1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 23 jun 2008.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Shadowrun

    [​IMG]


    Informatie:

    Uitgever: Microsoft
    Ontwikkelaar: FASA Studios
    Genre: 1st person shooter
    Release: reeds verschenen

    XBW Gamepage


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Review

    [​IMG] Voldoende



    Filmpjes:

    [gt]13872[/gt]

    Gametrailers review:
    [gt]20331[/gt]


    Deel 1


    XBW-ers met het spel
    [​IMG]
    Voeg hier je gamertag toe
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ypuh zei in de vorige thread dat je maar 3 skills kan, maar dat is waar, je kan er meer alleen kun je ze dan aan een button toevoegen.

    Persoonlijk voeg ik alleen actiegevoelige skills toe en skills met een passief effect als je ze assigned.

    passief zijn:
    -smoke (werkt tegen enhanced vision en smart link ten kostte van magic regen speed)
    -smart link
    -Wired reflexes

    Actiegevoelige skills zijn smoke, glider, strangle, anti-magic generator en teleport.

    Skills die je af en toe activeert bind ik nooit zodat ik meer slots over hou voor de rest.

    Dit zijn Resurrect, tree of life en minion.

    Grenades zijn actiegevoelig maar die zitten heel handig rechts in het snelkeuze wiel, dus die vervang ik als ik mijn 3e skill krijg.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik switch nog niet echt vaak tijdens de actie, af en toe heb ik wel tree of life of ressurect niet gebind en doe ik dat indien nodig, maar verder niet echt.

    Ik ben momenteel even aan het oefenen, dat ik het met 3 vrienden doe is een stuk leuker, anders was het spel al vrij snel in de kast beland. Echter als je party up doet en je joint een server, zit je 4 van de 5 keer niet bij elkaar. Wat soms wel een beetje saai is.
     
  4. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Woohoo shadowrun *O*
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Toevallig heb ik deze game een paar dagen geleden opgepikt! Vroeger al eens het spel gehad. Vandaag weer mn eerste potjes gespeeld en ik moet zeggen, het komt weer een beetje terug! Dus mensen die nog actief zijn met Shadowrun: GT:ArtificialFaith
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen vrijdag was bij mij helaas geen succes. Al had ik wel gekund dan nog was het niet gegaan omdat ons internet er vanaf vrijdagavond t/m gisteravond uit heeft gelegen.

    Maar goed. Ervan uitgaande dat het internet deze week een beetje meezit moet het wel lukken om weer eens wat potjes te spelen.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nog steeds niet verder gegaan als training chapter 2. Het komt wel, ik ga denk zometeen wel even wat training doen. Ik vind het wel een heel erg tof spel though. :)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met dank aan Dynabyte is er uiteindelijk toch nog een deeltje 2 gekomen van dit topic :cool: :+

    Al een paar daagjes niet meer gespeeld. Wordt weer eens tijd.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wie wil nu wat spelen? :x
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik doe wel mee
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Is goed, ik zal even online komen, ben bezig met tutorial #5 geloof ik.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb nu alle tutorials gehad, ik vond de Dwarf en Elf het leukst om mee te spelen.
    Ik ga nu iig online op Shadowrun, als iemand zin hebt om te komen, meld het maar. :)
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik doe later vandaag wel mee een potje moet zometeen weg en nog wat schoolwerk afmaken
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  15. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is nu in de aanbieding bij dynabyte en mij lijkt het best aardig, maar volgens mij speelt niemand dit meer? klopt mijn vermoeden?
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Het wordt niet heel veel meer gespeeld maar er is een groep die het toch blijft spelen. Is wel belangrijk want als shadowrun online dood is, is het hele spel dood aangezien het op de multiplayer gebasseerd is. 13 euro is trouwens geen geld, ik zelf heb het spel voor 15 gekocht (ook bij de dynabyte).
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Met een paar honderd mensen houd het wel op waarschijnlijk. Toch is een game vaak gemakkelijk gevonden hoor... En je kunt joinen/gejoined worden bij een session in progress.

    Ik speel het niet meer aangezien er leukere games zijn. Maar als de graphs goed waren, was het echt een top multiplayer game imo.
     
  18. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om de godlike achievement te halen? Ik weet t, niet geheel op de normale manier maar deze is haast onmogelijk te halen. Is de enige achievement die ik nog moet halen |:-

    Ik zou dit dan inplannen voor ergens midden januari om genoeg spelers te krijgen..

    Anyone in?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is een onderschatte game .. jammer want hij had heel veel potentie :eek:
     
  20. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb de game vanaf de launch regelmatig gespeelt. Te jammer dat het niet werdt ondersteund met nieuwe maps (alhoewel er genoeg afwisseling is).

    Wil alleen de game nog afronden op 1000 points, zonder hulp gaat me dit helaas niet lukken=(
     

Deel Deze Pagina