[XOne] Battlefield 1943 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 jan 2010.

1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32

[gb]Battlefield 1943[/gb]

Ontwikkelaar: Digital Illusions
    Uitgever:EA
    Genre:FirstPerson Shooter
    Platform(s):Xbox 360, PC, PlayStation3
    Spelers:1
    Opties: online spelen

[gb]Informatie=(/gb]
    Electronic Arts brengt Battlefield 1943 download in de zomer

[gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Filmpjes=(/gb]

Announcement Trailer HD

Announcement Trailer SD

[gb]Verder=(/gb]
    Deel 2
    Aernhem en Dulle bedankt voor de post, dulle voor de layout en aerhnem voor de info.
    Verder discusieer en argumenteer met elkaar over het spel.
    Spreek af om te spelen en veel plezier!:thumbs:

Laatst bewerkt: 30 jan 2010
  2. Royalnoobie

Royalnoobie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet spel is dit!!! Echt een aanrader

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag, 16:04 #1001
    BlackTerror
    Delicious

^^Pff, 42 kills
    Nog nooit gehaald

----------

Ik heb een keertje 47 kills gehaald met 1241 punten. Echt insane!

Hopelijk komen er snel extra maps!

4. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, en ik was dus al blij met dit:+

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het blijft een uitstekende game, zeker totdat Bad Company 2 uit komt. ;)

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Eens.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Komt er een aanvullingspakket van maps of is dat nog niet duidelijk?

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Deze week heeft er iemand gepost dat er dlc komt en dus nieuwe maps. Dit werd in een interview gezegd, maar hij zei niet wanneer.

Ik heb trouwens ff geprobeerd die gast na te doen met dat vliegen. Kwam in de helft van een potje binnen, pakte een vliegtuig en deed hem na. Bij mn eerste serie (dus 1ste spawn totdat ik dood ga) had ik al meteen 11 kills!!

Helaas ging het daarna een stuk moeizamer. Moet nog de hoogte goed krijgen waarop je die bommen kunt droppen. Het is heel anders dan ik gewend was, omdat je met heel veel vaart aan komt vliegen.

(ja hoor, ben Javialdea25 voorbij en sta 14de)

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is echt een leuk spel , maar heeft wel nieuwe maps nodig maar zo te zien krijgen we nieuwe maps \o/

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind deze game veel leuker dan de demo van Bad Company 2.

Het merendeel zit alleen maar te sniperen en die gasten zie je door de drukke omgeving echt niet zitten.
    Ik zie sowieso al heel slecht wie de enemy is, als ik ze überhaubt al kàn zien :mad:

Heb m besteld voor 45 euro special edition, maar ik hou mn hart vast.

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Stiekem vind ik dat ook maar toch denk ik dat het vooral aan het level ligt. In het zand of bos lijkt me leuker.

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik hoop het, maar ik ben bang dat wanneer het level veel begroeing heeft, ik de tegenstander ook niet zal zien.

Ben benieuwd!

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dan pak je de helikopter en blaas je alle bomen weg:+

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    De demo van Battlefield Bad Company maar heel eventjes geprobeerd, maar snapte er nog niet veel van. Komt ook omdat ik de lettertjes niet kan lezen op mijn SD-tv, dus heb geen flauw idee wat ik moet doen enzo...
    Zag er trouwens wel mooi uit :)

Anyway, laatste 2 avonden weer Battlefield 1943 gedaan, maar soms zit je echt in teams waarbij je het jammer vind dat je geen teamgenoten kan afknallen.

Absolute dieptepunt was gisteravond: ik kom in het potje (Wake Island), balkjes van beide teams nog vrijwel helemaal vol, maar de vijand heeft alle 5 de bases in handen. Goed, ik spring meteen in een boot en vaar rechtstreeks naar Airport. Vijand lanceert een airstrike dus ik leg wat bommetjes neer terwijl hij binnen zit, en verstop me even ergens. Airstrike is over en maak dus 1 kill. Ik jump in het vliegtuig en capture 1 vlag op die hoek.

