch ook een DICE (Microsoft Games Studios) titel is. De vorige delen hebben aardig tot zeer goed verkocht, en de fans (waar ik er ook 1 van ben) zullen ze het toch niet bij deel 2 houden dat zou erg jammer zijn.
RSC 2 heeft me echt heel erg geboeid.. alleen nooit uitgespeeld, omdat ik andere spellen voor m'n kiezen kreeg.. Ik moet er maar weer eens aan gaan beginnen
Maarja, wie weet komt de game pas in 2007 uit, en laten ze pas beelden zien op de E3(heel veel beelden dan, speelbaar,...zodat het als een bom zou kunnen inslaan), zou ook kunnen natuurlijk he...