[PC] Gamen moet een olympische sport worden

Discussie in 'Games' gestart door remco320, 6 nov 2004.

1. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Hey mensen,
    K moet voor mij examen argumenten bedenken voor deze stelling. maar k kan alleen maar voorargumenten bedenken *) 8)
    Zouden jullie mss ff kunnen helpen??
    Voorargumenten zijn natuurlijk ook altijd welkom. _O_ _O_
    Thnx Remco _0/

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind van niet omdat bij de os is het altijd fysiek heel zwaar en dat vind ik topsport wanneer je na een wedstrijd moe bent.en bij gamen is dat niet zo.

3. Victor

Victor Guest

Tuurlijk moet het een Olympische sport worden. Dat wordt lachen.

4. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal wat winnen en op het podium komen.
    Komt Erica Terpstra op je afrennen, en of je daar van opknapt?

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Atleten met gespierde lichamen :cool:
    Gaming nerd vol puisten en een bril :9
    Apart zou dit zelf niet zoveel kijkers scoren, simpel, alles draait nu eenmaal rond media

6. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben toch al de world cybver games.... waar maken julllie je druk om

7. Victor

Victor Guest

Das waar maar de Olympische spelen zijn bekender.:9

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    en waar hoort het bij ? zomerspelen? dacht het niet want gamen die je binnen? winterspelen? vind ik eigelijk ook niet.......

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind van wel aangezien gamen laatste tijd een erg grote 'sport' is geworden.

je hoeft er fysiek mischien niet zo heel strek voor te zijn, maar mentaal wel.
    but then again - schake zou dan ook een OS moeten zijn.

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    T lijkt me iig wel lachen8).

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Het zou alleen een olympische sport kunnen worden als schaken of dammen of zo ook een olympsiche sport zijn. Ik heb geen flauw idee of het zo is, maar ik zou het toch onder dezelfde categorie plaatsen. Alleen komt hier nog een element van handigheid bij. Je zou ook duidelijk moeten stellen welke spellen olympisch zouden worden binnen het gamen. Je kunt van een spel als PacMan geen olymische sport maken 8)

Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Het tegenargument: De olympische spelen zijn gebaseerd op een fysieke wedstrijd en niet een mentale....gamen is vooral een mentale bezigheid (behalve met een dansmat :)). Dit is ook de reden waarom denksporten zoals dammen en schaken niet toegelaten worden op de OS....
    ook is het erg moeilijk om een standaard te creeƫren.....hardlopen is hardlopen....games is erg breed....welke game ga je doen? racen, shooters? bijna elke racegame en shooter heeft een andere feel en engine....welke machine ga je gebruiken, 1 van de consoles of een pc....De ontwikkelingen gaan veel te snel op het gebied van gamen. Zo is het dan onmogelijk om een record van 4 jaar geleden te laten refereren aan de huidige tijd, wat met hoogspringen wel kan. of je moet met totaal verouderde apparaten gaan werken, maar dat is imo geen optie....

13. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    als olympische sport vind ik wel weer een beetje vergaan.. maargoed.. lijkt me wel leuk

Deel Deze Pagina