1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR3 - Xboxworld Cat & Mouse Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 22 mrt 2007.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    [​IMG]

    Voordat Forza Motorsport 2 uitkomt, hier even een zoethoudertje om ons racers toch nog bezig te houden. Na veel geslaagde competities met Forza 1, PGR2 en PGR3 vond ik het eens tijd om de race competities niet te richten op het rijden van snelle tijden, maar op teamwork, beuken, en snel ontwijkende acties!

    Wat is de bedoeling?
    Zorg dat je een Xbox 360 met Xbox Live hebt met een kopie van Project Gotham Racing 3. Zorg ervoor dat deze game de nieuwste updates binnen heeft, want anders is het niet mogelijk de feature 'Cat & Mouse' te selecteren.

    Vind één iemand die met jou een team wil vormen en meld je in deze thread aan. Ik zorg ervoor dat jou team in de startpost verschijnt en zal nadat er zich genoeg mensen hebben aangemeld een knock-out systeem of een poule-indeling maken. Van hier uit kan je samen met je partner strijden om de titel 'Beste Xboxworld Cat & Mouse speler'!

    Wat is Cat & Mouse?
    Cat & Mouse is een gamemode in PGR3 die door de community van PGR2 zelf verzonnen is.
    PGR3 bestaat over 5 verschillende klasse, A, B, C, D tot E. In de A klasse bevinden zich alle snelle wagens uit het spel. Deze wagens worden 'Cats' genoemd. In de E klasse bevinden zich alle langzame wagens die de 'Mouse' genoemd worden. Het is de bedoeling dat jij samen met je partner elk een A klasse (Cat) en E klasse (Mouse) wagen besturen. Samen vorm je een team tegen een ander tweetal. Het maakt niet uit wie de Cat of de Mouse is.

    Het is de bedoeling van de Mouse (E klasse wagen) om als eerste over de finish te komen. De Cat (A Klasse) moet er voor zorgen dat dit daadwerkelijk gebeurd. Dat kan op twee manieren:
    1: Op de rechte stukken duwt de Cat de Mouse naar een hogere topsnelheid. Hierdoor kan bijvoorbeeld en Ferrari 355 een snelheid halen van meer dan 330 km/h :D Pas op dat de Cat niet verongelukt.
    2: De Cat beukt de Mouse van het andere team. Hierdoor kan zijn eigen Mouse lekker doorrijden terwijl jij de andere ophoudt.

    Het leuke van Cat & Mouse is dat er geen regels aan verbonden zijn. Je mag elkaar zo hard van de baan af beuken als je zelf wilt! Pas wel op dat de Cat niet als eerste finished. Dan heb jij als team namelijk verloren. De Mouse moet dus als eerste de finish streep bereiken.

    Opzet van het spel:
    Om te beginnen kies je dus een partner en meld je dat in deze thread.
    Vervolgens zorg ik ervoor dat nadat er genoeg aanmeldingen zijn jou team tegen andere Cat & Mouse's gaat racen. Het racen gaat dus 2 vs. 2.

    Zorg ervoor dat je iemand van het andere team in je friendslist hebt staan. Je maakt een game aan in 'Playtime' en selecteerd als mode 'Cat & Mouse'. Vervolgens stuur je via je Guide het andere team een invite. Wanneer alle 4 de spelers in de lobby aanwezig zijn maak je de teams aan. Dit doe je door op de spelers naam te klikken en vervolgens 'switch team' te selecteren. De naam van die speler wordt dan rood of blauw. Zorg dat jou team blauw is (of rood) en het andere team een andere kleur heeft.

    De game kan pas gestart worden wanneer er bij elk team één Cat en één Mouse aanwezig is. Dit is heel simpel door als speler een E klasse of een A klasse als wagen te kiezen. De E klasse wordt door het spel automatisch als Mouse gezien en de A klasse wordt automatisch door het spel als Cat gezien.

    De winnaar van de match is het team dat 2 van de 3 races wint. Je wint dus als je Mouse als eerste finished!!! Best of 3 dus. Elk team mag één keer een eigen baan kiezen. Wanneer het na 2 races 2-2 staat dan wordt de 3de en beslissende race verreden op de Nurburgring Nordschleife. Wie host is maakt niet uit, aangezien er in PGR3 geen sprake is van 'Host Advantage'. Wie host zullen jij en je tegenstander vooraf moeten bepalen.

    Elk team mag dus één keer één track uitkiezen. In de spoiler een overzicht van het aantal rondes op elke baan. Je mag alleen volledige circuits kiezen, dus geen point-to-point.

