Ja, nieuwe FIFA dus een nieuwe Xboxworld Cup. Vorig jaar was het toernooi niet echt een succes omdat veel mensen niet hun wedstrijden speelden. Daarom ben ik dit jaar wat strenger.
[gb]
Regels[/gb]
- Om mee te doen moet je minimaal 150 posts op het forum hebben. Waarom? Veel nieuwe mensen schrijven zich in maar zie je daarna nooit meer opdagen. Het is misschien vervelend voor degene die niet 150 posts hebben maar wel actief zijn, maar ik wil gewoon een actieve toernooi organiseren.
- Live season is uit
- 6 Minuten per helft, we spelen uit en thuis.
- Een rode kaart met een speler is een wedstrijd geschorst, meld dit op het forum. Gele kaarten maken niet uit.
- Uitgoals tellen niet! Het gaat om hoeveel punten je pakt. Dus win je, dan pak je 3 punten, verlies je uit dan pakt je tegenstander 3 punten. Mocht dit gebeuren dan spelen jullie een wedstrijd extra, is het zo dat het dan nog gelijk is dan ga je over op penaltys!
- Ik geef elke ronde een datum op die gespeeld moet worden, gebeurt dit niet dan geef ik een nieuwe kans. Mocht er dan weer niet gespeeld worden dan stuur ik de actieve lid door naar de volgende ronde.
[gb]
Teams[/gb]
Arsenal
Liverpool
Chelsea
Manchester United
Manchester City
FC Barcelona
Real Madrid
Valencia
Sevilla
Bayern Munchen
Wolfsburg
Lyon
Bordeaux
Inter
AC Milan
Juventus
De teams worden geloot via de XBW verloter, dit gebeurt zodra ik genoeg spelers heb.
[gb]
Prijs[/gb]
De winnaar van het toernooi krijgt natuurlijk wat. Waar het vorig jaar Call Of Duty 2 voor de Xbox 360 was die gewonnen werd door Viktortje007 is er dit jaar een wat kleinere prijs.
De winnaar krijgt een mooie Assassins Creed 2 poster opgestuurd, yeeeee.
[gb]
Toernooi[/gb]
We spelen met 16 spelers een knock out ronde. Dat houd dus in dat er 8 verschillende wedstrijden komen. We spelen thuis en uit, let daar op!
Uitgoals tellen niet! Het gaat om hoeveel punten je pakt. Dus win je, dan pak je 3 punten, verlies je uit dan pakt je tegenstander 3 punten. Mocht dit gebeuren dan spelen jullie een wedstrijd extra, is het zo dat het dan nog gelijk is dan ga je over op penaltys!
Ook deze poules zal ik loten zodra de teams bekend zijn, tevens geef ik dan een datum op wanneer de wedstrijden gespeeld moeten zijn.
[gb]
Reserves[/gb]
Naast de 16 spelers ben ik op zoek naar 2 ander personen die de reserve rol in willen nemen mocht ik iemand diskwalificeren omdat hij zijn wedstrijd niet speelt.
[gb]
Wanneer[/gb]
Ik ga er van uit dat iedereen die FIFA wilt wel hem zo snel mogelijk heeft. We beginnen het toernooi op
10 Oktober 2009
[gb]
Teams en spelers[/gb]
ExoSkeleton - Chelsea / Gamertag = uG ExoSkeleton
viktortje007 - AC Milan / Gamertag = Viktortje007
Daz - Bordeaux / Gamertag = xDaz
JoJo - Manchester United / Gamertag = JoJo nl
Ralluff - Arsenal / Gamertag = Ralluff
Zeepsop - Valencia / Gamertag = Ronald of the B
Meowth - Juventus / Gamertag = FC I Seqi
Robbin92 - Bayern Munchen / Gamertag = Robbin92
Ferron - FC Barcelona / Gamertag = Ferron
FR-thaan - Real Madrid = Nathanael H4L
Godfrey - Lyon / Gamertag = iG o D F r e Y
Vriendloos - Manchester City / Gamertag = Zaadloos
Bertan88 - Liverpool / Gamertag = Bertan88
Alizor - Inter / Gamertag = Alizor TR
Sikory - Sevilla / Gamertag = Sikory
Maluku-Ak - Wolfsburg / Gamertag = Maluku AK
Reserve:
Dyonko
Martijn-HH
iMark007
Let er op dat Live Season uit staat, je mag je opstelling veranderen.
[gb]
Wedstrijden[/gb]
Groen = door
Vriendloos - Manchester City
Bertan88 - Liverpool
ExoSkeleton - Chelsea
Godfrey - Lyon
Robbin92 - Bayern Munchen
Meowth - Juventus
viktortje007 - AC Milan
Sikory - Sevilla
27 OKTOBER MOETEN DEZE WEDSTRIJDEN GESPEELD ZIJN!
Je speelt thuis en uit, 6 minuten per helft. Rode kaart = een wedstrijd geschorst. Je krijgt een PM wanneer je kan beginnen!