[XOne] Configuration Error

Discussie in 'Games' gestart door The Stig, 23 okt 2004.

1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb plotseling problemen (kan niet) op xbox live te momen. Eerst kreeg ik telkens een foutmelding dat die DNS servers niet kon vinden en nu krijg ik "xbox live not found" met de toelichting dat "your xbox console cannot communicate with xbox live because of technical configuration issues"
    Ik heb een router en eerst kreeg ik IP-conflict problemen, die zijn verholpen. Verder staat er nu ook DNS resolved nadat ik die handmatig heb ingevult (ik heb Chello van UPC) Maar hoe los ik dit op.

Ik had iets gehoord van de poorten UDP 88, UDP 3074 en TCP 5074 te openen in de router maar ik heb geen idee hoe ik in me router (van Sitecom) kom...
    Verder heb ik geprobeerd om de site van routers en zo door te nemen, maar niet gevonden (heb dus wel gezocht).

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebben de sitecom routers het ip : 192.168.0.1 of 192.168.168.1 voer dat is in je explorer in en configgen maar ;):D

3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht. Mensen bel of email gewoon de Xbox helpdesk. Als je plotseling niet meer op Live kan maar wel op internet ligt het aan je box niet aan je router. (tenzij je er aan gekloot hebt)

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Sitecom routers zuigen egt die van mij heeft ook altijd mankementen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  6. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ja die site heb ik ook gedeeltelijk bekenen (is nogal een hoop werk je antwoord in zo'n grote tread te vinden) mss kan je een iets directere link geven (alvast bedankt)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het beste is even daar je gegevens posten... het maakt eigenlijk niet uit op welke blz. je begint met lezen, want ik geef elke keer het zelfde antwoord

wat ik wil weten is:

wat zijn je L, P en MT, NT en IC waardes ... dan kan ik je het snels helpen... post je vraag het liefst in die thread omdat dan de kennis ventraal blijft

check de manualvaje router om te kijken hoe je hem kan cnfigureren of kijk op de website van de maker

Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  8. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    maar mij probleem is niet dat ik spelers niet hoor of zow (toen ik op live zat okey, toe had ik af en toe problemen, maar die nam ik op de koop toe) nu zou ik alleen graag willen weten hoe ik live weer opkom.

Wat beodel je trouwens hiermee:
    "wat zijn je L, P en MT, NT en IC waardes"

Deel Deze Pagina