Ik behoor tot die laatste groep en vind het echt een goede game hoor. Gisteren uitgebreid kunnen spelen en er is weinig mis mee in mijn ogen. Gameplay is zo gevarieerd als je hem zelf maakt, als je steeds dezelfde moves gebruikt zal het vast wel saai worden maar dat ligt dan toch echt aan jezelf. Als je steeds nieuwe moves gebruikt en goed gebruik maakt van je omgeving is het al veel minder. Dat minder creatieve mensen dat niet doen ligt dan toch echt aan hunzelf.
Grafisch niet geweldig? Ik kijk regelmatig m'n ogen uit naar de omgevingen en het detail daarin. Overvliegende tie fighters, gevechten in de verte etc. Daar is echt weining mis mee hoor.
Het verhaal is tevens ook zeer de moeite waard, een stuk donkerder en grimmiger dan eerdere games en de films.
Gamers die allerlei bad ass moves met een lightsaber en the Force uit willen halen, zo natuurgetrouw mogelijk aan de films moeten hem gewoon halen. Dit is voorlopig hetgeen wat het dichtste bij komt en dat geeft echt een kick soms.
Mensen die deze game met een 4 belonen hebben of stront in hun ogen of willen zichzelf profileren als game snob. Dat mag natuurlijk, maar doe het dan lekker op een forum en niet op een grote games site. Nu schrikken potientele kopers zich rot en laten ze de game liggen, terwijl het echt een prima en vermakelijke game is..
Laatst bewerkt: 20 sep 2008