Klopt bijna helemaal.
Iedere kill en iedere vlag zijn gewoon punten en dat gaat van het balkje af. Heeft jouw team een vlag méér dan het andere team, dan gaat het zelfs continue. Hoe groter het verschil in vlaggen, des te sneller gaat het.
Een enemy is 10 punten, net als een voertuig. Een vlag is 30 punten.
Ikzelf ren echt van vlag naar vlag, kill daar de aanwezigen en pak de vlag. Tenminste, dat probeer ik.
Vanavond ff in het team met Yi-Long gespeeld (jongen, ga nou bij mij in een squad zitten, want dat geeft alleen maar voordelen. 's Avonds hoor je mij toch nooit praten, maar het is heel handig met respawnen! )
Die gasten kregen het echt om hun oren en er zat 1 gast bij die alleen maar air-raids deed. Heel aardig van hem, want daardoor pakte ik steeds 30 punten omdat ik die bommenwerpers neerhaalde, meestal voordat hij iets kon droppen
Jammer inderdaad van die debielen, echt ongelooflijk. Staan ze met 5 man op de boot te wachten en gaan ze steeds het tevoorschijnkomende vliegtuig opblazen
Gisteren weer een waanzinnige pot gedaan en ik probeerde s wat anders. We hadden alle vlaggen en air superiority, dus ik dacht: laat ik s een boot pakken en bij de tip van het eiland gaan liggen achter die machinegun.
De 1 na de andere boot bracht ik tot zinken. Heb er zeker 6 neergehaald met de kereltjes erbij. Ze bleven maar komen ook
Eigenlijk kan je het t beste ff in de tutorial oefenen, want in de game is het soms lastig. Ikzelf oefen het wel in de game maar dat gaat nog wel s mis.
Er is een hulpmiddel. Als je de hoogte goed hebt en je op het laatst een kleine duikvlucht maakt, moet je de cockpitview ff aanzetten. Als je optrekt moet je, zodra het object voorbij de rand van je raampje komt en dus net niet meer zichtbaar is, de bommen laten vallen.
Het is dus niet helemaal een kwestie van inschatten, maar je kunt de lijnen van je vliegtuig gebruiken. Het is wel moeilijk maar ik denk dat als je het door hebt dat het goed te doen is.
ff de link naar deze tip op youtube opzoeken
http://www.youtube.com/watch?v=WM367yN2H7k
Die gast van het eerste filmpje met al die bomkills doet hetzelfde zie ik, maar dan met de 3d persion view. s ff kijken of me dat lukt.
Laatst bewerkt: 1 feb 2010