Tomb Raider Next

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 3 nov 2004.

1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0

De zoveelste Tomb Raider game zal volgend jaar verschijnen. Ditmaal ook voor op onze Xbox. Zijn er echter nog wel mensen die zitten te wachten op de zoveelste Tomb Raider game?

[Algemene informatie]

De volgende Tomb Raider titel, die niet meer door Core Design gemaakt wordt, maar dit maal door Eidos studio Crystal Dynamic van onder andere Legacy of Kain, is inmiddels al een tijdje aangekondigd. Niet met details, maar wel dat hij er aan komt. Volgens de laatste berichtgeving komt deze welzeker naar de Xbox!

De Tomb Raider serie kent iedereen, al is het alleen maar omdat de mooie Angelina Jolie de sexy avonturierster Lara Croft aardig vertolkte in de twee succesvolle Tomb Raider speelfilms. Zijn wortelen heeft het spel echter in de videogames en werd in 1996 door Core Design ontwerper Toby Guard bedacht en werd vervolgens een succesvolle Playstation, Saturn en PC titel. Uiteraard kapitaliseerde Eidos gelijk op het succes en de studio pompte al snel een vervolg uit. De Lara hype was geboren en zij werd de digitale babe die videogames ging vertegenwoordigen.

Na nog meer titels werd het even stil, waarna vervolgens in 2003 een langverwachte nieuwe Tomb Raider titel uitkwam voor de Playstation 2 en PC. Deze werd een klein beetje lauw ontvangen en de kwaliteit van de titel was niet optimaal. Nu heeft Crystal Dynamics de ontwikkeling van Core Design overgenomen en moet de volgende Tomb Raider echte wat anders worden.

[Screenshots]

Nog niet beschikbaar.

[Extra informatie]

Uitgever: Eidos Interactive
    Developer: Crystal Dynamics
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Releasedate: 2e kwartaal 2005

Info op XBW:
    Meer informatie op Xboxworld

[Let op!]

Er wordt in deze thread alleen gesproken over de originele PAL versie. Ervaringen over illegale downloads worden hier dus niet gedeeld.

[plaatje]http://homepage.mac.com/uomoragno/.cv/uomoragno/Public/Sfondi/Tomb%20Raider%20III.jpg-link.jpg[/plaatje]​

2. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij is dit een must-have. Met name doordat ik 1, 2 en 3 waanzinnig veel gespeeld heb op de psx. Deel 4 heb ik overgeslagen aangezien ik even genoeg had van het gamen. Ik heb inderdaad begrepen dat deel 4 kwalitatief de slechtste was maar het is natuurlijk ook lastig om iedere keer weer vernieuwing aan te brengen. Ik hoop dat deze nieuwe een kwalitatief hoogstandje wordt maar voor mij zou het ook al voldoende zijn als het niveau van de eerste 3 delen gehaald wordt.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Tomb Raider 1 wel een tijdje gespeeld maar vond het al gauw het niet zo veel aan. Denk niet dat deze iets voor mij is.
    Vind eigenlijk ook dat TR een beetje uitgemolken word, om de zo veel tijd komt er weer een nieuwe en beter wordt het er niet op, maar dat is maar een mening.

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tomb Raider 1t/m5 uitgespeeld..inclusief addons. Deel 6 heel even gespeeld maar vond het niet zo'n geweldige game helaas.

Ik zit zeker wel te wachten op een nieuwe game zolang hij maar gemaakt is naar de richtlijnen van deel 1, 2 en/of 3. 4 en 5 waren leuk maar beduidend minder gaaf als de eerste 3.

5. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0

Eerste 3 waren geweldig !! De delen daarna vond ik niet echt goed. Hopelijk maken ze er wat moois van !!

Deel Deze Pagina