Ik ben voornemens om The Hulk aan te schaffen, heeft dit iemand dit spel al? Is de gameplay goed en ziet het er allemaal een beetje uit of wordt de hulk rood van schaamte......
Ik heb z'n voorgevoel dat het een giga ...spel is. Net zoals die vleermuisheld. Die had ook al z'n goede game.
De hoogste cijfers die The Hulk krijgt zijn zevens ,dus ik denk niet dat het de moeite waard is om aan te schaffen
Ik heb gehoord dat je em niet moet kopen, gewoon een keertje huren. Hij is dan verder wel geinig. Zelf heb ik em niet gespeeld maar van horen zeggen schijnt hij wel geinig te zijn.
vond de demo wel lache om te spelen. Je moet niet denken een super game te kopen maar gewoon een leuke
Demo Ik heb inmiddels op PC de demo binnengehaald, was niet onaardig, maar twijfel of ik hier mijn Euro's aan het moet uitgeven. Het kan natuurlijk zijn dat het spel zelf meer uitdaging biedt. Het valt mij wel op dat er volgens mij weinig mensen zijn die dit spel willen, hierdoor kan het ook zijn spel ook worden ondergewaardeerd, een 7 is niet echt bagger.
Ja, daar heb je wel gelijk in.. Hier de cijfers die gegeven zijn: Gamepro.com 50.0 % Gamespy 69.0 % Gamespot 71.0 % Games Domain 60.0 % IGN 80.0 % Gaming Age 70.0 % Game zone 85.0 % Game Revolution 65.0 % Thunderbolt 40.0 % Xbox World Australia 72.0 % Zoals je ziet had ik het dus verkeerd , het hoogste wat gegeven word is een 8.5 .
ik heb hem wel de graphics zijn goed niet super de gamplay is goed te doen je heb aardig wat moves met de hulk en je kan alles slopen wat je ziet wat minpuntjes camera is soms erg irritant je weet soms niet wat er aan komt en waar je naar toe moet spel is wel een beetje te makkelijk je hebt niet echte puzzels het is meer alle getallen op de goede plaats zetten en haal de schakelaar over de eindbazen zijn ook niet moeilijk
hij is nu 18 euro bij cd wow, best een leuk prijsje.. iemand die het spel gespeeld heeft?? het schijnt net zoieets als crackdown te zijn??