Tijd voor een nieuw deeltje van deze thread! Vorig deeltje Iedereen weet inmiddels dat het mogenlijk is om je auto in Forza Motorsport helemaal vol te stikkeren, en dat je jouw auto's niet alleen aan de binnenkant kan upgraden, maar natuurlijk ook het uiterlijk van je auto. Deze thread zal overigens geupdate worden met wat tutorials, en handige info, links of filmpjes die hier gepost worden. Je kan je foto's die je maakt in Forza Motorsport 2 via Xbox Live uploaden naar de Forza Motorsport 2 site. Zet vanaf daar je foto om naar bijvoorbeeld Imageshack of Photobucket, en show ze dan hier! Video's Bekijk de Livery video hoe het bestikkeren in zijn werk gaat. Forza Motorsport 2 'Livery' video Forza Motorsport 2: Customization Links Forza Motorsport 2 Auction House Officiele Forza Motorsport 2 site Imageshack Photobucket Tutorials! GFX Tutorial for beginners Een aantal auto's van XBW members: Rimlight Racer NL Spoiler Bonbridge Spoiler Kimi NL Spoiler serialdrifter Spoiler loyalronin Spoiler Tyrant Spoiler Met dank aan Rimlight Racer NL voor de startpost.
Laatste foto vind ik het mooist,alleen altijd jammer dat je die kartel randen zo ziet op de orginele grote. Bij Gran Turismo is dat niet met de Foto mode,beetje zonde. EDIT Net even een shoot gehouden met mn Cobalt 'Thunder Lady',want ze was eerst zwart en nu grijszilver metalic gemaakt
Woow, die van Loyal is echt vet. Al vind ik die van Maxx ook vet!! Met beide durf ik te worden gezien.
Ja dankjewel En van Loyal is ook inderdaad vet,beetje zo Nascar achtig met die bestickering vormen Met 'Thunder Lady' ben ik nog aan bezig,komt nog heel wat bij gestickert.
Dit is ondermeer 1 van mijn gepainte wagens. Het volgende project is mijn afbeelding hier op het forum ... Hopelijk vind je er wat aan...
2 nieuwe aanwinsten: Ik heb vorige week de AG tuning Light Horse VIP gekregen, en er gisteren de 300e tijd meegereden op Maple Valley Long Reverse De Dark Horse had ik al ietsje langer: En dit is m'n nieuwe Corvette: Loyal Ronnin's paarse Mustang vind ik niet zo mooi, de blauwe wel
Weer een heftige shoot! Maple valley blijft een bijzonder parcour wat zich echt onderschijd van de andere banen,Lijkt een beetje op Autumn ring uit Gran Turismo. Maar mooi bak die je gekregen hebt,klasse.
Zitten hele leuke auto's bij jongens! Ikzelf heb het geduld er niet voor om een mooie auto te maken. Denk ook niet dat ik het kan trouwens
Ben nu ook maar eens de Nascar kant opgegaan En dit is een paint druk die afkomstig is van de wagen van Cole Trickle uit Days of thunder,de Superflo sponsor.
@ Mazda: woooooooooow... die fotos van jou zijn echt super goed man, ga zo door, ik ga ook maar weer us aan de slag met forza 2
Nieuwe logo's gemaakt: Volcom is een populair kledingmerk in USA en Spitfire is een skateboard wheels -merk. Oude auto hieronder aangepast met de nieuwe logo's:
Loyall hij is weer bruut! Ben nu zelf bezig met de Jeff Gordon paint,man wat blijft die bak strak gewoon