Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    jottem. vraag me toch nog ff af, crackdown nog steeds MET key te koop? :p 8)
     
  2. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    -=DEMO=-, klopt als een bus en ben met alles metje eens!

    Militairy ranks die ik ben tegengekomen en hoevel Rating Points (RP) je er voor nodig hebt:
    Recruit: 1 RP
    Apprentice: 3 RP
    Private: 5 RP
    Corporal (G1): 10 RP
    Corporal (G2): 15 RP
    Sergeant: 20 RP

    Hoger ben ik nog niet tegengekomen. RP waardes kunnen afwijken van wat ik hier geef. RP staat dus voor Rating points en is gebaseerd op ervaring: veel spelen is hoge militairy rank (ook unranked telt mee). Toch heeft skill ook invloed volgens mij. Een sergeant die ik tegenkwam met 23 RP had ongeveer 30 games gespeeld totaal, ranked en unranked. Een Private met 5 RP had ook ongeveer zoveel games gespeeld. Ik verwacht dat er binnekort nogwel meer rankinfo te vinden is op bungie.

    Skill ranks is nogsteeds per playlist verschillend, en wijkt af van de xp tabel van Halo 2 lvls. Hoe de XP hier in elkaar zit is mij nog erg onduidelijk. Lvl 2 en 3 behalen kost in ieder geval weinig xp. De ene keer stijg ik van lvl 1 naar 4 na 1 win. En daarna heb ik 2 wins nodig om van 4 naar 5 te gaan. Dan opeens ga ik na 1 win van 5 naar 6. Volges mij speelt niet alleen winnen een rol, maar ook hoe goed jij gespeeld hebt.

    Ik moet ook nog zeggen dat spelen op amerikaanse host nog best lekker verloopt. Met een BR kan ik toch een behoorlijke afstand afleggen op Valhalla en iemand neerhalen in 4-5 schoten :eek:! Ook het ultime host voordeel wapen uit Halo 2: de shotgun, lijkt in elke game die ik speel even sterk. Toch zijn er wel eens inzinkingen in ping, en ik heb al 2x meegemaakt dat de game compleet vastloopt: eerst kreeg ik een 'stand-by' effect en daarna zat ik plots weer trug in pregame lobby. Ik neem aan dat dit geen cheaten is maar een simpele crash of iets dergelijks... Maar het begin van Halo2 liep voor mijn gevoel (en voor de meeste) ook lagloos, dus ik juich nog niet te vroeg.

    Het UBER kanon waar ik het over had heet de: Missle Pod. Deze schiet rakketten en je kunt hermee extreem eenvoudig elke vehicle locken en vernietigen. Plaatsvervanger van de Rocket Launcher dus, die trouwens geen lock functie meer heeft. De Missle Pod is trouwens net als de turret: ook een 'heavy weapon' en draag je in third person en moet je droppen als je in vehicles wilt stappen, wapens wilt oppakken, van wapen wilt wisselen, granaten wilt gooien. Vele nadelen dus tegen een vehicle vernietigend voordeel.

    Op dit moment (half 4 snachs -> amerika avond) zijn er zo'n 1300 spelers online, dat betekend dat er niet zoveel mensen al de beta hebben, maar er zitten Nederlanders tussen:
    Ik (Xorta)
    jensss
    DEMO IPhoenixI
    falc0n NL
    nogmeer???????? Ik stel voor om friendrequests te sturen om de aankomende 4 dagen voordat de rest van de wereld online komt onszelf te vermake in een goed potje matchmaking 1Flag CTF op High Ground, volgens mij een heerlijke teamwork gametype!

    Oo en dan nog even dit: volgens mij wijkt de beta die wij nu hebben af van de leaked beta filmpies van afgelopen dagen. De remake van zanzibar is nergens te bekennen. Somige filmpjes toonde 8v8 matchmaking: nergens te vinden in deze beta. Ook heb ik nog een ander filmpje gezien met een andere onbekende map waar o.a. een zwaard in voor kwam: map niet gezien, en al helemaal het zwaard nog geen 1x gezien. Mschien bevat deze beta wel al de genoemde dingen, maar unlockt bungie deze pas met een update op 16 mei?!

    En nu is het dan toch maar even tijd om te pitte O-)
    Morgen kijke of ik nog iets kan capturen op mn pc..
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ga vanmiddag dan ook maar weer eens H2 spelen, en hopen op zo'n key :9.
     
  4. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn bedankt voor de info jongens, ik hoop dat wat xorta zegt nog uit zal komen (ik kijk nu erg uit naar zanzibar :p) Verder heb ik echt zin in woensdag, maar heb nog wel een vraagje.

