Vastlopers bij pm'en

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Securer, 22 aug 2005.

1. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sinds enkele dagen loopt bij mij regelmatig IE vast bij het posten van een pm via dit forum. Ik heb dit uitsluitend bij dit forum en er is niets gewijzigd aan mijn systeem de afgelopen tijd.
    Gisteren was wel erg merkwaardig dat ik een vastloper van IE kreeg en 1 sec. later het forum down...vast niet causaal maar toch...

Anyway. Lijkt te maken te hebben met de java popup van een leesbevestiging dus ik heb boor de zekerheid java opneiuw geïnstallleerd, cache geleegd etc etc. maar geen verschil.

Mijn vraag: Is er iets gewijzigd in de code toevallig of is het alleen bij mij? Dan nog is het merkwaardig dat ik het alleen op dit forum heb.

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    meschien je firewall?

3. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daarvoor is het te onregelmatig en sinds kort maar zal het voor de zekerheid wel even testen.

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het ook al twee keer gehad met het posten van een normaal bericht op het forum.

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd nergens last van gehad. Die 20 keer per dag dat de computer vastloopt ligt iig niet aan xbw:D.

6. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde probleem. Vooral als ik iemand qoute in een PM loopt ie bij mij vast. Met korte berichten heb ik nergens last van.

7. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, met korte berichten heb je geen last. Bij mij loopt de site vast. Want bij mij is het altijd zo dat als internet explorer vast loopt hij alle vensters met sites afsluit, maar nu sluit hij alleen de vensters met Xboxworld Forum pagina's af.

8. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat het naweeën zijn van de databasecrash van afgelopen weekend.

9. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem al een week of 2, sinds ik XP's SP2 heb geinstalleerd.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik had het ookal voordat de databasecrash er was, en ik toevallig vanwege een potentiele deal naar Securer een aantal Pm's stuurde.

11. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Goede nuancering want dat is bij mij ook.

12. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee hoe het zou komen maar mischien ligt het aan je browser, gebruik is een andere browser... mischien firefox;)

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel dat ik bij i e mijn hotmail opend en er is al een pagina geopend. dan loopt ie vast zwaar irritant. en dat is dus niet als ik alleen hotmail opent.

iemand een oplossing?

14. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan de boel ook formatteren en opnieuw installeren...heb je nog meer van die pragmatische oplossingen? Andere fora werkt wel, hier een klein bugje/probleempje...andere browser om te pm'en op 1 forum vind ik te rigoureus als je het niet erg vindt...

15. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    tja..
    Wil je nu zeggen dat je maar één browser hebt? :confused:
    Enfin, je vindt het blijkbaar rigoureus maar ik neem aan dat je meerdere browsers hebt en ff gaat kijken of het niet aan IE ligt...

// typo

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het ligt niet aan IE, ik heb net herhaaldelijk(lees 4 x ofzo) geprobeerd een PM te sturen naar Securer maar hij bleef maar vast lopen( in IE èn Maxthon). Het enige wat blijkt te helpen is om die quotes die zich vormen na een aantal heen en weer te hebben gePm't weg te halen steeds. Hij heeft moeite met de lengte denk ik.

17. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, is het abnormaal om maar 1 browser te hebben? Er is niets wat ik niet met IE kan en mijn systeem staat dusdanig dicht dat ik de eerste hacker of virus nog tegen moet komen die het red om op mijn systeem te komen. Dus geef me 1 reden waarom ik er nog 1 bij moet?

18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook last van. Met name de PM. Hij loopt vast als ik op verzenden druk. Gelukkig gaan de meeste dingen via PM maar het is wel irritant. Posten is niet zo'n probleem. Heb ik het nog maar 2 keer gehad ofzo.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4

Het zelfde heb ik ook :confused:
    Dacht dat ik de enig was met probleem.

Het komt bij mij meerdere malen per dag voor , ik druk op Antwoord verwerken en Explorer slaat vast.
    Als ik niets doe gaat explorer na 5á10 seconden vanzelf verder.
    Maar druk ik op een knop , loopt de boel muur vast.
    Het probleem heb ik alleen bij Xboxworld en Pspworld.
    Dit gaat nu al een paar weken , bij de overige forums gaat het perfect.

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag hetzelfde probleem.

Deel Deze Pagina