Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

in mijn omgeving zijn het er 2

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    in mijn omgeving niemand ;)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    ja, sorry ik ben niet zo heel slim |:- :D . maar wanneer komt Forzo nou uit?

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. JeePee

JeePee Guest

of 6 mei toch, was ie niet vervroegd??

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja???, dan loop ik achter :eek:

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn vriendin houdt wel van groot O-)
    Maar idd, de beste oplossing is dat Forza en GT4 naast elkaar zullen leven. Hoeveel mensen zijn er nou die echt beide consoles hebben en doordat ze GT4 al hebben, Forza laten vallen. Je bent racefanaat of je bent het niet _0/

8. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou een game niet laten vallen omdat ik gt4 al heb. er is maar EEN reden om een aanschaf van een game (welke game dan ook) te laten vallen: als de game beroerd is.

en dan bedoel ik dat de bestuuring tegen valt, of dat het spel veel te kort is, of andere zwaare tekorten heeft.

dit vermoed ik niet van een product van de makers van PGR2, dus ik wacht rustig af.

9. JeePee

JeePee Guest

Ik heb zelf filmpjes gemaakt van GT4. Ik heb m'n TV gefilmt terwijl ik aan het racen was. Nu heb ik ze een beetje aangepast en mooi gemaakt op m'n PC en zijn ze al speelbaar via Windows Media Player, maar hoe krijg ik ze op het internet?? Ik zou graag een link willen maken die ik overal op het internet kan plaatsen, en zodra je daar op drukt doorverbonden wordt naar Windows Media Player en hij direct af gaat spelen. Weet iemand hoe dit moet...ik wil jullie graag laten zien hoe ik rijd en hoe GT4 eruit ziet. Weten jullie ook meteen een beetje hoe de gameplay van GT4 is. Heeft iemand een antwoord op mijn vraag.......

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Er was een link voor je gepost... moetje maar even zoeken, staat na je post van het filmpje.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan speelt ie 'm niet meteen af in wmp. Dan zul je eerst een eigen zeit moeten maken op lycos ofzo waar je dan die zooi kunt uppen. Je kan 'm ook op www.yousendit.com zetten, naar je eigen emial sturen of wat voor mail dan ook en vervolgens de verkregen link op deze site zetten. Dan is ie echter wel maar 7 dagen up.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    mmm, forza met gt4 vergelijken,zoals te verwachten. Ik heb thuis alle consoles en bekijk alles heel objectief, doe niet fanboy achtig ofzo. Maar mijn vaststelling is dat wat ik gezien heb van forza, dat het er zeker niet mooier uitziet dan gt4, ik moet zelfs zeggen dat gt4 er mooier uitziet(hangt van locatie tot locatie af, van auto tot auto,...),maar forza heeft een schademodel,een heel uitgebreid tuningsysteem voor de auto's,...en dat helpt allemaal de graphics omlaag en terwijl ziet het er even mooi uit als gt4, maar gt4 heeft dan 700 auto's, perfecte wegligging van auto's,...en forza heeft online mogelijkheden, en noem maar op, dit zijn gewoon 2 toppers van games met beiden hun positieve punten,...

14. JeePee

JeePee Guest

thx voor de link _O_ . Ik ga het ff proberen. Die 7 dagen zijn meer dan genoeg, omdat na een week mijn post toch al haast niet meer terug te vinden is.

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet met je eens wat betreft de GFX van Forza, die worden echt niet naar beneden gehaald door wat meer features.
    En als je zegt dat GT4 de perfecte wegligging heeft, bedoel je dan dat Forza het niet heeft of ook wel. Zo niet, dan ben ik het (weer) oneens, want ik vind dat het er bij FM juist realistischer uitziet. (ookal slip je wat snel)
    Vind je dat FM ook wel een goede wegligging, vergeet wat ik net zei:9;)

16. JeePee

JeePee Guest

Oké dan, eidelijk is het me gelukt *) . Nu maar hopen dat ze het doen. In elk van de volgende filmpjes heb ikzelf gereden met een "Logitech Driving Force Pro". Ik heb ook alles zelf gefilmt, door de camera naast mij neer te zetten, en de televisie te filmen. In filmpje één en twee hoor je soms een soort van boor op de achtergrond, maar dat is gewoon de Force Feedback van m'n DFP :)

In mijn eerste fimpje rijd ik met een "Audi R8" Le Mans auto één rondje over de Nürburgring Nordschleife met GT4. Ik maak meteen een fout in de laatste bocht van de 1ste ronden (je begint iets eerder dan de start/finish lijn). Mijn tweede fout maak ik na ongeveer 4.40 minuten gereden te hebben. Verder is het wel een goed rondje. Beeld is niet super goed, maar met een groot scherm is het wel te doen, helemaal als je het circuit al kent. Veel plezier, en hopen dat ie werkt: (hij duurt zo'n 6 minuten)
    http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=2ZVOLWZCPVTUE2RUM5P6KJGPDQ

In mijn volgende filmpje rijd ik met een "Saleen S7" één rondje over het circuit van New York City in GT4. Dit keer maak ik geen fouten, en is het een redelijk goed rondje. Hetzelfde beeldkwaliteit als het vorige filmpje: (hij duurt zo'n 1,5 minuten)
    http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=1T4G0ILFGFRD012XIK3QSM4X0D

In dit volgende filmpje heb ik gereden met een "Mazda 6 RC". Ik heb hierbij één rondje gereden op het circuit van Suzuka in GT4 waarbij ik daarna de replay heb gefilmt. Je ziet me dus niet rijden zoals in de vorige twee filmpjes, maar een replay van hoe ik heb gereden. Op de achtergrond is een liedje van "eminem" te horen, om het wat leuker te maken: (hij duurt zo'n 2,3 minuten)
    http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=0HPOTTPHPFCHQ3HN9I3CFVFHNE

17. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    In Forza slip je net zo snel als in gt4. Ligt er maar aan hoe je rijdt he. Ik heb zelf al de enige uurtjes gt4 gespeeld en daar slip je ook gewoon als je te hard gaat. Precies hetzelfde als bij Forza. Alleen die lui die in de filmpjes van Forza rijden kunnen vaak voor geen meter rijden. En Gt4 is egt net ietsjes minder qua graphics hoor. Zeker weten.

18. JeePee

JeePee Guest

Bij GT4 komt er alleen veel minder rubber onder je auto vandaan. Veeeeeeel minder

19. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedankt jezelf wel erg vaak he ;).

Maar mooie filmpjes.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wouw geweldig argument, nu koop ik forza niet meer! :confused:

Topicstatus: