Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is de press release van wat er inzit: (heel veel coole extra features) Maar als je alleen het spel wilt, mioet je dit natuurlijk niet kopen.

     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  2. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    vetterdevet xbw!!
     
  3. alibi

    alibi Guest

    oftewel in het nederlands: O-)

    Alle fans van Halo, opgelet! Ter ere van de langverwachte game release hebben wij een speciale Limited Collector’s Edition of Halo 2 voor je. Dit coole collectors item is verpakt in een stijlvolle en exclusieve metalen doos en bevat een disc met de game en een tweede DVD met extra content, inclusief een documentaire over de Making of Halo 2, korte interviews met personen die bij de ontwikkeling van de game betrokken waren, scènes die zijn verwijderd, outtakes, commentaar van ontwikkelaars en nog veel meer.

    [​IMG]

    The Making of Halo 2: Een kijkje achter de schermen bij de Bungie Studios
    Items over het ontwerpen van de game, animatie, muziek, en nog veel meer
    Verwijderde scènes en outtakes
    Art Gallery: van concept tot game
    Commentaar van de ontwikkelaars

    Xbox.nl
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2004
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ah, thanks
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het systeem van GCShop draait niet op wanneer je je geld hebt overgemaakt, maar op je factuurnummer. Dat is gewoon autonummering, waardoor de mensen die als eerste bestellen een lager factuurnummer hebben en dus als eerste worden verstuurd.

    Daar je bij GCShop ook binnen 2 a 3 weken je betaling moet hebben afgerond, maakt het dus in het geval van de Halo 2 pre-order niet uit wanneer die binnenkomt; Als je maar op tijd besteld.

    Ow en voordat ik het vergeet; Nette actie, zo vroeg al :).
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    neem aan dat het net zoals met de special edition van rainbow six 3, halo 2 haar eigen hoesje heeft? vind dit wel mooi namelijk

    weet iemand dit?
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik wil wedden dat hij ook vij de frs ligt in de winkels voor een hele lange tijd
    ze zeiden ook dat de xbox crystalpack binnen no time wegwas en das ook bullshit
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhrm, maakt niet uit waarneer binnenkomt? Jawel...

    Wie betaald krijgt een LE. Als je als eerste besteld en niet betaald, dan krijg je geen LE. Als je als eerste besteld, maat te laat betaald, dan wordt die positie gewoon gebruikt voor een andere besteller, die wel betaald.

    Factuur nummer heeft feitelijk niks te maken met of je je LE krijgt of niet omdat er een vast aantal bestellingen aangenomen worden, niet meer. Als je zorgt dat je besteld, heb je rustig de tijd om te betalen. Doe je dat niet, dan wordt je bestelling weer deleted voor een andere besteller.
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje:

    Wat gebeurd er nou als je de limited besteld... en deze blijkt toch uitverkocht te zijn? Bijvoorbeeld als 2 mensen tegelijkertijd bestellen terwijl er nog maar 1 is... Wat dan? En hoeveel krijgt GC er ongeveer want hij ziet er echt uber uit... :9
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat kanniet, dan krijgt de laatste het bericht dat hij vol zit.Misschien kunnen we later altijd nog een paar lospeuteren en dan openen we hem weer gewoon, maar dat zien we dan wel!
     
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik hoop echt dat gcshop er een hoop krijgt bij de launch want ik wil die heel graag... alleen ik wil wel Halo 2 op de release hebben...Dus als LE er niet meer is dan neem ik denk ik de gewonen al zal dat heel moeilijk voor me worden...Maar wanneer gaat ie ongeveer in de Pre-Order? want ik ga nog 4 weken op vakantie...
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    NEEEE niet die pre-order!! Shit!! :) Ik kan nu echt geen geld missen maar ik zal wel moeten nu :\ Nouja maar ff kijken wat ik doe...
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zeg ik toch duidelijk in de aankondiging?
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Om Kobold te ondersteunen: Zo snel mogelijk(deze week).

    Wel balen dat het belangrijkste is om zo snel mogelijk te betalen. Ik moet namelijk via overschrijvingsformulieren betalen:mad:.
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je bestelt, en je staat in de database als besteller. Dan heb je nog een aantal weken de tijd om te betalen. In die tijd kan je plek niet afgenomen worden. Pas daarna, als je niet betaald, wordt je plek deleted en kan een andere daar in de plaats voor komen. Dus no worries.
     
  16. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    edit: te laat |:- zie hierboven dus
     
  17. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1

    anders vraag je aan iemand met een cc of internetbankier account of die het voor jou overschrijft, en dat jij dan het geld naar die persoon overschrijft want dat heeft geen haast
     
  18. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanaf wanneer kan je um pre-orderen, want ik ga dinsdag voor 2 weken op vakantie...

    sorry, al gelezen :p
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow gelukkig dan hoef ik mijn eigen geen zorgen te maken dat ik geen kans maak op een pakketje:). En jullie slaan hier een hele grote slag mee. Moet je kijken hoeveel mensen er al in 1 dag reageren! Ik koop er ook zeker één, gelijk wanneer ik het hier op de site zie.

    Maar even een vraagje. De laatste keer dat ik iets via XBW heb gepre-ordert dat was met de xbox live actie. Toen ging het echt via XBW. En kreeg ik een mailtje van jullie met stortingsinfo enzovoorts. Gaat dat nu ook zo of wat?
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat ik bedoel; Bestel jij als bijvoorbeeld #10, betaal jij binnen de onder de voorwaarden staande 2 weken dan ben je ook gewoon #10. De volgorde is niet afhankelijk van het tijdstip van betaling. Natuurlijk moet je wel gewoon je betaling gedaan hebben om uberhaupt iets binnen te krijgen.

    Althans, dat is hoe GCShop werkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina