FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Informatie | Screenshots | Trailers | Achievements | Boxart | Demo | Soundtrack |Opmerkingen



    [​IMG]

    Platforms
    Microsoft Windows, Mobile Phone, Nintendo DS, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, Wii, Xbox 360
    ~
    Uitgever
    EA Sports
    ~
    Developer
    EA Canada
    ~
    Genre
    Footie
    ~
    Release datum
    1 October 2010

    [gb]Informatie:[/gb]




    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]



    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    Klik

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Demo:[/gb]

    Nu te downloaden op Xbox Live.

    ^top

    [gb]Soundtrack:[/gb]




    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]

    Het gaat hard, deel 5 alweer. Maar zijn er nog opmerkingen? Hoe zit het met de online bugs en connectie loss? Deel je ervaringen.

    ^top



    Startpost credits to Fiasco.
     
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff...wordt moe van die worstel partijen...gewoon heel vaak een meter of 30 lang sprinten en worstelen.En dan die scheidsrechter....als hij voordeel aan je tegenstander geeft en er hebben daarna nog 3 andere spelers van je tegenstander de bal geraakt voordat ze hem kwijt raken,fluit hij alsnog voor een vrije trap(5 a 6 seconden later)En is het bij jou het geval...nee hoor vergeet het maar.Voorbeeld ga je alleen op de keeper af,wordt je van achteren aangetikt en raakt uit balans(gele teken rechtsboven verschijnt>overtreding,maar voordeel) en wordt afgeremd en kan net niet meer goed bij de bal om hem in het doel te schieten maar tegen de keeper...krijg jij dan alsnog een vrije trap?...NEE...zo zijn er echt nog zat andere dingen waar ik mezelf steeds meer aan erger...ik ga vanmiddag PES halen.Ik vind DFIfa 2010 gewoon beter!!
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Lol, dat nummer van Blur zat ook bij een hele oude FIFA. Werd er toen aardig gek van, volgens mij kwam het ongeveer op ieder moment als je niet aan het voetballen was.

    Edit: FIFA 98 zegt google. Tering 98, die heb ik echt kapot gespeeld :p
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    In het echt zou je dan ook niets meer krijgen, je hebt op doel geschoten nml.

    Als je was gestopt op het moment dat je vanachteren werd aangetikt, dan had je op zeker een vrije trap gekregen.
     
  6. hobytje112

    hobytje112 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij door de tackle afgeremd wordt en niet meer goed bij de bal kan krijg je in het echt ook gewoon een vrije trap hoor!Maar dat is in het echt,hier gaat het om FIFA
    de scheids moet het ook bij de tegenstander doen,die krijgen dus echt altijd alsnog de vrije trap.Zelfs als ze de bal al weer naar een andere speler gespeeld hebben en die raakt hem kwijt
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, in veel gevallen krijg je nog een vrije trap mee hoor, ook al heb je al geschoten.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik weet haast zeker van niet, op het moment dat je doorgaat en alsnog op doel schiet wordt er echt niet meer gefloten voor een eerdere overtreding als je mist.

    Maar goed, ik snap sowieso al het negatieve commentaar op de gameplay van Fifa 11 niet, dat de menu's e.d. traag zijn en er bugs in zitten ok, maar de gameplay is in mijn ogen echt een grote verbetering tov Fifa 10.
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    nou zo ervaar ik het dus absoluut niet,tegenstander ALTIJD alsnog een vrije trap na 5 a 6 seconden en jij echt nooit,ik wordt er ziek van.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde in het echt :) Ik moet Fifa 11 nog proberen ;)
     
  12. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je slimmer bewegen.
    Zou jij geen PES spelen trouwens?
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff...ja die ga ik ook halen ja,ik heb altijd gezegd dat ik ze allebei ga halen,net zoals Pes 2010 en Fifa 10(Fifa 10 eigenlijk alleen maar gespeeld,PES 2010 sucked big time) Maar in Fifa 2011 erger ik me na een week enorm aan veel dingen,terwijl ik dat met een 8 maanden Fifa 10 dus minder had.In Fifa 10 ergerde ik me aan de lobjes en de onrealistische afstandschoten van 35 a 40 meter die je elke keer tegen kreeg.Nu hebben ze dat eruit gehaald maar dingen die in 2010 wel " goed" waren nu helemaal vernaggeld!!!


    Ennuh slimmer bewegen?...wtf?...heeft er niks mee te maken,gaat puur om feitelijkheden.De scheids meet met 2 maten!!

    En ik kan nog wel meer dingen gaan opnoemen waar ik mezelf aan erger,maar dat doe ik maar niet!(stiekem toch...Online?...WTF..sjesus drama)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  14. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game met potentie maar hebben ze deze game wel fatsoenlijk gebeta'ed? Er zijn zoveel zaken die gewoon irritant zijn... Steekpassjes door de lucht... wat zijn die overrated en in veel gevallen bijna niet te verdedigen... Dat voordeel slaat in veel gevallen nergens op. Keepers zijn heel erg scripted, schiet je hard in het kruis dan hangt de keeper al meteen in de lucht om de bal er keer op keer op dezelfde manier uit te ranselen. Ik heb gewoon het gevoel dat zowel Fifa als PES niet loskomen van hun oorspronkelijke engine en hierdoor 'blijven hangen' of erger nog: geforceerd zaken veranderen in de bestaande engine (om vernieuwend te zijn) waardoor de game gewoon niet goed is.

    Ik heb het al eerder gezegd maar een nieuwe speler/ontwikkelaar op deze markt die de zaakjes op scherp zet zou een verademing zijn voor de miljoenen footy-fans wereldwijd.
     
  15. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik echt heel irritant begin te vinden is dat bijna iedereen met dezelfde teams speelt...Barca/Real/Inter.
    Zelfs als ik bijvoorbeeld AZ kies dan nemen ze Inter...
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, dat is altijd al zo geweest.

    Maak gewoon zelf een custom game aan en zet de max sterren op 3 of 4, heb je er geen last meer van.
     
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Echt on-ge-loof-lijk
    Ik word gek van FIFA online qua vastlopers! Ik heb er gisteravond 7 gehad... :confused:
    Iedere keer na een wedstrijd online prof clubs met je virtual pro samen met een vriend tegen een andere club en na afloop van de match is het patsss vastloper!

    Als je een wissel in de rust uitvoert bij online clubs patsss vastloper, bekijk je iemand zn profiel bij de scoreboards online? patsss vastloper!
    Meer mensen met dit probleem?

    Voor de rest niets dan hulde voor deze game!
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is wel heel erg. Heb je hem op HD staan? wij hebben niet veel last meer met clubs.
     
  19. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here met FIFA 96 op de SNES, memories
     
  20. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen met Pro Clubs problemen, hospitality uitzetten scheelt erg veel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina