Bill Gates over xbox2 (06-01-2005)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door X-noize, 20 jan 2005.

  1. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vat er ff geen flikker meer van:

    er werd een tijdje geleden gezegd dat de xbox 2 in 3 versies op de markt zou komen:
    1. xbox 2 zonder HDD
    2. xbox 2 met HDD
    3. xbox 2 met HDD + toetsenbord ofzo.

    Nu lees ik daar helemaal niks meer over terug. Ik lees alleen maar dat je een pc (?) nodig hebt voor verschillende dingen. De consoles stonden bij mij altijd bekend als simpel te gebruiken en geen geouwehoer. Een console moet toch los staan van de PC, anders wordtie helemaal mooi zeg. Post ff als ik wat over het hoofd zie..
     
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Pure speculatie. Dit is niet iets wat uit de mond van Bill Gates komt, maar dat nemen de makers van het stukje voor het gemak maar even aan dat het zo is. Totdat de Xbox 2 echt aangekondigd wordt (ik hoop GDC, op de E3 worden ze ondergesneeuwd door de PS3 ) is alles speculatie.

    Wat betreft die HD, het is wel het meest storingsgevoelige element, maar ook een van de sterke punten van de Xbox. Wanneer MS in de toekomst de mogelijkheid wil geven om nog Downloadable Content te gebruiken en bijv. de optie om muziek op te slaan, zullen ze toch iets van een HD moeten hebben. Dit kan natuurlijk via de PC, maar voor mensen die geen PC hebben staan lijkt het me toch wel dat ze ook een externe HD als optie aan zullen bieden. Als ze al besluiten om de HD niet standaard in het ding te doen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  3. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Microsoft het als extra mogelijkheid zal toevoegen: de link tussen Xbox 2 en PC. Het is namelijk veel te veel gedoe voor de leek (lees: overgrote meerderheid van de console-bezitters). Mensen hebben geen zin om handleidingen te lezen en draadjes aan te sluiten aan hun PC voordat ze normaal kunnen spelen. Het ding (console) moet gewoon ingeplugd kunnen worden aan de tv en het stopcontact en klaar.

    Een HD moet er van mij gewoon in zitten. Dat vind ik ideaal, omdat je er veel op kwijt kunt en niet loopt te kl*ten met die schandalig dure merorycards waar je ook nog eens niets op kwijt kunt.
     
  4. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Een externe HD lijkt me fijn omdat je er dan waarschijnlijk wel meerdere kan hebben die je tussentijds kan omwisselen (als ze dat niet onmogelijk maken vanwege het uitwisselen van premium content met anderen) Wel weer iets als je er een paar hebt is het gedoe dat je niet weet op welke wat staat. Wel zal je met een externe HD misschien voor een grotere kunnen kiezen dan de standaard.

    Maar ik zou wel willen dat hij op de een of andere manier in je Xbox te schuiven is en er niet los naast hoeft te staan met een draadje ertussen. Met lanparty’s heb je dan weer dat mensen hem vergeten of de draadjes vergeten. Het is weer een extra ding om aan te denken. Het is weer een extra ding dat je kan laten vallen. En je kan dan niet alleen per ongeluk een verkeerde Xbox mee naar huis nemen maar ook een verkeerde externe harddisk.

    Als extra is er niets mis met zo’n koppeling, fijn juist. Maar als het noodzakelijk is lijkt het me hoe dan ook te veel gedoe of je nou een leek bent of niet. Het is gewoon vervelend als je Xbox afhankelijk zou worden van je pc.

    Als je aan je pc knutselt kan niemand anders gamen bijvoorbeeld. Of je moet weer een pc hebben die je speciaal voor bij je Xbox hebt.

    Een Xbox kan je nu makkelijk mee op vakantie nemen of naar een saaie verjaardag, als je een pc erbij nodig hebt moet je een laptop meenemen of ben je afhankelijk van wat voor pc er al staat.

    Je kan nu gaan gamen als je een paar biertjes op hebt. Als je er ook dingen voor op je pc moet doen kan dat lastig zijn. Je start bijvoorbeeld aangeschoten je pc op voor een potje Mortal Kombat om alle kostuums te hebben en ziet dan dat er iets met je pc is. Met een paar biertjes op los je niet alles even vlug op.

    Een Xbox kan je nu even snel tijdelijk in de slaapkamer zetten, dat wordt dan ook lastiger.
     
