[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor

Victor Guest

Ik deel je mening. :)

2. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort maar even naar King Kong toe. Ik verwacht er niet zó veel van, mede doordat de film geregisseerd is door Peter Jackson, die met LotR zo hoog de hemel in werd geprezen. Die hele trilogie is zo overrated als de pest, daarom verwacht ik ook weer dat King Kong helemaal niet zo geweldig is als mensen zeggen.

3. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Saw 2 beter dan 1?
    Nooit.

4. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond LotR ook niks en ik ging zonder verwachtingen of vooroordelen naar King Kong. Maar ik vond em waardeloos. Misschien heb ik morgen zin om er een stukje over te typen.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Aeon Flux gister gezien. Had er meer van verwacht, maar opzich wel een vermakelijke film. Actie is wel leuk en het is ook geen straf om naar Charlize Theron te kijken, maar je moet er niet teveel van verwachten.

6,7/10

Dark Water Wat een kut film, weet niet tot welk genre deze film wil behoren, maar ik weet het niet. Gaap film.

3,5/10

6. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    LotR te hoog geprezen :eek: Peter jackson :eek:
    *loopt rennend rond*

Ik, die wat tegen het hele hype van alles is, heb me er alleen aan gestoord toen ik ze nog niet had gezien. Toen ik uit de bioscoop kwam van de 2de bedacht ik me, en ben op korte tijd hevige fan geworden ^^ Misschien is het genre het dat je niet interesseerd, of misschien ben je hevige Tolkien fan en heb je wat tegen sommige veranderingen, maar LotR behoren volgens mij allesinds tot een van de beste films ooit gemaakt.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al de film Keeping Mum gezien?

8. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de LotR films ook wel leuk, en ze zijn zeker niet slecht, maar ze zijn gewoon overrated.

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie een film noemen die dan echt veel beter is dan LOTR? En had iemand nou keeping mum gezien, ik ben van plan er heen te gaan met mn hele vriendenclub naar de bios:+ maar naar welke film? TCON is bout heb ik gehoord en King Kong heb ik al gezien.

10. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    City of God, bijvoorbeeld.

11. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel beter dan LotR
    dat zijn er een heeeeeeleboel.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    LOTR ROCKS!!!! En KING KONG OOK!!!!

13. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [120]King Kong
    Cijfer: 5
    Na 3 Lord of the Rings films richtte regisseur Peter Jackson zich op zijn volgende blockbuster: King Kong. Deze remake van de gelijknamige film uit 1933 speelt zich af in dezelfde tijd en de algehele setting is min of meer hetzelfde. Alhoewel King Kong toch echt de ster van deze film is, komt hij pas na anderhalf uur in beeld in deze drie uur durende film. In dit eerste anderhalf uur probeert Jackson de film wat meer diepgang te geven met allemaal subverhalen, die kant noch wal raken en uiteindelijk alleen maar de boel ophouden. Hier komt nog bij dat sommige personages heel slecht gecast zijn, bijvooorbeeld Adrien Brody en met name Jack Black, die gewoon niet serieus kan overkomen. Wanneer eindelijk King Kong in beeld komt, kan je eindelijk de slaap uit je ogen wrijven en je klaar maken voor grootse gevechten. Jammer is dat deze gevechten erg voorspelbaar zijn. Opvallend is dat de dinosaurussen er maar nauwelijks beter uitzien dan in Jurassic Park, die toch al meer dan 10 jaar oud is. De vele vervelende subverhaallijnen zorgen ervoor dat je niet meeleeft met sommige personages. Bij een film als King Kong verwacht je natuurlijk een niet al te realistische film te zien, maar er moet toch een bepaalde filmlogica inzitten, vooral als je probeert er een zo realistisch mogelijke film van te maken, zoals Jackson gedaan heeft. De scène's in New York met King Kong zijn leuk om te zien, mits je niet al 140 minuten verveeld bent. De volgende keer maximaal 120 minuten film graag, Peter Jackson...

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Amen :)

15. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na anderhalf uur pas King Kong?
    Gadver.

16. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    American Pie Band Camp Unrated (7,0)
    Hoewel ie een 5 krijgt op IMDb, heb ik me erg vermaakt. 't Gaat soms erg ver (elke opmerking is sexueel getint), maar 't eindigt voorspelbaar, wat ook wel weer wat heeft...

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Open Water
    Filmpakker! Topfilms voor een lage prijs! Die lage prijs is inderdaad waar. Maar 'top' is het niet. Eigenlijk is Open water een beetje saaie film. Het ziet er allemaal spectaculair uit op de cover met een donkere oceaan en een haaievin. Maar de haaien zelf zijn niet groter dan een mens zelf en bijten slechts één enkele keer. Wat overblijft is een film waar een echtpaar te lang zit rond te drijven in een oceaan wat erg gaat vervelen. Niet echt een film waarvoor je naar de bioscoop kwam, voor 5 euro de DVD kopen kan het nog nèt. Maar het is zo saai dat het riekt naar verspiling van het geld. Toch ziet het er wel aardig uit en is er goed geacteerd. Dat verhoogt het cijfer een beetje. Maar toch een teleurstellende film.

Cijfer: 4.5

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Death Tunnel
    damn vage film, niet slecht ofzo maar wel erg vaag, veel flashbacks enzo!
    Cijfer: 7
    (trailer/site)

19. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    @THRM: "dat zijn er een heleboel" met name? Het is een beetje te makkelijk zo :9
    Ik ga akkoord op bepaalde vlakken van je commentaar op King Kong, alhoewel ik Jack Black niet slecht gecast vind. Eerst vreesde ik er wel wat voor, maar hij past er wel eigenlijk zo slecht niet in. Maar het ergst van al, vind ik je cijfer :p 5 vind ik echt er onder. 7.5-8.5 Zou ik hem geven, want uiteindelijk vond ik hem helemaal niet slecht.

20. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een 5 ben ik nog mild geweest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina