Need For Speed Speed Underground!

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcel d1, 12 dec 2003.

1. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden we van deze game kan hij de concurentie aan met de gerenomeerde race games, of is het een leuk tussendoortje ,laat hier je mening over deze game hier achter.

/Mod In principe hebben we het niet zo op dit soort topics. Omdat er echt, naar mijn weten, nog niet écht een dergelijk topic is kunnen we dit wel een kans geven.

We zien dus graag een leuke discussie, met argumenten en respect voor de ander :)!

- Wout.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tussendoortje, als we dan toch dat woord in de mond nemen :)

Beide aspecten van het spel (auto bouwen en racen) zijn zwak uitgevoerd. Het spel lijkt totaal niet af, en wordt nu dus gepijnigd door EA's drang naar toptitels in deze periode.

3. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem zelf persoonlijk wel weer wat hebben, aan je auto knutselen geeft echt wel wat, het racen is niet bijzonder maar verveeld nou ook weer niet.

Elp

4. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het vandaag voor het eerst gespeeld en vond het wel leuk.....alleen de multiplayer was niet super

5. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    EA wil gewoon weer ff snel geld verdien met een matige titel bah!

6. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind em super gaat zo snel.
    Dit boeit mij zelfs meer dan pgr2, beetje auto` s tunen maar het racen zit zo goed inelkaar!
    Helaas komen er af en toe framedrops voor hadden ze makkelijk weg kunnen laten.
    Ik heb nog nooit zo` n snelle racer gespeeld!

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het racen zo goed in elkaar? Ik vind het maar matig. Je wordt constant geplaagd door het verkeer. Ik begrijp wel dat het bij het spel hoort, maar het beinvloed téveel. Daarnaast is de framerate niet 'af en toe' lastig, maar bijna continue. De zwakke besturing gecombineerd met de framedrops maakt het rijden in tunnels echt onmogelijk.

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het is opzich best leuk om te spelen maar het geeft mij totaal geen racegevoel...het is allemaal zo nep net wat WouteR zegt het spel voelt helemaal niet "af" aan.
    Het is echt een ea titel.....middelmatig spel dat veel geld verdient :p leuk voor de 'casual gamer' .
    Pgr2 is veel dieper en ook beter vind ik!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah het had wel goed kunnen zijn als je inderdaad meer controle had over het beschikbaar maken van de nieuwe uitbouw-mogelijkheden. Nu krijg je alles op gezette tijden, dat is gewoon zwak.

10. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Framerate continue lastig? dan moet je echt even je xbox laten nakijken of nfsu inruilen voor een ander exemplaar want ik heb echt nergens last van nouja heel af en toe.
    Ik vind het racen echt gewoon zo leuk het verkeer ontwijken die snelheiden geven me gewoon een kick.
    Ook de sfeer is goed .
    Ik zelf verbaas me hoe vet ik deze game vind want ik ben eigenlijk helemaal niet zo` n fan van straatracen en heb niet zoveel met auto` s.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien dat het je daardoor aantrekt (serieus bedoeld), omdat je niet heel erg hoge eisen stelt aan het geheel. Je bent daarin eigenlijk precies de doelgroep van EA.

12. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou niet echt had niet veel van dit spel verwacht omdat ik ea niet mag, kijk veel naar reviews en kijk goed uit met wat ik koop.
    Als ik naar mijn games kijk dan zijn het stuk voor stuk games die gemidelt hoog scoren ben echt geen casual gamer hehe(dat je het weet)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er is toch überhaupt niks mis met casual gamer te zijn? Ik game veel, maar ik noem mezelf eerder casual dan hardcore gamer.

EA niet mogen getuigt ook niet van het zijn van hardcore gamer.

Maargoed.

Waarom heb je dan bijvoorbeeld wel besloten om dit spel te kopen? Wetende dat EA inspringt op de ontstaande hype na de Fast and the Furious films?

Dit is overigens puur uit interesse, het is niet om je uit de tent te lokken en vervolgens je hersenen in te slaan ;)

14. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Hehehe, volgens mij wou EA het spel afhebben voor Project gotham racing2. En het is hen grotendeels gelukt, Want op Pc is het spel wel een topper, wss omdat je daar geen framedrops hebt en je online kan.

Gotham racing mag je eigelijk niet vergelijken met NFSU.
    Maar het is een Xboxforum, en op xbox is Edit: (NFSU) Gotham racing beter.

Juist daarom, want Fast en the Furious een een zalige film (komt volgens mijn weten ook een spel vanuit.) en het is een leuk concept om een game rond te maken.

Laatst bewerkt: 12 dec 2003
  15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Puur omdat je daar al die stoere effecten kán uitzetten.

Daarnaast mag je NFSU en PGR2 natuurlijk eigenlijk niet vergelijken, wel de verschillen opnoemen, maar de consument kijkt toch echt naar wat leuker is en Underground heeft natuurlijk wat meer 'uitstraling' dan PGR2.

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    begrijp het nu toch, het enige wat ea uitbringt, zijn slechte games om veeeeel geld mee te winnen, dus koop die shit NIET!
    alleen de woorden geen live ondersteuning doet me nu een game niet meer kopen...

/Mod Er wordt gevraagd of je met argumenten je standpunt wil verdedigen, ik zie geen argumenten.

17. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em zelf niet gekocht maar nfsu veel bij een vriend gespeeld ga hem zelf nog komen.
    En die naamwoorden over gamen vind ik af en toe overdreven.
    Ben absoluut geen casual gamer nouja wat vind jij een casual gamer?
    Hardcore gamer.. i don` t know ik speel veel games heb een xbox en gamecube en volg het nieuws.
    Maar ik zie met niet als een hardcore gamer of casual ik ben koen! whehe gewoon een gamer die gamen als iets serieus ziet en er veel aandacht aan besteed

18. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik wel een nadeel vind van NFSU is dat het allemaal zo te geprogrameerd is, Je rijd voorbij dat punt tegen die snelheid, binne zoveel seconden komt de trein eraan die je kapot rijd :+

En dat is wel spijtig. De wereld leeft niet maar is geprogrameerd hoe jij rijd. Snap je? :+

19. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    over het algemeen krijgt need for speed toch wel aardige cijfers gemiddeld een 8 ,lijkt me toch wel aardig hoor laat ik een vergelijking maken met Racing evolution ,naar mijn menining komt need for speed qwa spel er dan toch beter vanaf, en doet het toch aardig mee met de betere racing games , het gaat erom naar mijn mening dat je er plezier aan beleefd , het lijkt me toch wel cool dat je bv kan tunnen ,kan in een hoop race games niet namelijk, je kan ook je wagen bestickeren ,wat ook gaaf is !

20. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat vind je op het eerste gezicht van de game?

Deel Deze Pagina