Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Bedankt voor de reply,s
    :b:
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch behoorlijk onder de indruk over hoe het er uit ziet. Je bent niet direct overwhelmed maar als je alle even verder kijkt zie je wel prachtige details en reflecties. Net nog even Halo 2 er in gestopt maar dan is het toch wel een flink verschil.
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zat net een wedstrijdje shotguns en snipers te kijken, dit soort combinaties vond ik altijd heel vet en ik krijg stiekum wel zin om dit spel te kopen samen met een xbox en nieuwe tv (had ik t geld nu maar :p).

    Toch vond ik het grafisch niet zo top wat ik net weer zag in HD dit keer vergeleken met andere spellen. Ik heb eens nagedacht en ik vind een groot gemis dat de physics niet heel uitgebreid zijn in combinatie met de omgeving naast gedetailleerde ventjes enzo.

    Bijvoorbeeld bomen die schudden of breken bij een granaat, gras dat een bebaalde kant opwaait als er zon vliegend ding overheen komt etc. Aan de andere kant staan de voeten van de poppetjes wel weer correct ten opzichte van de helling van de map (eindelijk een spel die dit wel doet). Dus is het nog mogelijk dat er meer details in physics enzo inkomen? Of is dit te drastisch om u nog in te bouwen?
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat nog steeds in de demo dat dit een Beta is.
    het kan nog steeds dat bomen gaan waaien e.d.
    misschien hebben ze al die dingetjes er niet bij gestopt zodat de grootte van de download wat minder is?
     
  5. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    1210 kills en 744 deaths verder vermaak ik me nogsteeds prima in de beta! Heb lekker met falc0n team slayer onveilig gemaakt, en ben later met wat chille amerikaantjes skirmish gaan doen: eerste keer met een team van 4 gespeeld, heerlijk. En rumble pit hebik ook redelijk wat mensen vernederd :D! Mn military rank is nu Sergeant Grade 3, en mn lvls zijn: Rumble Pit: 14, Team Slayer: 12, Team Skirmish: 12.

    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStatsHalo3.aspx?player=Xorta

    Kben nu al begonnen met materiaal aan het verzamelen voor een montage! Ik stel nu even geen hoge eisen aan het materiaal aangezien ik hem snel af wil hebben: http://halo3forum.com/showthread.php?p=2213421 . Ja je leest het goed, 500 dollar geven ze weg, verdeeld over iedere montage: 15 dollar. Ook een tweede montage sturen zal 15 dollar waard zijn! Ik ga denk ook wat opgenome gameplay vids sture, accepteren ze ook staat er :eek: . Trick videos zal qua trickmogelijkheden niet het probleem zijn (handige jumps en spots genoeg die nog onontdekt zijn!) maar aangezien je alles in matchmaking MOET spelen...

    Kzal kijken ofik nogsteeds Valhalla filmpje kan posten, die met jensss

    Voor de crackdown bezitters: het lijkt met sterk dat je via de CD Halo 3 moet laden. Halo 3 beta is 920 mb en staat tussen je demo lijst.

    En skates friendlist zit tog al maanden lang vol (ik sta er ook tusse!:D) maar zijn Gtag is GK Skate.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou gefeliciteerd ;) eindelijk een rank 3 :cool:, Ik zit even onze stats te vergelijken zie ik ineens dat ik bijna 60 assist meer heb :mad:, volgende keer gewoon wat sneller zijn dan maar ^^

    Ik weet niet of je morgen nog kan spelen ( ik heb vakantie :cool:) maar anders zie ik je morgen wel verschijnen.
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is wel 'The voice of god' he ;).

    Nog 3 saaie dagen op school, en dan 4 dagen non-stop Halo 3!

    Moet wel zeggen dat als ik al die filmpjes zo zie ik de Halo-feeling weer terug krijg, gewoon avond aan avond achter 1 game zitten, net als Halo 2.

    EDIT:

    Zal er ook weer Clan match in zitten denken jullie?
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    In de demo niet, maar in de volledige game wel :)
     
  9. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch moet je via de Crackdown cd spelen. Het staat op het papiertje dat je bij de Beta Crackdown krijgt. Anders kan je eindeloos crackdown doorgeven. Dus dat gaat niet. Jij hebt hem tussen je demo's staan omdat je hem 'normaal' hebt kunnen downloaden.
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    De beta begint toch pas 16 mei?

    Waarom speelt iedereen hem al, of zijn dat degene die hem gewonnen hebben, of een Americaans acount?
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Friens and family program, sommige Halo2 verslaafde hebben een mail gekregen op Bungie.net waarin ze de Beta eerder hebben gekregen. best wel vaag eigenlijk.
     
  12. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    De opzet van Far Cry was wel goed, het aimen alleen minder, halo is veel directer ( ook al vond ik de auto aim in halo 2 niet zo vet, hoop dat je t nu uit kunt zetten in een menuutje)

    En over de mp in UT, die is ook gewoon vet :p
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb jij de beta al dan? En ik heb skate ook :p alleen dan een andere :+ dus ik heb nu al 2 gamertags van skate :9
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was een zwarte dag voor mij toen ze dat eruit haalde.
    Ik denk dat het wel, het werd vooral in het begin erg veel gespeelt

    Minor en Major clanmatches waren de beste.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.247
    Leuk Bevonden:
    4.758
    Tuurlijk zou het mooi zijn als die erin Halo 3 weer gewoon inzitten. Clanmatches zijn belangrijk voor mensen die dit soort dingen een warm hart toedragen. Nee, ik zou niet in een clan willen zitten. Waarom dan niet? Omdat ik me dan teveel verplicht voel te gamen, en daar wil ik beslist geen verplichting van maken. ;):emo:
     
  16. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik 1 van :)
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    congratz ^ :)
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vind het spel er toch super uitzien. Veel detail, nice explosies, voeten die eens echt op de grond staan:) Ook de physics van de characters vind ik er al beter uitzien. Vergeet niet dat het spel nog bijna een halfjaar in ontwikkeling zal zijn mensen!

    Ben trouwens blij dat ik die Beta niet heb, ben bang dat ik dan mijn examens zou verwaarlozen:x
     
  19. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er aangekondigt dat er clan matches in zullen zitten.
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Daarom vroeg ik het ook, echt geweldig was zo'n clanmatch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina