Final fantasy op de xbox Toekomst of gelul

Discussie in 'Algemeen' gestart door midnightwarrior, 15 jul 2003.

1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat me mooi zou lijken: Meer rpg's op de xbox. Ok er is altijd nog nightcaster en fable maar wat als final fantasy ook op de xbox zou komen hoe zou je dat lijken. mij lijkt het wel tof. Op de ps2 was het een Absolute topper (toch:p )
    Waarom dan geen kans geven voor de xbox. Daar verdient squaresoft toch alleen maar meer mee? En daar gaat het in het ein toch om8) money8)

2. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    jep lijkt me wel kewl, maar het ka nzijn dat de makers een contract hebben met SONY om enkel hun games uit te brengen voor PS2 en als dat zo is, kunnen we achter onze FFX titels fluiten :cool:

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FF komt toch ook op NGC? Dus lijkt me stug... Maar KotOR moet voorlopig je RPG behoeften sussen :) en dat word een toppertje :D Al 9,5 / 10 gescoord op IGN :D

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Contract? Hoe komt het dan dat er een FF naar de GC en de GBA komt?
    Ik dacht dat Sony x (ben het kwijt) procent van de aandelen van Squaresoft bezit. Maar nu Squaresoft samen is gegaan met ? (ben het ook even kwijt) is er meer kans dat er ook een RPG komt op de Xbox (al heeft dat 2de bedrijf ook nog maar alleen games op de PS2 uitgebracht).

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    het is FF en niet FFX (das alleen final fantasy 10:p)

maar dat terzijde, dit terzijde, het zou super zijn, maar ook onmogelijk. squaresoft is voor een deel van sony, dus dnek amar niet dat die het toe laten om een FF spel op xbox uit te laten komen.

Hoe het BTW komt dat er wel een spel uit komt op de gamecube is mij ook een raadsle: iemand?:confused:

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het enige dat ik weet is dat SS (Squaresoft) "ruzie" had met (de directeur van) Nintendo en die is nu (deels) bijgelegd.

7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, zover was ik ook, maar dat houd niet in dat sony niet meer voor geloof 40% eigenaar is van SS

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    40% Is nog niet het meerder deel, dus SS mag dus nog altijd (in bepaalde maten) kiezen voor welk platform ze ontwikkelen.

Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    maarjah, cube heeft ook resident evil, denk dat elke consoles wel wat banden met elkaar heeft

10. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    gebrek aan rpgs op de xbox in de toekomst? denk het niet hoor
    Sudeki
    FAble
    Kotor
    BGDAII

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ghehe, BG : DA 2 is dus geen RPG, daz echt zo hack 'n slash... Heb pas BG : DA genomen, alleen maar op de a knop rossen..

Er zijn idd weinig RPG's op xbox, helaas... Maar KotOR gaat dat prima goedmaken denk ik zo :D

12. Ajax

Ajax Guest

Squaresoft is toch Squaresoft Enix geworden?

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja sorry hoor, maar Final Fantasy hoort gewoon thuis bij de Playstation. Er komt dan wel een GameCube FF, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk weer niet de klapper worden zoals men hoopt bij Nintendo. Kijk maar naar de Resident Evil games op de GC, dat zijn ook niet de verkoopsuccessen geworden die Capcom had gehoopt. Laten ze op de XBox nu maar gewoon zelf met originele games komen ipv multiconsole games en laat de fantastische FF serie gewoon lekker op de Playstation zoals het hoort.

@ Ajax

het is idd Squaresoft-Enix geworden.

Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  14. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sjah, maar PS2'ers willen toch ook bijv. halo op hun console, waarom mogen wij dan niet om FF vragen :p?

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Yep, Enix is dat tweede bedrijf waar ik het over had.

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Of je koopt gewoon alle 3 de consoles. Dan heb je ook geen probleem meer met van... godver jammer dat dat spel nou net op de cube, ps2 of xbox is.

Heb ik in iedergeval geen last van ;) :)

17. gangsta xbox

gangsta xbox xbox will never die

Leuk Bevonden:
    0
    dat kun je beter doen dan FFX op de xbox das net zoiets als halo op de ps2 dat wil niemand toch....:+

18. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Halo op de PS2 wil idd niemand, maar FFX op de Xbox, daar zou ik niks op tegen hebben :cool:

19. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Onvoldoene RPG's op de xbox??

- Morrowind: The Elder Scrolls III
    - Fable
    - Sudeki
    - Kotor
    - BGDAII

maar Final Fantasy naar de Xbox?? Dacht het niet, dat is hetzelfde als Halo naar de Gamecube en PS2 en Zelda naar de xbox en de PS2....8)

Ze zijn echt niet zo stom op hun toptitels ff naar een andere console te poorten (of iets dergelijk). Dat zal dan al gelijk een reden zijn om juist niet die console te kopen, want de toptitel waar je de Cube voor koopt, die is toch op 'all Platforms'

20. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar maken zij tcoh alleen maar winst mee???

Deel Deze Pagina