1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wut, ook nog eens 25 :+ Kan je na het cashen van de code ook je pre-order cancellen?
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ik heb nog niks gehoord van bol.com. Amazon.de heeft me nu een mail gestuurd dat Fifa bij m'n preo-order kit zit.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb alleen deze mail ontvangen:

    [​IMG]

    Maar staat wel netjes het FIFA boxart op de doos. Staat ook bij Microsoft.de store.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Die mail heb ik niet ontvangen.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dit. Dit wil ik ook graag weten. Want je koopt nu 2100 points voor 18,85 op eBay en 4200 points voor 35,45. Wie kan vertellen welke bedragen je precies van Microsoft krijgt voor 2100 en 4200 points?! Of is dat nog niet bevestigd?
    Als je respectievelijk 19 en 36 euro krijgt, is het natuurlijk niet de moeite waard. Maar geeft Microsoft je idd 25 en 50 euro, dan is het zeker interessant! Echter las ik wel dat je dat bedrag dan binnen een jaar op moet maken (als ik het goed begrepen heb)? Bron daarvoor: http://support.xbox.com/en-US/billi...ccount-management/microsoft-points-retire-faq
     
  6. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39

    Even uit een andere topic gequote waarin ik die discussie al wou opzetten.
    Je kan dus weldegelijk "winst" maken op je punten, alhoewel de marge nou ook weer niet zo groot is.
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik lees op amazon.de dat fifa 14 niet bij de normale versie zit van de xbox one. Alleen bij de limited day one editie. Wat is dat voor bullshit dan? Ik kon die day one editie niet meer preorderen dus ik had ik vorige week de normale versie besteld
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niks bullshit, is duidelijk gezegd....
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Het ging om alle pre orders. Niet alleen bij de day one editie. Of heb ik het verkeerd gelezen?

    Zie wel dat amazon.fr nog wel de day one editie heeft of heeft microsoft.de ook nog de day one editie?
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Huh, we kregen toch twee games?
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar doelde ik op :) op die mail van Rivanov

    Controller prijzen enzo zijn ook aangepast bij amazon.de
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb mijn bestelling geplaatst op Microsoft.de . IK had ook even gepraat in de live chat op microsoft.de en gevraagd hoe het zit met de betaling, deze wordt dus inderdaad pas in november gedaan
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zolang de voorraad strekt hadden ze het over.
    Misschien niet besteld vóór de 20ste?
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]JsLhbbHmFM4[/yt]

    _O_
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ziet er cool uit, maar gaat vervelen. Na een tijdje heb je het wel gezien met die zombies. Tenminste dat had ik met deel 1 wel en bij een game zoals Left 4 Dead minder snel. Het viel me trouwens op dat er wat vage frames waren, vooral bij de beelden met voertuigen.
     
  16. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Saints row 4 heeft nog betere graphics :lol:
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind het er grafisch prima uitzien eigenlijk.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, alleen de framerate ziet er niet geweldig uit. En er schijnt ook nog wat tearing in te zitten

    maar voor de rest ziet het er geweldig uit , goede effecten en animaties , nieuwe destructability , enorme draw distance met enorm veel zombies tegelijk in beeld..

    Laat maar komen, ik denk dat DR3 en BF4 voor mij de launch games worden
     
  19. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de betaling aan microsoft.de, ik krijg het niet voo relkaar met Paypal, me rekening is al een tijdje gekoppeld aan paypal (doe ook andere bestellingen met paypal). Maar via microsoftstore.de krijg ik de volgende error:

    Bei der Bearbeitung Ihrer Bestellung ist ein Problem aufgetreten. Schließen Sie den Internetbrowser und senden Sie die Bestellung erneut in einem neuen Browserfenster und mit einer anderen Zahlungsmethode. Falls weiterhin Probleme auftreten, wenden Sie sich an den Kundendienst, um die Bestellung abzuschließen.
    Fehlercode:30225

    De chat op microsoft.de zegt dat mijn bank de betaling naar microsoft niet autoriseert, wat raar is want in het verleden heb ik vaak genoeg iets bij microsoft besteld (alleen niet .de). Moet ik dit nu bij mijn bank navragen of is dit misschien een instelling in paypal?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou even een ticket aanmaken bij Paypal denk ik, zij kunnen makkelijker uitsluiten of de fout aan de kant van je paypal instellingen ligt dan dat je bank meteen een oplossing heeft denk ik.

    En als Paypal uitsluit dat het aan hun ligt kun je dan je bank er op aanspreken

    bij welke bank zit je?

    Misschien ligt het nog aan de hoogte van het bedrag en het rekeningtype?

    Heb je al eens eerder iets van 500 euro via paypal betaald?
     

Deel Deze Pagina