    London:
    Her Majesty's Pleasure - 4 Laps
    The Birdcage - 3 Laps
    Embankment Rush - 3 Laps
    Whitehall Straits - 3 Laps
    The Bulldog - 3 Laps
    The Old City Loop - 3 Laps
    Westminster Tour - 3 Laps
    Trafalgar Tour - 2 Laps

    New York:
    Worth & Walker Street - 4 Laps
    Broadway Run - 3 Laps
    City Hall Park - 3 Laps
    The Outskirts - 3 Laps
    Park Row - 3 Laps
    Brooklyn Bridge Strait - 3 Laps
    The Bridge Tour - 2 Laps
    Park to Tillary - 2 Laps

    Las Vegas
    Big Apple Loop - 3 Laps
    Flamingo Straits - 3 Laps
    Buccaneer Loop - 4 Laps
    Tropicana Tour - 3 Laps
    Spring Mountain Turns - 3 Laps
    South Strip Loop - 3 Laps
    Las Vegas BLVD Tour - 2 Laps
    Boulevard Straits - 2 Laps

    Tokyo:
    Shinjuku Kabukicho Loop - 4 Laps
    Tochomae Loop - 3 Laps
    The Good Tomorrow - 3 Laps
    Ekimae Loop - 3 Laps
    Bark to the Sun - 3 Laps
    Nishiguchi Speedway - 3 Laps
    Shinjuku Speedway - 2 Laps
    Shinjuku Skyscraper - 2 Laps

    Nürburgring
    Half F1 Circuit - 3 Laps
    Full F1 Circuit - 2 Laps
    Nordschleife - 1 Lap
    Nordschleife Long - 1 Lap
    The Behemoth - 1 Lap


    Na afloop meld je de overwinning of nederlaag in deze thread, of je stuurt mij een PM. Ik zal dit dan bijwerken in deze startpost.


    Ik zou zeggen, meld je aan en beuk er op los! :)
    Vragen kan je altijd hier stellen.

    Teams:
    1: SVS & JeePee NL || DRC Sander & DRC JeePee
    2: skultulla & Rox || skultulla & Rox NL
    3: II DDE II & Metal Mark || Dutch Don & DRC Stoeptegel
    4: Meneer Stefan & TTR Chorus || VVV Agoriz & DRC Chorus
    5: Insane/Erret & Gangsterdwerg || SpeedFightNL & Gangsterdwerg
    6: -- & -- || -- & --

    Mensen zonder team:
    1: woolyonline || TpA Wooly RhcP
    2: Bonbridge || Gold Rush NL
    3: Booster || fraggy bart
    4: gotcha || Gold Style NL
    5: mars15 || Mars NL
    6: Chaizen || Gallardo V10
    7: MaxoNlo || ShadMaxie93
    8: drolletje14 || madd monkey nl
    9: -- || --
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2007
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Cat en mouse ownd.. i'm in.
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe ook wel mee :)
     
  4. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ikke doe mee, altijd leuk, in PGR 2 ook altijd gelachen
     
  5. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook wel mee en als bonbridge goed vindt is hij me maatje :9
     
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Stop maar, de winnaar is bekend ;) (ik doe mee, moet alleen nog even een teammate regelen :+ en tijd om te racen zien te vinden).

    /edit:
    JeePee, ratje, jat je Sander van mij :9
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Haha, die Rox. De beste klemzetter van de hele PGR community :9 In verloop van tijd heeft Sander het ook aardig onder de knie gekregen, hij is ook ook mijn beschermengel :+ Misschien will Skull wel je maat zijn?
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan moeten we binnenkort maar op trainingskamp :+, mijn pgr3-skills zijn op zijn best stoffig. Is er eigenlijk al bekend wanneer je wilt gaan starten? Of is dat bij voldoende animo pas?
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Bij voldoende animo inderdaad. Heeft nu nog niet zoveel zin om brackets te maken.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Ik doe wel mee :)
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    I'm in :cool:. Zal ik dan bij jou horen, bommetje?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Hmmz, de pagina is al 180 keer bekeken maar nog weinig aanmeldingen.

    Als je interesse hebt, maar geen team, zet dan toch je naam hier neer. Dan maak ik wel een lijst met spelers zonder team en dan kan je wellicht daaruit je teammaat bepalen.
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Vul maar in als team

    Meneer Stefan - VVV Agoriz
    Rox NL - Rox NL

    ^^
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Rox gaat met skultulla :+

    Anders ga jij met Mark Stefan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2007
  15. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel mee doen.

    Live account = Gallardo V10
     
  16. MaxoNlo

    MaxoNlo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    eeeey, ik wil wel mee doen, maar wie doet met mij??? mark?:confused: tzou wel lachu zijn:thumbs:
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zet mij er ook bij8)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Beters pwik :+

    En mensen zonder team... kijk gewoon ff in de onderste spoiler van de startpost en neem contact met de mensen op. Voor de '||' staat de xbw username en daarachter de Xbox Live gamertag.

    En MaxoNlo, ik neem aan dat jij ShadMaxie93 bent?

    Mensen zonder team:
    1: woolyonline || TpA Wooly RhcP
    2: Bonbridge || Gold Rush NL
    3: Booster || fraggy bart
    4: gotcha || Gold Style NL
    5: mars15 || Mars NL
    6: Metal Mark || DRC Stoeptegel
    7: Meneer Stefan || VVV Agoriz
    8: TTR Chorus || DRC Chorus
    9: Chaizen || Gallardo V10
    10: MaxoNlo || ShadMaxie93
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    II DDE II -- Dutch Don
    Metal Mark -- DRC Stoeptegel

    :)
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    7: Meneer Stefan || VVV Agoriz
    8: TTR Chorus || DRC Chorus ?
     

Deel Deze Pagina