Informatie - Screenshots - Trailer - Demo - Opmerkingen Platforms PC Uitgever Amanita Design Developer Amanita Design Genre Point n' Click Adventure Release datum 16 Oktober 2009 [GB]Informatie:[/GB] Machinarium is a point-and-click adventure. No, really. It's a point and click adventure. The old-fashioned sort, where one screen can keep you stumped all weekend, where having a notepad to hand is a good idea and where every door and hatchway is guarded by some fiendish puzzle. As amusing as Telltale's Sam & Max games have been, a few hours in Machinarium's arcane steampunk world makes you realise just how far the genre has wandered from its traditionally ruthless roots. ^top [GB]Screenshots:[/GB] ^top [GB]Trailer:[/GB] [yt]uwZBdWRSBRs[/yt] ^top [GB]Demo:[/GB] Download de demo hier! ^top [GB]Opmerkingen:[/GB] Je zou zeggen, een nieuwe originele pc-game? Vast een thread van TCO, maar deze keer is het Modder. Keek al een tijdje uit naar deze game. Dit lijkt gewoon het pareltje waar veel mensen overheen gaan kijken. ^top
Heb gister de flash demo gespeeld. Die stijl is geniaal en het is weer ouderwets puzzelen Flash demo: http://machinarium.com/demo/
Ik heb ondertussen zo'n uurtje gespeeld en ik kan niets anders zeggen dan dat dit een van de genomineerden voor Modder-Eters vetste game van het jaar gaat zijn!
Demo meerdere keren uitgespeeld en ik vond het echt gaaf! Twijfel hard over de aankoop doen! Hoelang kun je er mee?
Ik hoorde van iemand die best wel goed is in adventures/puzzels dat hij er 6 uur over heeft gedaan. Dus ik denk zo'n 8-10 uur voor de gemiddelde persoon? Helemaal als je het hints-systeem niet gebruikt, zoals ondergetekende.
is de pc demo even lang als de flash demo ? want ik moet zeggen in ben zeer onder de indruk van de flash demo lijkt me een zeer tof spel
Ik heb hem ondertussen al uitgespeeld, en m'n moeder ook. We vonden het allebei echt een meesterlijke game! Leuke puzzels, en de art is echt geWELdig!
ja ik heb nu ook de full game, ben ondertussen ergens in de helft denk ik en al een 3 tal uur achter de rug en ik moet zeggen ik hou van dit spel, de demo gaf al een mooi beeld van de game maar de full game is des te beter, de omgevingen zijn prachtig en het hele spel is echt slim opgebouwd dus voor diegene die nog twijfelen om het te kopen, gewoon doen!
Na de game een tijd niet meer gespeeld te hebben en mijn saves kwijtgeraakt te zijn heb ik sinds gisteren de game toch maar weer opnieuw gespeeld. Heb hem nu net helemaal uitgespeeld en hij was gewoon geniaal. Het had allemaal alleen wel wat langer mogen duren, maar wat wil je voor de lage prijs. Mensen, kopen die handel!
Waar kan je de full game dan kopen/downloaden? Edit: ooh, ik zie het al. Maar hoe moet je dan betalen?
net de demo gedaan! erg vermakelijk! maar ik zie dat je dit alleen via paypal kan kopen? ... is er geen optie dat het via internetbankieren gaat?
echt heel toffe game, wist niet dat hij zo bekend was onder meer mensen. Alleen dat 5op een rij, aaaaah.
Spoiler Er ligt er nog eentje in het water, die moet je proberen op te 'vissen' Ik hoop nog te horen hoe je de game ervaren hebt.
Gister op school ff de demo gespeeld. Beetje simpel maar de sfeer is geweldig, wat een geweldige robotwereld hebben de makers daar neergezet zeg!