Ik vind het nog steeds lastig dat ik de titel van me threads niet kan veranderen (Op X-Bazar), misschien heb ik een optie gemist hoor, maar het lukt me nie. En het is wel handig omdat door de gebeurtenissen in de thread de titel soms niet meer klopt, bijvoorbeeld als ik inneens 10 spellen erbij te ruil heb en er staat nog steeds " 4 Spellen (xbox)" bijvoorbeeld. Lijkt me zonde om daarvoor een nieuwe thread te starten. Mijn excuses als ik iets gemist heb.
Het voor die reden veranderen zou inderdaad wel makkelijk zijn, maar om de herkenbaarheid te bewaren denk ík dat het beter is dat dat niet mogelijk is. Ook in X-Bazar.
Juist wel! Als je bv zoals metzman al zegt 10 extra spellen te ruil hebt kan je toch een "Updated" icoontje ofzo naast de threadtitel doen? Dan weet iedereen dat er wat veranderd is en de thread blijft herkenbaar door dezelfde naam
ja maar wouter bedoeld dat als je dat doet en je hebt weer 10 spellen erbij ofzo het hetzelfde icoontje blijft natuurlijk, dan zie je nog geen verschil