Wel eens uitgescholden op live?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mvdstam, 8 dec 2003.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    mooi laten dromen zulke gozertjes toch? :p waarschijnlijk weet ie nog nie eens wat rape betekend :)
     
  2. Stoorzender

    Stoorzender van de chillsessies

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Schelden is een kunstvorm en veel gamers zijn zich daar niet van bewust. Ik scheld niet... nou ja, misschien op mezelf of met een knipoog tegen een ander a la "U BASTAHAHAHAHARD!" maar zo om de dag gebeurt het wel dat er zo'n ADHD spraakwatervalmannetje in de room zit, die zichzelf en zijn overdaad aan hormonen zo verschrikkelijk geweldig vind... dus dan moet er wel wat gebeuren ja.

    Gisteren nog bij Burnout 3 komt er een irritant mannetje moeilijk hard dom doen en geluid te maken enzo en nadat er wat van gezegd was begon ie te schelden.
    Toen heb ik echt kurkdroog keihard gereageerd, de volgende reacties klemgeluld wat eindigde is een room vol lachende mensen en een pestventje wat offline ging.

    Tegen mensen terug gaan schelden en op hun eergevoel (ja dat hebben ze dan weer wel) ingaat, bijv. over nationaliteit of weet ik het wat resulteert alleen maar in geschreeuw en allerhande irritaties... denk ff na over je reactie... ik weet dat het vandaag de dag veel gevraagd is, want dit is niet iets dat alleen bij het gamen gebeurd, maar ook iets dat op veel grotere schaal voorkomt.
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik word elke dag uitgescholden... Maar dat is door blackdragon3 en dat maakt me niet uit omdat hij het toch niet meent :)
     
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Nja, als we schelden schelden we meestal voor de fun:p
    Zoals van jij graftakkop jij staat de volgende ronde op de eerste plaats in mn hitlist en als jij die persoon dan nog als eerst afmaakt en hij scheld alles bij mekaar dan wil je nog weleens lachen. :D
     
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    De gasten met de grootste bek op XBL zijn meestal de stilsten in het echt. Ik spreek min of meer uit ervaring. :cool:
     
  6. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagelijks word ik uitgescholden op live, je krijgt namelijk snel irritatie bij splinter cell pandora tomorrrow live. Als ik aan het winnen ben met me maat tegen een stel engelsen en die dan leaven (terwijl hun eerst ook wel een potje wonnen) ga ik altijd terug en scheld ik ze uit, hun mij dan ook. Soms kunnen engelsen ook niet tegen hun verlies en gaan ze gewoon schelden dat je cheat en zeggen dat je een "asshole" bent!

    Greetz wooly
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Schelden???? Alleen in RS III Black Arrow dan.... Wanneer ze weer in mijn weg zitten en ik doodga.. Haha, nee hoor. Ik vind het maar onzin om te gaan zitten schelden tegen anderen. Ben wel uitgescholden, maar ja, wat maakt het uit. Dan weet je dat je next time niet meer met die persoon gaat gamen..
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb wel Xbox LIVE maar ga pas on-line als ik pro evolution soccer 4 heb.
    Ik heb met verbazing dit topic zitten lezen. Veel erger en veel meer dan ik dacht. Tot zover al zeven bladzijden vol voorvallen over schelden!
    Vergis ik me, of heb je de meeste scheldpartijen met schietspellen en spellen die je met veel spelers speelt?
    Ik weet van mezelf dat ik wel eens op mezelf scheld als iets helemaal niet gaat, maar al te gek maak ik het niet.
    Wat ik hier lees heeft blijkbaar veel met onvolwassen jochies te maken.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Oh ik dacht dat ze mij gewoon bij mun naam riepen.:cool:
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook wel eens dak tegen een Nl er en een belg ging met fifa 2005 en toen kwamen ze 1-0 voor en helemaal schelden enzo met allerlei dingen dus ik houdt me mond en heb in beide gevallen nog met 4-1 gewonnen maar beetje gaar dat je dan gaa schelden:confused::confused:
     
  11. NL Wolfie

    NL Wolfie Gamergirl

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf nog nooit uitgescholden op live en ik zou zelf ook nooit mensen uitschelden tenzij ze er natuurlijk heel erg om vragen }:] (zijn meestal van die irri gastjes die de hele tijd door lullen en jou neerknallen als ze de kans krijgen)
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel eens voor alles uitgescholden door een amerikaan. Die gast liep iedereen de vangrail in te rijden met PGR2, dus ik rij hem ergens tegen een inkeping in de vangrail aan, en die gast ging echt helemaal over de rooie. Ik heb echt wat engels geleerd die dag.
     
  13. GunslingerJoe

    GunslingerJoe Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Amerikanen :{:{
     
  15. Yeroen

    Yeroen Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ik uitgescholden word?! Volgens mij niet, maark scheld anderen ook wel verrot, das toch lollig met zo'n ding, meesten kunnen het ook niet hebben als je ze de gek aan steekt, das toch t leuke eraan, mensen moeten games niet té serieus nemen..
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, valt me tegen van je Yeroen.... ik vind het stijlloos, heeft niets te maken met wel of niet serieus nemen.
    Ga eens met Balkenende praten...normen en waarden :D
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tja.. gamen wordt er niet leuker op, als je de hele tijd wordt afgezeken.
     
  18. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik scheld iedereen de huid vol , zijn mn clan/live maatjes ook van mn gewend :confused: ga ik dood schreeuw ik "Je moeder" enzo... maar dat bedoel ik niet persoonlijk (hoopik 8) )
     
  19. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is jouw 'maat'?
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kword best vaak uitgescholden. ik host altijd games bij RTCW.
    ben altijd strikt erop dat niemand Panzer gebruikt etc...iemand die de game verpestr wordt gekicked. vaak komen ze trug, gaan ze me uitschelden tot ik ze weer eruit gooi.

    ach, het leven van een Liver is ook niet makkelijk he:+
     

Deel Deze Pagina