Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de beste manier om dat hele grote standbeeld (een van de laatste eindbazen) te verslaan? ik heb de game al uitgespeeld, maar ik wil et nog een keer alleen nu beter:p
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zorg dat je art of the inferno op lvl 3 is. That's pretty much it! ;) Je kunt die gozer (bijna) helemaal kapot maken met die nimpo. Op het eind gaat er dan nix meer vanaf, maar dan heeft hij nog maar een klein beetje health. Dus een paar slices met je Dabilahro of een ander sterk wapen moet genoeg zijn. Ik heb het ook soms gehad dat na 2 slices dat laatste beetje health er alsnog afging met die inferno. :)
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt waarschijnlijk omdat je dan aan de de verkeerde kant van hem stond. Dus de kant waar je die armor van z'n schouder er al af heb geslagen. Zorg dus dat je recht voor een stuk staat waar het nog groen is.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ja, bij die stukken waar van die licht gevende stenen dinges zitten
     
  5. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe... eindelijk heb ik het uitgespeeld, idd de laatste eindbaas was binnen 30 sec verslagen maarja... Dit is een helptread dus vraag ik help.. namelijk, ik had gehoord dat als je het had uitgespeel je gewoon met die savegame kon rondlopen scarabs zoeken enz enz.. nu ik hem hem uitgespeel begint hij overnieuw, er staat dan wel bij de savegame succesive save ofzo maar wat zijn de voordelen van deze savegames. En hoe kan ik alsnog met de oude savegame verder en scarabs zoeken?

    Alvast bedankt....... greetz wooly
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou gewoon met die savegame in het eerste level beginnen en dan weer op zoek naar scarabs gaan. Dus de scarabs die je gemist hebt moet je dus nog zoeken en andere dingen.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @woolyonline
    je kan nadat je het hebt uitgespeeld niet vrij rondlopen. je start met de scarabs die je al had en als je vrij wil rondlopen had je daar de tijd voor moeten nemen
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik snap het, dus de scarabs die ik al had liggen er niet meer. ok

    greetz wooly
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeten we niet aan een deel 3 beginnen, maarja ontopic:

    Ik zit vast in chapter 4, bij Han's Bar. Ik heb een ticket nodig om daar binnen te komen, ik weet wel wat ik moet doen (naar die winkel gaan) maar in datzelfde gebied als Han's Bar kan je ook in een steegje om een geheim wapen te pakken ofzo. Ik weet waar ik op moet springen, maar niet hóé, iemand anders wel???
     
  10. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Het steeg je zit er zo uit:

    [​IMG]

    Je springt eerst aan het begin van de eerste rode muur (op mijn pic rood)
    Dan spring je over naar de 2e rode muur, dan spring je naar de plaats waar het wapen ligt, het is niet moeilijk maar ook niet makkelijk, de ene keer lukt het de andere keer niet.

    De ticket kun je krijgen als je iets koopt bij maramusa voor als je het nog niet wist.

    Ik hoop je hiermee te hebben geholpen zoals anderen mij helpen.

    greetz wooly
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik zelf nog een vraag, om de oude ninja gaidens te bemachtigen kun je een aantal dingen doen. Je kut 50 scarabs of alle levels op greater ninja completen, maar wat zijn nou precies alle ranks, en hoe beoordelen ze de rank (ik weet met ninpo en essences maar hoe is de maatstaf). Ik ken:

    lesser ninja
    greater ninja
    head ninja

    zijn er nog meer zoja copieer het rijtje en zet ze in de goede volgorde.

    greetz wooly
     
  12. Rovak

    Rovak Guest

    dit zijn ze in volgorde van slecht naar het beste

    Ninja Dog - Lesser Ninja - Greater Ninja - Head Ninja - Master Ninja
     
  13. blaerox

    blaerox Joost

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeey...ik zit vast in chapter: the city of fiends!......ik moet naar dworku...om daar te komen moet ik tairon uit maar het probleem is, is dat ik volgend mij via een brug tairon uitkan en bij dworku naar binnen kan.

    De brug staat dus omhoog!!...hoe kan ik deze naar beneden halen zodat ik kan oversteken???

    Alvast erg bedankt.


    Ps1.redelijk vlakbij de burg zit een gevangenis/kerker met daarachter een schakelaar (zou van de brug kunnen zijn), maar hiervoor heb ik het het symbool van pegasus (ofzo) nodig!!....iemand een idee waar ik die kan vinden en of de brug opengaat door de schakelaar.

    Ps2.ook bedankt voor de tip om het geheime wapen te pakken!! :) :) :)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een stukje voor die brug aan de rechterkant afslaan volgens mij en daar voor wat schakelaars zoeken. Maar ik weet het niet zeker. Daar moest ik best een tijdje naar zoeken.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ Blaerox: Pegasus key: Als je weg loopt bij die (nog) gesloten deur, dan zie je een savepaal links, een deur voor je neus en een trap rechts. Ga die trap op. Als je daar uitkomt kill je die paar ventjes, dan draai je je om, en dan zie je naast het gedeelte waar je net uitkwam een deur met een blauwe steen erop. Daar ga je in... kill die ventjes op dit pad. Halverwege het pad is een uitstekend stukje. Aan de ene kant zit een schatkist maar de pegasuskey erin, en aan de andere kant een scarab. :)

    @ Gaming 4 ever: Op het eind van het getekende stukje van wooly, dus na die laatste wall-run dan spring je, en tijdens je sprong druk je op Y.... dan haal je het altijd;)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  16. blaerox

    blaerox Joost

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    @Goiz: 1000 maal dank...stom dat ik ut niet gezien heb!!!!! mijn dag is weer goed!! TOP!
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    no probbie :)
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit niet echt vast, maar ik wil graag wat tips aangezien spellen als Ninja Gaiden niet m'n sterkste genre is:D Ik zit nu in chapter 4, en net als in alle andere chapters krijg je tussen de 'einddoelen' v.d. levels telkens wat mannetjes tussendoor die je 'ff' moet verslaan. Bij chapter 4 heb je van die Black Ninja's die ook met soort van explosies vechten (dan gaat 1/4 van m'n levensbalk eraf:'-() Weet iemand wat goede en snelle manieren om die af te maken?????, want ik moet telkens als ik ze tegen kom wel 1/2 elixer's gebruiken:'-(
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nou, veel wall attacks gebruiken. dan raken die ''Explosieve Shurikens'' je ook niet. verder veel snelle combo's gebruiken en nooit op dezelfde plek blijven staan
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie: Incendary Shuriken. ;)
    Maar inderdaad wall atacks gebruiken en aangezien je nog niet echt lekkere wapens hebt in Chapter 4 kan je ook goed met je dragon sword counter attacks gebruiken. Dat betekent dus: Blocken en dan Y/X. En dan raken de shuriken je ook niet. Ik snap je, die gasten zijn in het begin echt zwaaaaar kl*te.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina