[XOne] Transformers: The War for Cybertron

Discussie in 'Games' gestart door Lukky NL, 11 dec 2009.

  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou een combi Transformer ook niet erg vinden :eek: aka Dinobots ofzo
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat een top game is Transformer WFC geworden :D
    Dit had ik nooit verwacht.

    Zowel multiplayer als campaign is echt geweldig.

    Klopt het dat de intro's door dezelfde dude als uit de G1 tekenfilm serie ingesproken zijn?
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Zo, volgens mij speel jij wel aardig wat games, dus dat zegt wel wat over de gameplay van dit spel. Super, hoop h'm vandaag in de bus te vinden :)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Jullie speelden co-op? Met hoeveel spelers? En het werkt dus echt goed...de co-op campaign?
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je kan met 3 spelers co-op.
    Zelf heb ik vanochtend ook een missie co-op gedaan.
    Liep als een trein, totaal geen last van lag.
     
  6. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt. :)

    Victor Caroli

    ;)
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Dacht al wat klinkt die gast bekend:) Heb net chapter 3 gecleared van de decepticons en het speelt allemaal geweldig. Dat vind ik tenminste;).
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het ook allemaal super spelen. De verschillende klassen voelen allemaal goed aan. Ik vind vooral die velden waar je een vliegtuig bent erg tof. Ik kan ook erg genieten van de attitude van Starscream, echt zoals het hoort. En je hebt toffe vaardigheden. Met Soundwave vind ik het erg handig om bij lastige situaties een sentry gun te spawnen. Ik ben nog lang niet klaar, maar Chapter 4 van de Decepticons was erg gaaf. Steeds die kolossale Omega Supreme in beeld. Was ook erg lang bezig om hem te verslaan. En ik speel op de middelste moeilijkheidsgraad, Medium is dat geloof ik.

    Ik vertoonde van tevoren al wat fanboy gedrag, maar ik moet zeggen dat het spel nog beter is dan ik ooit had durven dromen.

    Edit: Ik zie dat het spel op Gamerankings nu gemiddeld op een 87,13 procent staat qua review score, erg netjes.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  9. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik alleen een beetje bang voor ben is de multiplayer... Dat ie snel dood gaat zeg maar. Dat weerhoud me er van om hem meteen aan te schaffen eigenlijk. Ik moet me eigenlijk schamen als transformers fan lol. Wat denken jullie?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge, zo te horen is het dus echt net als Batman : Arkham Asylum, die bracht nogal wat teweeg voor Batman games, en deze lijkt exact datzelfde te gaan doen voor TF games, fucknig bruut.
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 game is ook vet hoor. Die filmgames, daar zat totaal geen ziel in. High Moon is sowieso een perfecte keuze geweest. Ik kijk echt uit naar een sequel. Met Predaking erin ofzo of Primus :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Heel even een stukje gespeeld en wat een vette game is dit! De graphics vind ik erg goed en de Transformerssfeer is gewoon top! Ik vond Megatron nog best wat stemtrekjes hebben van de oude, maar die was natuurlijk een stuk heser. Ik heb echter in de eerste 5-10 minuten nog niet echt nuttig gebruik kunnen maken van het transformen, maar dat komt vast wel. :)
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Je moet je schamen :cool:

    Je bent Transformer fan en de reviews zijn allemaal zeer positief dus waarom zou je nog twijfelen?

    De singleplayer is ijzer sterk en de multiplayer gaat nog maanden misschien wel jaren mee.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gametrailers review ga ik niet eens plaatsen hier, gewoon een fucking joke man. De hele tijd zijn ze vol lof over de game, ik hoor weinig echte kritiek, en dan krijgt ie een 7,7. Gebeurd laatste tijd wel vaker vind ik dat GT helemaal niet meer zo geweldig is met reviews. Design scoort behoorlijk laag..serieus wtf. Hij zegt dat de gamewereld grauw en wat herhaaldelijk oogt, en daarna zegt ie gelijk dat het precies Transformers is. Ze blijven volledig trouw aan TF, het is gewoon nooit goed i guess.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Dit spel lijkt juist gemaakt voor multiplayer, zelf zie ik de singleplayer als leuke extra, maar wel één die goed is uitgewerkt. Vaak zie je een spel dat een sterke multiplayer heeft en een zwakke singelplayer, maar hier lijkt het juist in balans. Ook de XP, die je per klasse moet verdienen vind ik goed uitgewerkt, al met al gok ik op een lange houdbaarheid. Ook door het vrijspelen van extra's... Killstreaks vindt ik in dit spel op één of andere manier beter passen dan in CoD...

    Helaas zie je dit vaak terug. De gevestigde orde krijgt met gemak een 9+, terwijl het vaak niet meer is dan een grafische update en een nieuwe omgeving en wat tweaks in de gameplay. Games zoals Tranformers scoren opeens lager, omdat dan opeens vernieuwing heel belangrijk blijkt, en de framerate soms niet stabiel zou zijn. Kennelijk is dit minder belangrijk in CoD en de bugs in Red Dead/GTA nemen ze ook maar voor lief, cijfers van 9,8 en soms hoger :confused: Met twee maten meten noemen ze dat... Ik ben niet echt een Transformers fan, maar dit is inderdaad een heel goed spel, met een heerlijke gameplay. Waarschijnlijk gaan hier nog wel wat uurtjes inzitten en dan vooral in de multiplayer :9
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja precies, en ik zag al wat comments daar van mensen die nu begonnen te twijfelen of ze de game wel moesten halen aangezien dit maar 7,7 was. Maar IGN gaf het een 9, echter waren Gamespot en Giantbomb nog niet met een review gekomen...ze gaan allemaal van die reviews uit, tjonge jonge. Je bent zelf altijd nog de beste 'reviewer' , gewoon uitproberen in de winkel bijv, demo of gewoon kopen en bevalt ie niet, terugbrengen.
     
  17. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het punt is dat ik hem al ergens anders heb uitgespeeld :) en ik vond het een leuke game, maar toch blies ie me niet weg (paar laatste chapters zijn het tofst). Gameplaygewijs vond ik hem net niet polished genoeg. Ik had er stiekem toch meer van verwacht.
    Mja, voor de multiplayer heb ik geen tijd meer. Ik neem hem tzt wel mee als ie flink is afgeprijsd.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik twijfel ook nog, maar dan vooral welke versie ik moet gaan halen. Zijn er hier mensen die wellicht de PS3 versie gespeeld hebben?
     
  19. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij krijgt een 6 op Eurogamer. Dat klinkt laag, maar de punten die de reviewer aanhaalt in zijn artikel zijn op zich valide.
     
  20. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gezamenlijk met Alan Wake besteld \o/.

    Krijg ze beide ergens volgende week binnen. Nog eventjes wachten dus.
     

Deel Deze Pagina