Hoi Iedereen Ik zal hier al mijn games die ik uit gespeeld heb of geen zin meer in heb posten voor Ruil/Verkoop. Al Mijn Games/Spullen Verkeren in Goeie staat Geen Krassen op De cd's ook de Boekjes zijn in orde en de Doosjes ook. Ik ga er dan ook van uit dat de spullen die ontvang ook in goeie staat Verkeren. Spullen die ik verzend zullen altijd netjes in bubbeltjes envelop worden verzonden Ook Hier hoop ik dat de persoon waar ik mee ruil dit ook doet ! Als je wilt Ruilen kan je dat hier vermelden of me een PM sturen dit geld ook als je een geld bedrag wilt bieden -------------------------------- ==> Trusted List member <== -------------------------------- --> [ Xbox One ] <-- -------------------------------- --> [ Playstation 3 ] <-- Valkyria Chronicles Yakuza 3 Resistance Fall Of Man Resistance 2 (Platinum Edition) Ratchet & Clank Tools Of Destruction Fifa Street -------------------------------- --> [ Playstation 4 ] <-- -------------------------------- --> [ Wii U ] <-- James Bond: Legends -------------------------------- [Mijn Goede Deals] Junkyard_sam Martijn360 Lenny-t Gakkie Deepeej KingScotland Holyboy XboxFreak36 LePok Shiskebab Sebass XxTopgear360 McRo I FlaVouR Xenafan85 JowieNL PePzi NL Kevf [Mijn Slechte Deals] Nog geen ! hoop dat ook zo te houden !
Distoration : Neej sorry heb Army of Two al gehad ( maar ) zou hem wel nog eens willen voor wat achievements . Wel doe ik niet bully + Call of Juarez . Een van die 2 tegen Army of two en we hebben een deal . Xboxfreak36 : Is prima man dan hebben we deal stuur je straks me rek nummer enz ! Gr Shadow
Ironman87 : Neej sorry heb DMC4 zelf al ! Alizor : Neej sorry niet echt mijn game ! Sebass : Ik ben nog bezig met Mirrors Edge .. maar als ik er mee klaar ben dan gaat de game wel weg dus weet niet denk dat ik eind deze week wel klaar ben met de game .