Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrone 006

Tyrone 006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en hij komt pas in 2007 das best wel minder! ben wel weere eens toe aan een nieuwe vette FPS!

2. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf (nog) geen 360 maar zal hiervoor & waarschijnlijk Gears of War toch echt wel een 360 gaan kopen(in 4 maanden maar toch:+, ik koope er wel 1!)
    BTW, die teaser echt vet :)

Ja & dat pistool uit Halo1 was gewoon dom.
    Liep 1 gast altijd mee bij LAN party's hier en altijd maar zeggen dat ie goed was.
    Nou, dan moest je die gast opeens zonder pistool of shotgun zien spelen:+.
    Dat ding was overdreven overkill, iedereen kon dat ding gebruiken & je had er geen 'skills' voor nodig(richten op hoofd/iets eronder, hopen dat ie geen shotgun heeft van dichtbij & je hebt een kill)

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    HAAHHAHAHAAHAHAHAHAHA jij bent egt zo mega grappig, het psitol was gewoon een goed all round wapen, dat in de handen van een goede speler mega dodelijk was. Een BR is in de handen van een pro bagger als ie tegen een dualwielder van dichtbij speelt. Het is ding is te zwak en er zit zon partij auto-aim op dat elke mongool er wel goed mee kan schieten, het enige wat het kan verslaan is een dualwielder. Voor beide dingen heb je dus totaal geen skill nodig. Het pistol wel, dus wat is er beter. Een goede gast die iedereen afmaakt met een pistol of een goede gast die niet veel beter is dan de rest|:- |:- Lijkt er een beetje op dat je gewoon een poupernoob bent die geen skill heeft en zich dus heel wat vind omdat ie met een BR kan schieten en kan dualwielden_0/

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Duurt het lang om die trailer te downloaden?

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nope, miss 5 a 10 min

6. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dit van de film??

zoja dat zijn wel vaage namen en zo zeg
    niks voor halo

7. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Dualwielden vond ik maar KUT in MP, opzich leuk bedacht & wel vet en alles dan is het echt alleen maar raggen op iedereen. & ja oke, voor het pistooltje had je wel wat skill nodig maar als 1 iemand z'n bek maar niet kan houden over hoe goed ie wel niet is, dan word je aardig gek.:'-(

& ik moet ook toegeven dat ik van meer strategische spellen houd waarbij het meer is van 1 shot, 1 kill e.d.(hoewel daar ook wel altijd wat irritant aan is). Maargoed, zo is er bij elk iets wel wat te zeiken.
    Maar over dat pistooltje: geef mij maar rockets bij battle creek in halo 1, fun gegarandeerd8)

BTW, ben altijd meer van SP geweest van Halo CE/2. Wel altijd veel LAN party's gehad met Halo CE(om het maar geen Halo 1 te noemen).
    & ik moet zeggen, ben de laatste tijd wel wat betere reacties gewend van gasten die 3 jaar ouder zijn dan mij(ach ja, no offence. Komt door werkstuk waarmee ik bezig ben:+)

Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond e SP van halo1 wel super vet, maar die van halo2 was niet leuk vond ik. |Hoop dus dat dat goed gemaakt gaat worden in deeltje 3.

PS. De hype is weer lekker begonnen8)

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    3 á 5 Min

10. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 was opzich wel vet, maar had/heeft gewoon te veel vage dingen erin zitten. Kon gewoon in sommige stukken langs het level lopen(1e level op die ring als je gedropt wordt met die ODST gastjes. Kun je gewoon langs dat meer lopen dat je 8er je ziet).
    gastjes zonder textures, warthogs die er niet inkwamen:mad: snik snik.
    SP had wel wat anders gekund met verhaal, eigenlijk hetzelfde als Halo CE alleen ff ander laagje erover gedaan, verhaal aangepast. Kon beter, kon veeeeeeel slechter.

11. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die link open komt er dit te staan%PDF-1.2
    zG_ÕùßJ¤·°#s6¦dR L„s
    1 0 obj
    <<
    /Type /Catalog
    /Pages 3 0 R
    /Outlines 2 0 R
    >>
    endobj
    2 0 obj
    <<
    /Type /Outlines
    /Count 0
    >>
    endobj
    3 0 obj
    <<
    /Type /Pages
    /Count 119
    /Kids [ 5 0 R 7 0 R 9 0 R 11 0 R 13 0 R 15 0 R 17 0 R 19 0 R 21 0 R 23 0 R 25 0 R 27 0 R 29 0 R 31 0 R 33 0 R 35 0 R 37 0 R 39 0 R 41 0 R 43 0 R 45 0 R 47 0 R 49 0 R 51 0 R 53 0 R 55 0 R 57 0 R 59 0 R 61 0 R 63 0 R 65 0 R 67 0 R 69 0 R 71 0 R 73 0 R 75 0 R 77 0 R 79 0 R 81 0 R 83 0 R 85 0 R 87 0 R 89 0 R 91 0 R 93 0 R 95 0 R 97 0 R 99 0 R 101 0 R 103 0 R 105 0 R 107 0 R 109 0 R 111 0 R 8=÷ØíÌÃ`7žàäÊ)V37g…Åì{@9áµí÷rìåúußVH Erg vaag

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ze moeten alles van Halo1 en van Halo2 er weer inraggen. maar dan natuurlijk op elkaar afgesteld. SMG is gewoon een leuk wapen om mee rond te banjeren, en natuurlijk ff leeg te rukken. AR is geen goede vervanger voor de smg aangezien de smg een heel ander type wapen is, dit zelfde geldt natuurlijk ook voor de BR, als ze de AR en BR nu in 1 wapen verwerken, dus 2 functies op 1 wapen. En wat dacht je van de Pulse array gun voor de Covenant een mooie tegenstander voor de shotgun. Een plasmagun die een plasma schokgolf afschiet van close range. dat kan echt mooie gevechten opleveren.:cool:

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We hebben besloten om deze tot na de E3 ook dicht te doen.
    De discussie kan verder gaan in het E3 forum die hier te vinden is.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En we gaan hier weer verder. :cool:

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Uit de weekly update:

---------------------------

Hi,

I was wondering if you could elaborate on what you did for the select press members after the showing...

I hear you flew them around the environment of the trailer...

how was the framerate? how did the press react?

We flew them around the environment, flew out over the Forerunner structure, did a close-up of the Chief to show the realtime reflection of the visor (you could see the ammo counter running down in his faceplate) and showed off the unified lighting model we're using - particularly how other surfaces, such as sand, reflect light back up onto his armor. Frame rate was silky smooth, but to be fair, that was basically an empty environment with the Chief in it. However, we're obviously trying to make our finished game silky smooth too. I don't know how they reacted, but one journalist asked me if I had gotten any death threats.

---------------------------

Het niveau van detail is adembenemend. :cool: Dit wordt weer co-op mode starten en alles bekijken wat er te zien valt.

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Schedonnardus asks,

Also, are those rings sticking up in the background remnants of the space elevator?

When did work on Halo 3 actually begin.

Yes, that is the wreckage of a fallen "tether."

Work on Halo 3 began immediately after Halo 2.

dus dan zijn ze er best wel lang mee bezig

17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan krijg je ook wel wat :D verder vind ik dat de omgeving er ook gigantisch goed uitziet en het script is ook wel lang dus :D

18. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Als Halo 3 komt gaat de oude xbox pas echt dood . :'-(

Anyway , ik ga pas weer een 360 halen als Halo 3 er is .
    En tot nu toe weet ik nog niet genoeg over Halo 3 .

19. halo_is_lauw

halo_is_lauw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 word echt zo vet:)

20. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    en nog maar anderhalf jaar wachten :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.