2 jaar (Europese) beperkte fabrieksgarantie: zie hier.
Zie leveringsvoorwaarden van GCshop onder punt 8. Ik ben verbaasd dat je er al zo vaak naar tevredenheid hebt besteld en dit niet weet. Je kan ervanuitgaan dat jij verantwoordelijk bent voor verzendkosten indien opsturen voor reparatie noodzakelijk is.
Echter, mijn ervaring met Logitech is dat bij een duidelijk defect aan een grote speakerset deze niet geheel hoeft te worden opgestuurd, maar alleen een aantal cruciale kabels en/of de controle module. Hierdoor wordt je defecte oude set definitief onbruikbaar en stuurt Logitech een nieuwe. Sterker nog, ik heb meerdere verhalen gelezen dat ze al een nieuwe stuurden vóórdat ze de stukjes van de oude hadden ontvangen.
Theoretisch kan het, als je versterker een lijn-uitgang heeft (bijv. voor Tape opname/monitoring). Ik betwijfel of 't verstandig is een versterkt signaal in de versterker van de Logitech te voeren. Je kan de analoge 5.1 ingang van de Z-5500 via een knopje omzetten naar een 3x2.0 ingang (stereo) en dan je tuner en CD-speler apart aansluiten.
[edit]
Ik lees niet goed: als je setje een analoog 5.1 (Dolby Pro Logic) signaal kan uitsturen, kun je dit natuurlijk aansluiten op de analoge 5.1 ingang van de Z-5500. Dolby Digital wordt het er niet van, maar het is wel een soort surround.
Laatst bewerkt: 23 nov 2004