  5. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja een externe hdd gaat er zeker opkomen!
    Dit wordt een machine die Sony ff flink opzij gaat zetten whoehaha...

    Heb wel een PS2 dat niet maar tha Box roeleert!
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Het blijven geruchten, maar hier is weer wat:
    Bron Gamersnet.nl
    Och ja, het is weer es wat anders hè:)
     
  7. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze die controller zo laten, deze bevalt me prima.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk ook dat Xbox 360 iets met de vorm te maken zal hebben. Misschien is hij rond, of kan hij ronddraaien zoals een draaiend tv-meubel. Ik ben benieuwd, ik zal wel moeten wennen aan de naam Xbox 360. Eigenlijk hoop ik dat het maar een gerucht is:p
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit is mijn mening over de xbox 360 : dat is net zoals bij skateboarden, een 180 is een half rondje (Xbox 1) en een 360 is een heel rondje (Nieuwe Xbox) en dat moet dan denk ik met mijn hersenen 8) betekenen dat de nieuwe xbox xbox 1 zal overtreffen in alle opzichten (denken hun dan he;))
    Maar de naam floept wel zeer relaxt uit je mond! Xbox 360 _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow! Dus door die naam ter analyseren, heb jij ontdekt dat de 2e xbox de 1e xbox gaat overtreffen?:eek: Wow, respect voor jouw hersenen 8)

    Maar Xbox 360, ja het floept wel relaxt uit je mond, maar ik vind het geen mooie naam, een te wannabe-coole naam.
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik het al eens eerder ergens anders gepost, maar ik wil nog een keertje vragen wat HDTV nou inhoudt. Ik las laatst ergens dat de Xbox2 (Xbox 360 ga ik gewoon echt niet gebruiken tot ik zeker weet dat die debiele naam echt is:p) dit ondersteunt, maar ik weet eigenlijk niet echt wat het nou is... Het zal wel aan mij liggen, maar wat ik ervan gelezen heb betekent dit gewoon dat het je tv door een ander signaal een 3 keer zo hoge resolutie krijgt... Klopt het echt dat je beeld dan 3 keer (zo kun je het eigenlijk niet zeggen, maar qua cijfers...) zo scherp wordt? En moet iedereen dan zo'n schotel kopen? Kan iemand het ff uitleggen, want ik heb echt nul verstand van het technische achter de Xbox...
    Ik ben trouwens wel benieuwd waar de naam 360, als ie al klopt, op slaat.
     
  12. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Doh :p

    nee je krijgt niet drie keer zo'n goede reso op je teeveetje van 10 jaar oud...

    HDTV staat voor High Definition Television

    dat is een soort tv die op dit moment alleen nog te koop is in Amerika, en deze ondersteuning geldt alleen dus als je een HDTV hebt, zo niet krijg je never nooit een reso die 3 keer zo groot is...

    en die krengen zijn ook nog eens tering duur dus maak je maar niet druk dit is toekomst muziek...


    en tot slot ook ons aller xboxje ondersteunt HDTV maar er is op dit moment nog maar 1 game (naar mijn weten) die dit ook daadwerkelijk ondersteunt en das Dragonslayer 3, inderdaad jippie...

    :D
     
  13. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Playstation3 klinkt beter en nieuwer als Xbox2. Daarom hebben ze er Xbox360 van gemaakt (denk ik). Maar het design zal er ook wel wat mee te maken hebben. Ben benieuwd.


    edit typo
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Die logica snap ik niet helemaal. En daarbij, wat doet de naam ertoe :) Speculatie is soms leuk, maar sommige keuren de nieuwe Xbox al af op een waarschijnlijke nieuwe naam. Vind ik een beetje ver gaan O-)
     
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een centrale thread aangemaakt over de xbox 2, als jullie daar verder gaan houden we het een beetje overzichtelijk :). Maarja, ik ben geen mod dus ik kan jullie niet dwingen ;). Hier is de link:

    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=68093
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf dat ze die HD er gewoon in moeten laten zitten. En dat ze niet moeilijk moeten lopen doen met de PC.
     
  17. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeit me allemaal weinig ik wacht lekker af toto hij er egt is en dan zie ik wel wat er allemaal veranderd is in vergelijking met de xbox 1
     

Deel Deze Pagina