    Op bungie stond dat ie uitkwam om 12 uu pct ofzo (pacific central time d8 ik)
    Maar hoe laat is dat in nederland, het zou namelijk kunnen dat met t tijdsverschil nederland hem al pas op woensdag middag heeft (omdat t in amerika pas later 16 mei wordt)
     
  5. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Srry hoor, nog ff een paar vraagjes:
    1. Is het boarden van vehicles nog mogelijk ( miss domme vraag, maar heb t niemand nog zien doen)
    2 En zou een van de friends en family beta spelers alsjeblieft een match willen filmen en op youtube/video google willen zetten. Al is t maar met je tel gefilmd, ik wil zo graag een match valhalla zien :p
     
  6. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet het er grafisch uit? Want ik heb HD filmpjes gezien op gametrailers.com, en ik vond die er maar nét iets beter uitzien dan Halo 2, maar zeker niet next-gen ofzo... Zouden ze dat nog gaan aanpassen?
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    Zeker niet next gen? Ik vond ze er heel goed uitzien! Verder ga ik ook maar eens Halo 2 checken voor die family beta uitnodiging? :p Nja...marketplace doet t weer bij mij, heb er echt zin in! Vet ook dat er split screen in zit!
     
  8. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iedereen die zo'n code of crackdown nu heeft het al spelen??? of alleen een paar en begint het op 17 mei voor iedereen die zo'n code of crackdown heeft.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    16 mei pas..dan is t public beta. Nu is t family beta. Toch?
     
  10. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat is?
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    nja moet je ff een paar paginas terug lerzen..iemand toen ie Hlao 2 leesde werd ervoor uitgenogigd door bungie (hij kreeg opeens een message) en toen kreeg ie een beta code en kon ie em al downloaden.
     
  12. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    http://www.gamevideos.com/video/id/11431

    1. Men kan pittig hoog springen

    2. Nieuwe kill spree titel: Killing-joy

    3. Graf. lift....ownt

    4. Je loopt beduidend sneller als in Halo 2

    5. Kut brute shot zit er weer in

    6. Er zit geen vid. opname in de beta?

    7. Je ziet gelijk welke badge je haalt bij welke actie in-game.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ok ik heb toevallig halo2 net weer geleend
    is er een standaard manier om aan die uitnodiging te komen?

    edit: ben al wel een tijdje lid van bungie btw. En begrijp ik nu goed dat je de pm op bungie krijgt?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mensen die al de Beta hebben van harte =) en de twee *waarvan ik de naam ff kwijt ben* die hun impressies deelde hardstikke bedankt! Vond het erg leuk om te lezen en heb er zelf nu ook echt superveel zin in :D
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben niet iemand die erg oplet hoe halo 3 vordert....maar die HD GT videos vind ik echtwel teleurstellend. Wat mij opvalt is dat er niet echt veel veranderd is. Er is wat gefinetuned en wat wapens en autotjes veranderd...maar dat lijkt in mijn ogen meer op een add on pack ofzo dan een volledig nieuw spel.

    Ik las dat ze niet veel wilde veranderen omdat het halo gevoel moest blijven...maar dat vind ik personlijk echt lame. Mij had het tof geleken om met meer spelers te kunnen spelen ofzo dan 16. En als je dan zo trouw wilt blijven dan moet in mijn ogen de vernieuwing komen van superieure graphics enzo....en die zijn echt slecht vergeleken met andere 360 gamepies zoals gears en aankomende titels als GTA4 assasins creed mass effect etc. Echt een tegenvallertje. Alhoewel het spel wel gewoon leuk is (lijkt mij)...het oude gevoel zit erin...vind ik dit erg tegenvallen voor het paradepaardje van xbox waar zo veel tijd en talent in moet zitten.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik heb eigenlijk geen idee xD ik heb het ook nog niemand zien doen en het zelf ook nooit geprobeerd, maar het lijkt mij vanwel.
    2. Ik zal kijken of ik vanmiddag Valhalla actie kan opnemen!

    1. Je springt voor mijn gevoel precies evenhoog als in halo 2.
    2. Killing joy is juist de titel voor iemands killing spree enden.
    4. Loopt ook weer voor mijn gevoel even snel als in halo 2.
    5. Brute shot voelt sterk aan door explosie die hij maakt -> Is wel zwakker, kogels kaatsen niet meer, en je heb toch zeker 4 kogels nodig om de plashdamage het werk te laten doen voor een kill. (Nog geen idee wat recht tegen iemand aan schieten doet).
    6. Wel.

    Als je wordt uitgekozen krijg je PM.

     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  18. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Download gameplays van www.halo3forum.com

    Je kan de turret dus oppakken en ermee rond gaan lopen? haha
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    jep! das echt damn cool :D
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja echt geweldig:emo: (NOT)

    Maar goed tot nu toe vind ik het meer een add-on versie van halo2, er zijn wel wat dingetjes verandert enz. maar het lijkt allemaal opgebouwd te zijn vanuit halo2. Er is dan ook totaal geen halo1 gevoel te bekennen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina