1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    oh nee, maar die illusie had ik ook absoluut niet

    zat wel een hele mooie quote in die thread btw van die dev

    oftewel,.... :+

    it's broken as fuck en dat wisten ze maar donders goed
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Klopt hier net zo... dan start ik de game opnieuw op (tenminste met de Xbox one) en dan is de store wel beschikbaar :b:
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ik heb ook niet zoveel problemen. De "netcode" kan wel iets beter idd. Heb soms momenten dat ik denk dat gevecht had ik zeker moeten winnen of het leek wel of die me al zag voordat ik hem zag. Daarnaast moet de server browser gefixed worden en de sommige problemen met de loadout. Maar verder heb ik niet echt grote problemen. Ook niet met de SP.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen party meer kunnen maken van tevoren mis ik ook nog

    Sp heb ik ook geen/weinig problemen gehad. Paar vastlopers maar meer niet en dat zou ook nog aan de ps4 firmware hebben kunnen liggen

    Het gaat iig de goede kant op. Die rare deaths blijf je houden want BF is niet gebouwd als competetieve shooter, daarvoor gebeurt er teveel en ik verwacht ook niet dat dat fixable is

    Stabiliteit en meer features in het menu/server browser en ik ben al aardig tevreden

    En vorus een ps4 :+
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Probeer eens via de marketplace/psn store te downloaden. De store optie is in mijn game maar heel even wit geweest en nu al tijden grijs.

    Iets beter? De netcode is nooit ZO slecht geweest in een online game dan in deze.

    *killtrades
    *1hk
    *clientside hitmarkers die serverside niet gedetecteerd worden
    *helemaal geen hitmarkers krijgen
    *rubberbanding (vooral op Lancang Dam die vaak niet speelbaar is)

    Het erge is dat Dice er constant over liegt en zegt dat ze het verholpen hebben. Las laatst ergens een mooi stuk erover. Ga ik eens proberen te zoeken.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou die eerste 4 had ik alleen in het begin. Dat is nu al een tijdje weg na de patches. Traden doe ik eigenlijk nooit meer. In het begin was dat zeker 5x per potje. Rubberbanding Hanai heb ik ook soms idd. Maar niet iedere keer. :)
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien leuk om te lezen en als je wil weten welke gun nu wanneer het beste is:

    http://forum.symthic.com/battlefiel...imal-attachments-burst-sizes-and-aim-targets/

    @Hybrid, PS4 heeft het allemaal, overigens geen rubberbanding op Hanai, wel loppt de game zowat vast als het gebouw gedeeltelijk in stort. Iedere vorm van levelation zorgt voor hoge spikes. DE reden waarom ze het vooral nutteloze aspect gewoon uit de game hadden moeten laten of alleen in de SP hadden moeten stoppen.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Bij mij verloopt de levelution wel gewoon soepeltjes? Heb pas een enkele keer gehad dat het niet zo soepeltjes ging maar toen lagte ik ook als de tering
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hanai loopt bij mij de console (PS4) haast vast. Shanghai geeft grote drops en de kleine dingetjes geen gewoon 'normale' framedrops.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zoooo, heb me eens goed ingelezen met diverse filmpjes, reviews, gameplay, tips,... enfin heb er steeds meer zin in. Ben wel benieuwd of het kinect gedeelte echt iets toevoegt!?

    Gebruiken jullie het leunen vaak of eigenlijk niet?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zelden, alleen als het toevallig zo uitkomt en ik al geraakt ben dus niet vol door kan

    Ik herken dat heel erg uit de eerste weken maar dat is nu toch niet meer zo? Tenminste, ik heb van weekend even gespeeld en toen heb ik het niet meer gemerkt.. al weet ik ook niet zeker of Hanai daar wel tussen zat...

    Dawnbreaker crasht in ieder geval niet meer bij mij, dat was voorheen in 9 van de 10 potjes zo

    en de slideshow die je kreeg als de levolution op lockers getriggert werd lijkt ook verholpen
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hainan loopt bij mij zonder problemen. Lancang dam is daarentegen onspeelbaar door rare lagg

    L85 is trouwens ook een heerlijk assault rifle
     
  13. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    had bij hainan wel een hele dikke te pakken
    ik liep tot aan mijn borst zeg maar in de vloer
    echt heeelll raar was wel in de buurt van die kantoor panden bij de brug aan het water
    panden waren ook ingestort zal wel daar mee te maken hebben gehad denk

    maar waar ik het meest van baal is dat je bijna niet op caspian border of bij gulf of oman kan komen, wachtrij van 40 man pffff
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hanai dus alleen een grote framedrop als het gebouw instort. Tot vorige week wist ik niet eens dat het kon dus daarvoor heb ik geen idee hoe het was. PS4 speel ik trouwens jij toch ook? Dawnbreaker crasht bij mij namelijk nooit. Als ik een crash heb is het tijdens het laden van een map. Tijdens het spelen nooit. Wel eens dat ik een zwart scherm blijf houden als ik op respawn druk. Ik moet dan de applicatie sluiten. Gebeurt ook wel eens voordat de nieuwe map geladen wordt, dus op het moment dat de postgame afgelopen is en het scherm zwart wordt om die nieuwe map te laden dan blijft hij scherm zwart terwijl ik wel het geluid hoor van de map die geladen wordt.

    @LijpeMocro: Langcan Dam heeft gewoon constant rubberbanding. Niks aan te doen. Persoonlijk denk ik dat het met de levelation van de dam te maken heeft.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja PS4,

    Dawnbreaker crashte tot de laatste update toe bij mij constant, vreemd genoeg daarvoor op de 360 ook al

    ik heb volgens mij de levolution op lancang nog nooit gezien nu ik er over nadenk ..

    Hanai wel , en dat de server dan zowat vast liep en het een slideshow werd (ook al stond je aan de andere kant van de map) had ik ook, maar van het weekend volgens mij niet meer
     
  16. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    efsrgsthdxbthbydt
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2014
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Leuk gedaan, gaat volgens mij veel tijd in zitten om te maken!!
     
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Uiteraard heb ik BF4 gelijk gekocht met de One, maar ik zag ook dat je Premium kon kopen. Nu is dit een soort van season pass idee? waarbij alle DLC's free zijn? Zo ja dan is voor 45 eur dat niet veel, en overweeg ik dat wel aangezien je vast naast nieuwe maps ook andere wapens etc krijgt?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    klopt allemaal
     
  20. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    kort maar duidelijk :9


    maareh wat lees ik over Amerikanen die hun geld terug willen van premium omdat het voor geen meter werkt? of is dat inmiddels al opgelost??
     

Deel Deze Pagina