[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    De bikkelthread, ik zit net met grote verbazing te lezen dat die gesloten is. Schijnbaar hebben een paar mensen het verpest voor een vrij grote groep. Ik vind dit behoorlijk erg, maar ik vind een passende straf eerder een OW voor die mensen. Nu hebben een hele hoop mensen niks te doen om 3 uur s'nachts en het was toch altijd wel leuk om daar even rond te kijken wie er nog meer waren.

Ik vind het dus een behoorlijk drastische maatregel om een paar mensen het te laten verpesten voor een hele grote groep. Ik zou graag bij deze willen vragen om de bikkelthread te heropenen of een deel 2 op te starten. Ik snap dat het gespam te erg was en dat er maatregelen moeten worden genomen, maar om nou 1 van de betere threads hier zomaar te sluiten...

Zou dus de bikkelthread heropend mogen worden, of mag die een vervolg krijgen?

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maak er gewoon straks weer 1 de mods slapen dan toch...

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee en nee.
    Word deze opnieuw aangemaakt, ga er dan maar vanuit dat de maker van de nieuwe topic bestraft word.

De topic gaat (voorlopig) niet meer open en er komt ook (voorlopig) geen vervolg.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Drastische acties vragen om drastische maatregelen.

Ook ik was vaste bezoeker van de bikkelthread in de late uurtjes, dus vind ik het zelf uiteraard ook erg spijtig om hem te moeten sluiten. De bikkelthread was altijd erg gezellig, en slowchat was zonder problemen toegestaan om 's nachts gewoon lekker te kletsen. Maar ergens moet je een grens stellen, en die grens is naar onze mening nu bereikt. In plaats van gezellig kletsen werd er een wedstrijdje gedaan wie de meeste posts kon plaatsen om maar bovenaan de lijst van top posters terecht te komen. Dan is de lol er gauw vanaf.

Erg jammer dat door het gedrag van een aantal de bikkelthread dicht moest.

Zoals ik al zei, voorlopig komt er geen vervolg. Misschien over een paar maanden ofzo.

5. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik snap jullie reactie ook wel, zoiets moet niet kunnen. Maar om nou de hele community te straffen voor iets wat maar een paar man heeft gedaan? Een OW is dan toch ook een oplossing?

...en een paar maanden... dat kan je toch werkelijk niet menen?!? :'-(

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sad but true.

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    MetallicA _O_

Maargoed, het zij zo... Zonde dat dit heeft moeten gebeuren :'-(

/edit: *Bikkelt nu stiekem een klein beetje...* :{

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Damm is de bikkeldraad weg .... waarom :'-( .... Kunnen jullie die lui niet bannen van de Green Mile ... dat vind ik een gepaste straf :eek: ... dat was namelijk de enige slow chat draad die op zijn tijd 03:00 - 6:00 bijzonder was.

Mag deze aub weer open en mogen de anti-bikkels een permanente Green Mile ban krijgen ... (ik snap trouwens niet waarom jullie bijna nooit iemand bannen van de Green Mile... Ik denk dat men dan ook beter aan de regels gaat houden)

De Bikkeldraad is en blift nostalgie .... gelukkig is er een alternatief .... we dopen gewoon de bikkelharde console test om tot nieuwe bikkeldraad O-)

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ligt het nou aan mij of zijn ook de posts van Sic,Conquistador en nog wat andere verwijderd uit het bikkel topic?

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De thread is na intern overleg weer heropend. Ik heb idd een hele rits spam-posts van een aantal personen verwijderd.

Hopelijk kan er weer op een normale manier gebikkeld worden voortaan.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    \O/ Lang Leve Drakwing \O/ Koning der Bikkels :cool:

12. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Spijt mij zeer, en zal in het vervolg lief bikkelen O-).

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nice, very nice indeed! Deze jongen mag namelijk eindelijk de GM in (jeej!). Kan ik 's nachts ook lekker mee bikkelen 8) .

*gaat nu even kijken wat er allemaal te vinden is in de GM :9 .

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel darkwing en de rest die ermee heeft ingestemd. Kunnen we tenminste weer lekker bikkelen _O_

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, goedzo jongens. Maar meestal is het wel zo dat de meest waardeloze threads gesloten worden. Meestal mensen die de FAQ nog niet hebben doorgelezen.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Thread in Games is gesloten en er is een link gegeven naar een andere thread (mijn thread ging over vechten in kotor) en die link werkt dus niet :confused: kan iemand mij de werkende link geven of mijn thread heropenen?> thnx

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Misschien is het handig als je de link van je thread geeft...

of verwacht we dat wij voor jou gaan zoeken? ;)

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sorry Darkwing,
    thnx goiz :D

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat dacht je van zelf zoeken? Zo moeilijk is dat niet hoor...

Deel Deze Pagina