Gears of War 2 Horde @ Dark Corner maps

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MetalSonic, 24 apr 2010.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal,

Dit wordt de centrale thread om af te spreken met andere Gears of War 2 spelers om gezamenlijk horde te doen. We weten allemaal dat er achievements zijn die in de publieke matches niet lukken. Al is het alleen al omdat 1/5de al quit voordat je bij wave 2 bent.

Maar genoeg geluld, ik kijk even of dit werkt!

Morgen/ Dinsdag:
    Tijdstip 20.00
    Gametype: Horde
    Map: Memorial
    Wat: Wave 1 t/m 40 op casual

Geef even op als je mee doet!

Voorlopige lijst voor dinsdag, 20.00, Horde @ Memorial:

Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan morgen niet, maar wil binnenkort wel eens voor de aardigheid mee doen. Ik moet alleen Memorial nog. Maar ik wil jullie ook wel even helpen.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Memorial moet ik ook nog, en er zullen meer Horde sessies plaats vinden. Main focus is nu Dark Corners, als iedereen ze heeft switchen we naar de Snowblind map pack..

Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  4. Sander2

Sander2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie doordeweeks in de avond ook nog een potje spelen, wil ik jullie daar graag bij assisteren.Gr sander

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gister avond was een succes, eers met z'n 5'n All fathers gardens gedaan en later in de avond nog met een groep Nowhere gedaan. Houd er rekening mee dat de aankomende match van 40 waves al snel tussen de 1,5- 2 uur in beslag kan nemen.

Aanstaande dinsdag avond om 20.00 host ik weer een match:b:

Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wil ook wel helpen met Horde.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je morgen avond? dan zet ik je in het "lijstje" :) Zoals je ziet zoeken we nog wel wat spelers:b:

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jup, in princiepe wel, tenzij er wat tussen komt, maar daar ga ik niet van uit.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd :), zal wel goed komen denk ik. Het 2de potje van gister avond bestond voor 3/5de uit Engelsen en Amerikanen die ook veel Horde doen. Kwestie dus van een private match maken en lekker veel invites versturen. kom je wel op 5 en aangezien iedereen in de party zit en met elkaar chat motiveert dat wel om sowieso even alle waves af te maken :)

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wegens onsportief gedrag van degene die mee deden even geen Horde meer. Als je wel serieus speelt en zin hebt moet je me maar toevoegen en wat andere regelen.

Ik ga maar eens kijken op True achievements.org ofzo voor andere horde geïnteresseerden.

Deel Deze Pagina