ik heb een @ home budget en die is Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Sat Feb 4 2006 om 14:33:28 UTC+0100) Download : 97.4 KByte/sec Upload : 28.0 KByte/sec Connection : 646.0 Conn/min Download 97.1 KByte/sec (=777 kbps) Upload 28.4 KByte/sec (=227 kbps) is toch wel snel genoeg voor live o nie..?
na alle tips ben ik er nog niet in geslaad om de xbox online te krijgen. ik ben ook niet in bezit van een pc of router. ik heb alles op automatisch staan hostname en wachtwoord ingevoerd, alleen bij de advanced settings moet de host name nog ingevoerd worden maar daar kan je het - teken niet invoeren en krijg ik bij het testen de vermelding dat de ip failed. tips zijn welkom. alvast bedankt.
Weet iemand misschien wat DNS is?... Dit kan mn Xbox360 namelijk niet als ie probeert te connecten.:{
Help!!!!!! Ik wil de mijn xbox360 direct op het kabelmodem van @home aansluiten. Ik heb alle tips hier al uitgeprobeerd. En het werkt nog steeds niet. Wie kan mij verder helpen.
Hoi, Ik heb hetzelfde probleem met het "-" teken, maar mijn vraag is kan ik met een router wel ook media connect gebruiken? Of is er al een oplossing om de hostnaam toch goed in te typen? Groeten, Manuel.
Het probleem met het "-" is in een van de nieuwe auto updates opgelost ... echter moet je wel die update kunnen downloaden.. als je de nieuwste bc update van de website download krijg je ook de laatste update
Updates Waar op de site van Microsoft kun je de updates downloaden? Ik nl niet op xbox live ivm problemen met het kabelmodem
Ik heb momenteel @home breedband maar omdat ik alleen online game op de 360 en af en toe beetje MSN maar totaal niet download wilde ik mijn abbonement overschakelen naar Basis. Budget zou natuurlijk helemaal ideaal zijn maar Fardo, weet je zeker dat dat geen problemen oplevert? Alvast bedankt, Kelovitz
Ik heb @home basis, nooit echte problemen, maar nu kan hij niet connecten. Als ik de connection test failed MTU. Dit gebeurd vanaf vanochtend (tijdens het downloaden van de Burnout demo viel ie ineens uit) en het is me nog niet gelukt om weer online te komen. Wat houd MTU in en wat moet k doen om het weer goed te krijgen?