Ok, 1 kill en 1 vlag gecaptured.

Wat denk je? Ik heb de hoogste score van mijn team in het hele potje!!! (!) :'-(

De rest van het team was waarschijnlijk weer druk bezig op het schip om zichzelf op te blazen ofzo. Ongelooflijke faalhazen :N

Anyway, potje daarna had ik een score van 10-1, en vandaag paar potjes gedaan, wederom in serieus waardeloze kut-teams, maar had zelf wel steeds meer kills dan dat ik zelf dood ging.
    Laatste potje ook weer zo'n groepje kneuzen dat zich op je schip verstopt en dan gaat snipen en bommen leggen enzo. Heb er 3 van gekilled, waarvan ik de laatste afknalde vanaf het eiland zelf, van vrij grote afstand. (Op Wake Island vanaf die eerste basis (Radio?) een schot naar het amerikaanse schip).

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Die mensen die op het schip elkaar proberen te killen, blijven zo kansloos:'-(

Ik had eigenlijk nog een vraag over de game zelf. Hoe werkt dat vlaggen systeem eigenlijk... dat heb ik na ruim 36 uur eigenlijk nog steeds niet door.:+ Het balkje neemt af als je een vijand dood, die vlaggen, versterken die de hoeveelheid waarmee het balkje daalt of hoe zit dat precies?

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ja het balkje van jouw team wordt steeds korter door kills (deaths dus) en als het andere team meer vlaggen in hand heeft. Hoe minder vlaggen je hebt, hoe sneller de balk leegloopt.

O-)

Vandaag ook eens geprobeerd, tot mijn grote verassing lukte het binnen 3 pogingen al. Ik ga het maar eens oefenen, het is wel stoer al je je tegenstanders op die manier afmaakt:cool:

Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Klopt bijna helemaal.

Iedere kill en iedere vlag zijn gewoon punten en dat gaat van het balkje af. Heeft jouw team een vlag méér dan het andere team, dan gaat het zelfs continue. Hoe groter het verschil in vlaggen, des te sneller gaat het.

Een enemy is 10 punten, net als een voertuig. Een vlag is 30 punten.
    Ikzelf ren echt van vlag naar vlag, kill daar de aanwezigen en pak de vlag. Tenminste, dat probeer ik.

Vanavond ff in het team met Yi-Long gespeeld (jongen, ga nou bij mij in een squad zitten, want dat geeft alleen maar voordelen. 's Avonds hoor je mij toch nooit praten, maar het is heel handig met respawnen! ;) )

Die gasten kregen het echt om hun oren en er zat 1 gast bij die alleen maar air-raids deed. Heel aardig van hem, want daardoor pakte ik steeds 30 punten omdat ik die bommenwerpers neerhaalde, meestal voordat hij iets kon droppen :)

Jammer inderdaad van die debielen, echt ongelooflijk. Staan ze met 5 man op de boot te wachten en gaan ze steeds het tevoorschijnkomende vliegtuig opblazen :mad:

Gisteren weer een waanzinnige pot gedaan en ik probeerde s wat anders. We hadden alle vlaggen en air superiority, dus ik dacht: laat ik s een boot pakken en bij de tip van het eiland gaan liggen achter die machinegun.

De 1 na de andere boot bracht ik tot zinken. Heb er zeker 6 neergehaald met de kereltjes erbij. Ze bleven maar komen ook :lol:

Eigenlijk kan je het t beste ff in de tutorial oefenen, want in de game is het soms lastig. Ikzelf oefen het wel in de game maar dat gaat nog wel s mis.

Er is een hulpmiddel. Als je de hoogte goed hebt en je op het laatst een kleine duikvlucht maakt, moet je de cockpitview ff aanzetten. Als je optrekt moet je, zodra het object voorbij de rand van je raampje komt en dus net niet meer zichtbaar is, de bommen laten vallen.

