verbeteringen vorige splinter cell's

Discussie in 'Algemeen' gestart door pls_devil, 14 mei 2005.

  1. pls_devil

    pls_devil Guest

    ge meent het, de humor in splinter cell 3 is echt wel goed :D
     
  2. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Toemove worp,afgeleid aan dat je een heel krachtige duw tegen de voeten van je maat geeft.
     
  3. pls_devil

    pls_devil Guest

    en hebt ge al die moves nodig om de missie te voltooien :{
     
  4. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Meestal wel, niet altijd aangezien er meerdere wegen per level zijn.
     
  5. pls_devil

    pls_devil Guest

    ah zo,... dus eigenlijk zijn er maar weinig missies die met meerdere paden te voltooien zijn :confused:
     
  6. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Nee er zijn meerdere paden in een level maar ze komen allemaal uit op hetzelfde.
     
  7. pls_devil

    pls_devil Guest

    k begrijp er nix van :confused:
     
  8. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    nou je krijgt bijvoorbeeld als doel schakel een persoon op het schip uit. nu begin je op de boeg van het schip en je kunt kiezen je gaat middendoor om via containers zonder dat guards je zien je weg te vervolgen. Of je gaat rechts waar het best donker is maar meer guards zijn of je kiest links waar het heel erg licht is maar waar zich maar een guard bevindt! dat bedoelen ze met meerdere paden in een level en daar zit sc3 vol mee ;)
     
  9. en de multiplayer is uitgebreider dan deel 2 _O_
     
  10. eigenlijk hebben we nu alles gehad. deze kan dicht
     

Deel Deze Pagina