[yt]E8YZHhS0i1I[/yt] Basic Pack: Fiorano + Ferrari F10: € 14,90 Soon Available: Mugello Nürburgring Download hier! Post hier je tijd!
Wel een leuk concept. Ziet er goed uit. Maar Netkar Pro zag er al goed uit dus dat was niet moeilijk. Helaas geen setup opties (paar vooraf gemaakte setups) wat misschien wel goed is maar dat ligt aan de rijder. Want een setup is persoonlijk dus sommige vinden het fijn en sommige niet. Heb het gevoel er nog niet echt mee maar ik ben nooit fan geweest van Netkar Pro. Maar zal de komende dagen wel proberen om een goede tijd neer te zetten. Zit nu op 59.2. Hoop btw dat Mugello and Nurb snel komen want Fiorano blijft een kart baan. Waar beter kleine Fwd thuis horen en niet een F1 wagen.
Ik heb even zitten kijken he maar is het mogelijk om ook zachte banden erop te zetten met die groene streep zoals ik eerder ben tegengekomen in eerdere filmpjes en die helm cam, die heb ik ook nog niet gezien
Hij Dual Boot hem volgens mij BBE TheOne. Volgens mij niet Maver. Alle setups hebben dezelfde banden. Misschien in de volgende build.
waaaa. net een giga bug ontdekt,. ik crashte best wel hard en knalde vol door de vangrail heen de baan uit,