Nou zeg, jij hebt een lekker beeld van ons... Ik kom ook op het forum hoor, natuurlijk maakt het mij uit of het goed is of niet. Het is alleen een perceptieprobleem, ik snap dat het nut heeft en stoor mij er niet aan, noodzakelijk kwaad.
Maar ik vraag gewoon om feedback zodat we er aan kunnen werken om het zo min mogelijk de ervaring aan te laten tasten en het uit te leggen waarom het nodig is. Wederom, het is maar 160 pixels en die 160 pixels moeten begrepen worden voordat ze geaccepteerd worden.
Ooit was er de bovenste banner en deze aan de zijkant. Toen zijn die weggegaan, toen kwam de banner boven aan het forum terug, was grote rel, nu praat niemand er meer over. Die aan de zijkant kwam nog niet terug, tot nu dan.
Vind ik een goed idee, maar denk je dat we dan de optie moeten houden voor mensen die wel 100% breedte willen hebben? (met widescreen monitoren, etc.). Anders ondervinden die misschien last.
Klinkt erg redelijk, is de moeite om naar te gaan kijken. Wil ook erg graag een mooi thema maken voor het forum, maar goed, zo veel werk!
Laatst bewerkt: 2 okt 2007