Yeu! We moeten even een datumpje prikken voor degene die de achievement van 1 miljoen wil halen bij The Beatles Rock Band. Deze plaatsten zijn vrij: Guitar - Gkid/Yaron (vecht het maar uit ) Bass - Gkid/Yaron Drums - KeaveXL Vocals - BassieJ Guitar - Terminator.T2 Bass - Drums - Nugget Leg Vocals - We gaan waarschijnlijk I Want You (She's So Heavy) spelen, aangezien die het makkelijkst is om 1 mil punten bij te halen. Dusss, als je de achievement wil, en een instrument op Expert speelt (moet wel Expert, anders wordt de achievement te lastig), dan moet je ff een berichtje achterlaten. Als we alle 'bandleden', dan kunnen we ff een datumpje prikken. ROCK ON! ofzo
Zooo.. drummer gezocht! Ik doe wel vocals, tenzij iemand ander t wil. Maar meestal is drums meer gewilt. Jullie zijn ingedeeld.
Ik heb hem al maar wil best op expert even een nummertje mee drummen. Morgen avond ben ik evt. wel beschikbaar.
Ik heb weer gold dus ik kan ook helpen als jullie willen. Maakt niet uit welk instrument kan alles expert behalve vocals(hard) Heb em wel al zelf maar vind het niet erg om te helpen.