Heren. Vraag. Ik ben bezig met een project. Ik wil graag een applicatie als netflix laten bouwen zodat mensen met 1 druk op de knop in nederland elke film kunnen kijken. Voordat ik hier aan begin wil ik echter weten; Wanneer de applicatie goed werkt, er is HD content etc, en 90% van de films staan in de database. Ben je dan bereid om 10,- per maand te betalen hiervoor?> of 5,00 per maand voor SD films? Even alle dingen als licentie's enzo vergeten.. Groet, Bengo
er bekruipt mij een beetje het gevoel dat je wat onbeslagen ten ijs komt Je bent je bewust dat de grote heren op de markt dit ook proberen? anyways: 10,- per maand voor een all you can eat model lijkt mij zeer schappelijk
Het verschil is dat de grote heren het proberen, maar dat mij het lukt. Nee, maar ik denk dat ik een goede kans maak, Netflix komt de komende maanden niet, ivm bezuinigingen, Spotify doet geen films etc
voor een tientje per maand zou ik het zeker overwegen (hangt natuurlijk wel af van snelheid, betrouwbaarheid, hoe nieuw zijn de films, interface etc etc etc) Maar ben vooral benieuwd hoe je dit huzarenstukje licentietechnisch denkt te gaan bolwerken. Is het probleem van veel van die diensten niet dat er niemand in slaagt om alle licenties van alle grote studios onder 1 dak te krijgen? (vooral in europa omdat het hier nog veel versnipperder is)
Ik wil 'm absoluut niet demotiveren maar grote kans dat ze dit soort projecten zo neerschieten, het licentie probleem is in Nederland behoorlijk aanwezig. Desondanks ben ik zeer geinteresseerd, vooral verder gaan! Never let someone tell you you can't do it.
Wat Delphiki zegt. Dat is het grootste probleem. Maar voor een tientje per maand wil ik wel ongelimiteerd film kunnen kijken hoor, nog beter dan Film1 als ik voor een vast bedrag zelf kan kiezen wat ik wil.
Je komt op een xboxforum interesse peilen en hebt geen investeerder maar jou gaat het wel lukken? Ben benieuwd. Ik zou mijn tijd nuttiger gaan besteden.