Legend of Zelda: The Wind Waker

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 21 mrt 2003.

1. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste scores van grote sites zijn binnen:

Gamespy : 9.7
    Gamespot : 9.3
    IGN : 9.6

Een bevestiging dus dat we wederom te maken hebben met een klassieker in de Zelda-reeks! ;)

Nu nog ruim een maand wachten...maar ondertussen wel genieten van Metroid Prime.

Iemand trouwens hier die Zelda:TWW gaat importeren uit de USA?

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik niet.. NGC gaf trouwens een 96...

ik ga 'm waarschijnlijk wel gelijk met de release kopen, maar ik ben niet ZO'N grote zeldafan als de meeste nintendoids.. ziet er wel echt WREED mooi uit trouwens..

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem al 4 maanden geleden gereserveerd! Kan niet wachten.
    Wij nintendo gamers worden wel beloont. In drie maanden tijd twee van de beste spellen ooit.

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    dan heb ik medelijden met jullie, ik heb veel "nintendoids" horen zeggen dat het spel eigenlijk niet zo heel mooi is. Oké cell shaded ziet er leuk uit maar is een hele "goedkopen(lees:makkelijke)" manier om een spel er "mooi" uit te laten zien. Een grafisch hoogstandje is dat dan ook zeker niet (mijn mening).

En als je dan ook nog eens hoort dat de komende zelda games allemaal zo gaan worden houd ik mijn kleine xbox hartje vast...:9

5. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat gehoord blokkie15 van die nieuwe Zelda's?

Het is namelijk al bekend dat Miyamoto de volgende Zelda grafisch wil baseren op de befaamde SpaceWorld 2000 demo.

Maar eigenlijk maakt mij die graphics niet veel uit; de gameplay hebben ze zoals altijd weer brilliant weten te maken! En daar gaat het mij om.

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik geen gamecube heb was vroeger helemaal gek van de zelda spellen op de n64

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ze proberen met zelda ook geen graphics te leveren die technisch gezien het meest geavanceerd zijn. Ze willen een stijl neerzetten, en dat is duidelijk gelukt. verder maken de graphics me ook niet zoveel uit, maar ik vind de nieuwe look wel origineel, het is natuurlijk niet supergedetailleerd en zo heelveel textures zijn er ook niet gebruikt, maar het ziet er leuk uit vind ik..

in dit geval is het dus heel erg een geval van smaak, en persoonlijk bevalt de nieuwe stijl me wel..

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    zozo dat wist ik helemaal niet..ik koop TWW dan maar niet meer:mad:
    klotegame!!!

*zucht*|:-

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'Helemaal niet zo mooi' boeit mij niet als het spel verder fantastisch is.

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
  11. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand soms de insider review van ign.com ?
    het overview alleen op het einde met de scores is ook goed

thx 8)

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem nu lezen slotje is er af :D

13. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ALLE andere zelda's die hiervoor zijn geweest ook gameboy enz heb ik allemaal uitgespeeld, maar nu heb k n xbox, dus zal ik r maar voor moeten zorgen dat een vriend van mij hem maar koop:D

14. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik denk, kom laat ik even een ouwe topic uit de stront halen, in plaats van helemaal een nieuwe te openen. :)

De release van Zelda komt nu wel akelig dichtbij (drie weken). Bekend gemaakt inmiddels is dat ook in Europa de add-on discs verschijnen, zelfs in combinate met een Zelda-pak, vergelijkbaar met het Metroid-pak van nu. Ik was persoonlijk altijd al van plan nog een keer een Cube aan te schaffen, ik blijf een Zelda-fan in hart en nieren. Na al de beelden en info die ik vanavond over deze game verzameld heb weet ik het zeker, 3 mei staat die Cube op mijn kamer, met de beste game sinds Halo. Zijn er al mensen hier die hem import hebben? En wat is jullie oordeel hier dan over?

15. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Op de N64 vond ik hem zeer goed en zeer mooi,maar zoals hij nou is is hij bagger.

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    kga waarschijnlijk een GC halen puur en alleen voor Zelda

17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    wel grappig om te lezen dat de makers van halo2, technische ideetjes van zelda tww gaan 'lenen'

ondanks dat ik niet van zelda hou, heb ik enorm veel respect voor miyamoto, hij heeft zo veel dingen bedacht!

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelda vandaag gespeeld en het is echt geweldig!!!!
    De beste zelda ooit

19. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook de demo in de winkel gespeeld!!! Ik vind hem echt helemaal te gek! Of het beste Zelda ooit is, vindt ik moeilijk te zeggen, na een half uurtje spelen. Maar dat het de beste game sinds een hele lange tijd is, is nu al te merken, ik heb gelijk weer m'n N64 uit de kast gepakt om weer lekker in het Zelda sfeertje te komen. :9

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem vandaag ook gespeeld.
    Jezus, wat is dit een super vet spel zeg!
    Echt niet normaal! Het ziet er echt super mooi uit!

Deel Deze Pagina