Het is dus niet helemaal een kwestie van inschatten, maar je kunt de lijnen van je vliegtuig gebruiken. Het is wel moeilijk maar ik denk dat als je het door hebt dat het goed te doen is.

ff de link naar deze tip op youtube opzoeken
    http://www.youtube.com/watch?v=WM367yN2H7k

Die gast van het eerste filmpje met al die bomkills doet hetzelfde zie ik, maar dan met de 3d persion view. s ff kijken of me dat lukt.

Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ferry was me net voor :)
    Vanavond idd paar potjes met Ferry meegespeeld. Had me ook een message gestuurd, las ik net (sorry nog geen reply. Ik check die dingen vrijwel nooit tijdens het spelen, dus las het net na het afsluiten even. Geen idee meer welk potje, maar ik vermoed het potje waarin hij 1ste eindigde (17 kills ofzo?) en ik 3de met 10 kills. :) )

Zaten vanavond wel een paar kutpotjes bij, en 2x zelfs in de min geeindigd (1-3, 1-:cool:, alhoewel die laatste was in een potje van 2 tegen 1 ofzo, en ik een paar keer dom dood ging (per ongeluk suicide, en 2x gekilled door die gozer).

Sowieso vanavond meerdere keren onnodig dood gegaan, maar kwam ook door mezelf, want was af en toe ook aan het oefenen met dat vliegtuig. :) Ah well...

Wat ik de laatste tijd wel eens doe bij Outpost op Guadalcanal, wanneer je daar aan het begin van het potje aankomt, is meteen bij aankomst bommetjes leggen bij die vlag... en dan meteen bij de bombing-raid zitten, maar nog niet naar binnen gaan. Als vervolgens de amerikanen komen, zien ze je meestal niet zitten, dus die rijden met die tank en/of jeeps ook meteen op die vlag af, ervan uitgaande dat degene die die gecaptured heeft al weer op weg is naar de volgende vlag: -boem-, en vervolgens ga je naar binnen voor een bombing-raid. :)

Kan niet wachten op die nieuwe levels... en ik hoop dat ze er echt iets moois van maken, van die hele DLC. Ben erg benieuwd.

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ja, ze waren behoorlijk kansloos ;)

Het vliegen wil ik toch nog beter onder de knie krijgen. Bootjes gaan goed en dan switch ik naar cockpitview.

Deze cockpitview is ook handig omdat die dan aangeeft waar een enemy vliegtuig zich bevindt en of deze naar je toe of van je afvliegt.

Ben ik het vliegtuig aan het beschieten, dan vind ik 3d persion view weer makkelijker, omdat ik de kogelregen beter kan zien. Je moet dan iets voor hem schieten en dan raak je m.

Maar met die amerikaanse vliegende koelkasten kan ik maar weinig hoor. Wat vliegen die lomp zeg.

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Zojuist een lekker potje op Iwo Jima: 16 kills met sniper, 0x zelf dood. Ik begon met het vliegtuig, maar moest eruit springen want lag onder vuur. Kwam toevallig neer bij de bombing-raid, dus erin gesprongen. Vijand had geloof ik alle 5 de bases al in handen (ik begon toen potje net begonnen was).

Met bombing-raid 2 rijdende tanks uitgeschakeld, daarna plekje gezocht en 14 man afgeschoten. :)

Potje ging wel kansloos verloren, want volgens mij hebben 'we' 0x meer dan 1 basis in handen gehad, maar ik had de hoogste score in het potje, met 354 punten. Normaal gesproken niet ontzettend hoog, maar blijkbaar zat ik gewoon niet in een al te best potje :)

Wel lekker om gewoon weer vrijwel een hele match ergens rustig te kunnen zitten en mooie snipes bij bewegende tegenstanders te maken, waaronder ook weer een headshot bij iemand op die vuurtoren. :)

Deel Deze Pagina