Tiger Woods PGA Tour Golf 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 21 okt 2003.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233

Is er niemand die dit superspel speelt ?

Ik wilde eerst Mario Golf kopen op de Cube, maar na een avondje bij dit spel een maat spelen wist ik genoeg.

Echt een heerlijke golf-game, lekker relaxed, superspannend, en ERG uitgebreid.

Nu zullen de meeste mensen denken ''blech, een saai golfspel'' maar geloof me, dit is denk ik 1 van de beste multiplayer sportspellen die er te krijgen is op 't moment.

Ik vermaak me prima met mijn compleet door Adidas gesponsorde golfer in ieder geval. Gisteravond mijn 1e PGA Tournament gewonnen met 27 slagen onder par :)

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik ben nu bezig met Tiger Woods 2004 en ik moet zeggen dat het me een beetje tegenvalt. Ik heb vorig jaar Tiger Woods 2003 gekocht en die heb ik hélémaal stukgespeeld. 2004 heb ik geleend van een maat van me en het create-your-own-golfer-mode is errug leuk maar EA heeft de game zélf véél makkelijker gemaakt. Ik sla nu zonder moeite Eagles en Birdies, terwijl mijn stats op 30% staan. Ik zit nu op level 3 en ik heb elke tegenspeler verslagen met een 'dormie 8'. Jammer.

2003 blijf ik leuker vinden vanwege de moeilijkheidsgraad én het commentaar is ook veel beter in 2003.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb 2003 nooit gespeeld dus kan er niet over oordelen, maar ik vind het commentaar in 2004 juist hilarisch.

't is wel erg makkelijk aan t worden inderdaad, maar ik ga vanavond eens wat hulp-dingen uitzetten denk ik.

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je hebt in 2003 veel meer commentaar, ik vind 2004 bijna stil. En bij 2003 ben ik bijna een paar keer van de bank gevallen van het lachen. Maar zet die hulp-dingen uit inderdaad want mét is veels te makkelijk.

5. Mogie

Mogie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een heerlijk spel. Het is inderdaad wel vrij makkelijk, maar ik wist niet dat golfen op de xbox zo fascinerend was. Krijg spontaan zin om in het echt ook te golfen...

6. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Deze ligt nu voor 13 euro bij intertoys, maar ik heb toch maar gekozen voor Outlaw Golf 2, dat serieuze gedoe hoeft om mij niet zo (mag wel). Belangrijkste was voor mij dat het spel lekker speelt en niet te makkelijk is, vandaar Outlaw Golf, dies niet zo simpel als deze zooi van EA.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb me de afgelopen jaren anders érg goed kunnen vermaken met de 2003, 2004 en 2005 editie van Tiger Woods. Je kan het jezelf zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt en is zeker geen 'zooi' te noemen :p.

8. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of soepkoe Tiger Woods PGA Tour ooit heeft gespeeld. Zou hij eens moeten proberen ;).

9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb TW2004 en Links2004 (ook niet duur meer).

Kwa gameplay op de green zelf vind ik Links2004 gewoon beter (en mooier). TW2004 is beter voor wat betreft de extra game modes, maar het spelen op de green is wat makkelijker. Zit nu op 75% van de game in de PGA Tour en sla op elk tournooi daar 50 a 60 onder par, terwijl de nummer twee op iets van 15 onder par slaat.

Deel Deze Pagina