Windows Vista voorproefje

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door daantjuh_15, 3 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    begin 2007 ( zo goed jonge:) )is die er eindelijk, de nieuwe versie van Windows genaamd: Vista.
    Maar je kan er nu al van genieten, er is namelijk een Vista thema:

ik werk er zelf ook mee, heb er geen problemen mee, alles werkt soepel en ziet er super strak uit_O_ , je kan hem downloaden op:
    http://www.megagames.com/news/html/tweaks/vistatransformationpack.shtml

dus voor de gene die het leuk vinden om hem nu al te zien, hier is die:b:

Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  2. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rip off van MAC OSX, dat hele vista gebeuren

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    je kan windows vista natuurlijk ook gewoon van de microsoft site downloaden ;)

4. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Begin 2007 dus; de beta is allang te downloaden maar de volledige versies worden pas in de loop van 2007 verwacht. Vandaar ook de release van Office 2007 tegen die tijd.

Net zoals die rip-off dat Apple zijn OS nu zonodig op Intel-hardware wil laten draaien (zie: Mac Mini en de officieuze ports naar overige machines).

Verder: Windows vista @ XBW-forum

5. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    o oke, naja had bij megagames.com gezien, wist niet dat die ergens anders was

6. Thunderscream

Thunderscream Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe veilig is het om een onofficieel (lees: niet-microsoft) thema te downloaden? Vind het er wel strak uitzien, maar bij mijn weten is dit thema niet door microsoft zelf uitgegeven...

7. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    het komt officeel van de microsoft pagina zelf, maar ze hebben het gewoon op hun eigen site gezet, kan je ook zien bij het downloaden.

8. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie het probleem hier niet van.... Als t er beter op wordt vind ik het echt niet erg.

9. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, er zijn tientallen pakketten die niet van Microsoft zelf zijn maar waar wel miljoenen mensen gebruik van maken om Windows op te leuken. Denk aan WindowsBlinds, Samurize en aanverwante pakketten. :thumbs:

10. basovich

basovich Guest

bij mij doet ie het neit :confused:.. hij kan in de C schijf: stardock neit vinden! kan iemand mij helpen?

11. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    je download dat file, is zo'n zip bestand, dan unzip je hem, staat er in die lijst dat programmaatje, dan allemaal maar op next next drukken, niet veel veranderen eraan,deed dus gewoon alleen op next drukke etc, en dan als die geinstalleerd vroeg die bij mij om de cd erin te doen van xp, toen heb ik gewoon op annnuleren gedrukt, en toen herstarte die de computer...en voila

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    draait het even snel als XP en behoud je al je bestanden???? want vista beta 2 was slow as hell bij mij!!

13. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien komt het dus niet van Microsoft zelf sowieso gezien het feit dat iemand roept dat StarDock niet gevonden kan worden. Verder staan in de instructies dat je allerlei bestanden van Windows kan/moet overschrijven en dus je systeem niet meer gegarandeerd 100% loopt.

Daarbij maak je gebruik van een overlayUI van een andere partij dan Microsoft dus mogelijke scherm-errors of problemen zal je op moeten lossen door de losse componenten van dit pack op te zoeken en te kijken wie het ontwikkeld heeft.

14. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    hmm naja ik heb er geen problemen mee, en anders kan je de pack gewoon uninstall

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, ik ga hem mss ff vanavond installeren, als je hem uninstalleert, behoud je dan nog steeds al je eigen bestanden? :9

edit// review van die pack:
    *This fucking piece of shit completely screwed my computer, I had to reinstall my OS and I lost ALL my files. It wasn't high quality, and it looked buggy and BAD. DON'T DOWNLOAD THIS SOFTWARE!!

*Works great. No issues whatsoever. Nice program bundle kit, lots of programs for tweaking windows that i didn't know existed. Everything looks just wonderful. This install is not for newbies or people who don't like to read the install instructions. Other than that if you don't have it then you're missing out.

edit// na een stapel reviewtjs te hebben gelezen ga ik het niet doen :9

16. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.

Volgens de FAQ van de ontwikkelaars heb je kans dat Explorer.exe naar zijn grootje gaat. En voor de kenners: dat is het bestand wat ervoor zorgt dat je hele grafische interface van Windows wordt opgebouwd.

Het is te repareren maar natuurlijk geeft niemand er garantie op. Daarbij zijn er zelfs 2 stickies over "Why Vista Transformation Pack fails" en en paar pagina's met overige hulp-vragen.

17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ty, ik ga het dus niet doen! *)

18. basovich

basovich Guest

ik vind het er maar allemal fucking vaag uitzien :confused: als ik een site open zie ik heel vaag op het scherm nog het bureaublad en alle dingen die ik daarvoor heb geopend, de werkbalk is nog precies hetzelfde en bij tijd staat nu: 5 40 PM

19. basovich

basovich Guest

HOE VERWIJDER JE DA VISTA, IK VIND HET ECHT VERREKES IRRITANT DIE DOORSCHIJNENDE SITESS!!!:mad::mad: HELP MMEEE, OF WEET DAN IEMAND INIEDERGEVAL HOE IK DAT DOORSCHIJNENDE KAN WEGHALENN??!, EN MIJN WERKBALKEN ZIJN GEWOON NOG NORMAAL EN NIET ZOALS DAAR BIJ DAT PLAATJE, HOE KAN DIT!!??

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2006
  20. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    hmm vaag, naja...ik heb er geen problemen mee gehad, alles werkt prima hier..misschien ligt het aan de computer zelf ofso, want bij veel mensen doet die raar en veel mensen doet die het perfect en basovich...de eerste keer deed die bij mij ook beetje vaag omdat ik bepaalde dingen had aangeklikt die ik niet wou..toen had ik het opnieuw geprobeerd alles gewoon laten staan, en hij werkt echt perfect bij mij..alles doet het etc..dus tsja je moet maar kjiken, maar ik vind het er wel veet uitzien en dat doorzichtige:

druk op: ctrl + alt + shift + 0....dan doet die het prefect, ik zat eerst ook zo te kijken van: wtfu?!...maar dat kanje gewoon instellen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina