NAAM:team RANDOM Team voor AR-Gaming Gears of War 2 Acta (Jan,ikzelf) NoN BizXar Crater Addidas Motto:we gaan voor de FUN maar we doen natuurlijk toch ons best en proberen zo ver mogelijk te komen GreetZ Jan EDIT: we hebben het leuk gehad alleen wel slechte voorbereiding wel veel rondes gewonnen maar matches niet
Ik moet nog even kijken maar misschien kan ik wel meedoen. vVv ArmaDa is mijn tag. en ik kan wel zorgen voor een 2e speler. Ik heb clanervaring op Gears 2 toernooi in Rome, dus dat zit wel Goed /Mod Dus toch Fusionz...Tot ziens! - Gerjan
Zijn andere account is al geband, dit is zijn tweede account. Die mods zijn alleen wel beetje langzaam van begrip. Had het al duidelijk gezegd, vervolgens bekend hij het zelf ook nog en dan zien ze het pas wanneer hij zijn gamertag noemt. Er is ook al een tijdje een derde account, maar die mogen de mods zelf gaan zoeken.
Die hadden we een tijdje terug al gevonden. Daarnaast is het niet altijd direct te zeggen of het inderdaad een kloontje is en zien wij ook niet alles. Maar goed. Ontopic maar weer
Wil even zeggen: Props voor de Admins. Echt mooi dat jullie hem hiermee pakken (bedoel het niet sarcastisch als het zo overkomt )
wat een trieste mensen hier allemaal zeg... en dan bedoel ik vooral MerQ en Orange. oh en Merq, wees eens origineel aub /Mod Weet je wat origineel zou zijn... terug on-topic gaan zoals Cookie zei. Volgende die hier nog over mekkert krijgt een OW - Pegas