Ja hoi ik ben vandaag naar de stad gegaan in hoop een xbox te kopen. Dus ik kijk nog op internet site's en daar heb ik me laten vertellen dat ik moet gaan voor een SAMSUNG drive dus zo gezegd zo gedaan ik kom in de winkel en de verkoper zegt dat ze alleen een phillipsdrive hebben! En ik heb hem niet gekocht! Maar mijn vraag is eigenlijk: WAT IS HET VERSCHIL??? WELKE IS BETER? EN ZOU HET IETS UIT MAKEN ALS IK EEN PHILIPS DRIVE KOOP??? De andere vraag is eigenlijk? En maken de hardeschijven eigenlijk wel iets uit? ALVAST BEDANKT!!!!!voor jullie reactie!
De Samsung is beter, die drive kan alle CD's (Dus ook CDR/CDRW) lezen, waar de Phillips drive er maar een aantal kan lezen.
Samsung schijnt moeilijk te vinden te zijn en Philips is zo slecht nog niet dus ik zou die dus maar kopen, aangezien ik ook maar een Thomson heb.
Dat maakt in feite niet zoveel uit, op alle drie kun je gewoon je games spelen en als hij kapotgaat, de service van MS is echt toppieoppie.
Dit is het enigste verschil ja. De samsung leest CDRW's waardoor het mogelijk is om vanaf gebrande CDRW's muziek op je Xbox te zetten. De philips leest alleen originele muziek cd's. Beide lezen overigens gebrande dvd's. De thompson leest het minste. Natuurlijk heb je nergens last van bij spellen of originele cd's/dvd's
Misschien stomme vraag maar waar kan je vinden wat voor Drive je hebt. En is dat ook aa nde buitenkant van de doos te vinden of alleen op de xbox zelf ?
Door de drive te vergelijken met de afbeelding op deze foto: Wat ik weet staat er op de doos nergens vermeld wat voor drive erin zit.
ik heb de samsung ook.. ik heb altijd pech als ik iets nieuws koop.... behalve met me xdoos en daar ben ik erg blij om :d
Volgens mij is dat echt onzin hoor, kheb zelf een thomson dvd drive, en die leest ook alles ''tot nu toe'' en dus ook gebrande cdtjes , lekker makkelijk je eigen muziek opslaan
dus ik kan nooit gebrande CD-Rs afspelen ?? ook niet met een mod chip, ook doelloos dan om nu samsung erin te gooien als je daarmee wel illegale cd's len afspelen
nee je kan waarschijnlijk geen gebrande cd's afspelen(net zoals ik) maar je kajn wel sommige gebrande dvd's afspelen(uit eigen ervaring)
Ik heb ook een thomson en ik kan geen cd-r's afspelen maar wel cd-rw's, daarom heb ik ook 1 cd rw voor m'n box. In het begin wist ik het nog helemaal niet dat er verschillende waren dus heb ik er gewoon maar eentje gekocht!
dus CD-RW ken wel ??? soms ken ik een gedownloade film die ik op dvd heb gebrand gewoon kijken op mn xdoos... maar als ik CD-RW volpomp met muziek, ken ik beluistere in de xbox ??
maar wat zou ik dus niet kunnen als ik een philips drive zou nemen?? en nog iets maakt de hardeschijf iets uit? EN NOG BEDANKT VOOR JULLIE REACTIE'S
Je kan geen normale cd-r afspelen ... de harde schijf is bij iedereen net zo groot en maakt dus niet uit ... als je deze zou vervangen doet je xbox het zelfs niet ...